hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor høye dressurklasser går din hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Hvor høye dressurklasser går din hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2003 :  00:08:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Hvor høye dressurklasser går/har hesten din gått?
Hvilken rase er hesten din & alder?

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2003 :  09:24:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey
Min hest er ikke den skapte dressurhest for å si det slik! hehe...
Hun er en ganske hissig spranghest!! Men går øvelser til LA dressur ihvertfall!
Hun er en 9 år gammel, liten Irsk Vbl. ridehest, 153 i mkh. =)=)

*** =) Trine =) ***
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 09/07/2003 :  18:33:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Ponnien jeg rir hadde aldri klart å komme gjennom en dressurklasse... Han er så utålmodig, og liker ikke å ta volter og bytter hele tida.

Men han kan noen øvelser da iallefall! Fordelsvending og galoppbytter er nok det vanskligste han klarer...

Det er en nordlandshest på 22.

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 10/07/2003 :  20:52:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
har en kwpn hoppe på 9 år, ca.165 høy.
ho går mb dressur, kan galoppbytter, travers, versade, for-/bakdelsvendinger og sånn..

Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 10/07/2003 :  23:52:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Hesten min kan skjenkelvikninger, skulder fram, hocks in(vet ikke hva det heter paa norsk, men det er det motsatte av skulder fram), bakdelsvendinger, rygging, ookninger og samlinger. Han kan de, men om han utfoorer de fint er en anen sak... hehe... vi har en del finoussing aa gjoore... Har veldig lyst til aa laere han galoppbytter, men er ikke helt sikker paa hvordan, og jeg er ikke sikker paa om han er klar for det... Det hadde ihvertfall vaert imponerende om vi kunne vise fram noen fine galoppbytter...hehe...

Har aldri startet dressur med han(har drevet aa omskolert han), men vi skal starte vaart foorste dressur stevne snart! Forventer ikke akkurat at det vil gaa perfekt, for naar vi har proovd aa ri igjennom program glemmer jeg hva jeg skulle, eller saa faar vi ikke til overgangene paa riktig sted. Saa vi har noe aa jobbe med da;) hehe...
Gå til toppen av siden

BariolèMagique

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2003 :  00:04:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
har en fjording vallak på 11 år.
går greit og stabilt LA, ca 70% på en god dag
går også de fleste øvelsene i middels,men mangler de helt store gangartene til oppnå de høyeste poengene.

Gå til toppen av siden

lisa_88

Skrevet - 30/07/2003 :  22:16:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!!
min hest går middelsA dressur+ øvelser som passage, piaff og piruetter. vi har ikke ridd så høye klasser ennå, da , for jeg har ikke hatt henne så lenge...
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  23:33:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
fjordinghoppe snart 12 år går/har gått La og øvelser til MB =) Men har ikke helt gangarter til mb.... Desverre... Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  10:56:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
fjordinghoppe snart 12 år går/har gått La og øvelser til MB =) Men har ikke helt gangarter til mb.... Desverre...

Opprinnelig postet av linndi&ida

Ja Ida. Linndi kunne nok med ein dyktig rytter gått eit teknisk bra MB program. Men bevegelsane vil nok trekke mykje ned. Men vil no tru ho kunne fått eit godkjent program.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  10:59:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har ei fjordhoppe på 6 år som går LA dressur. Ikkje alle øvelsane som sitter like godt enda, men vi jobber med saken. Dei siste LA startene våre har vi oppnådd 57 og 60%. Gjerne noko snilt dømt.

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  11:17:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Hesten jeg rir kan det meste, om ikke alt :)
Han er en lippizzaner på 21 år!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  11:38:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fòrhest Miss, som jeg har ridd inn selv, har startet LD & skal starte LC til sommeren.. Welsh Mountain Pony på 7 år. Ikke akkurat noe å være så enormt stolt over kanskje, men jeg er stolt over lille dyret jeg :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  16:34:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har bare startet LC (alle), kunne nok sikkert ridd godkjent LB hvis hun (og jeg) klarer å slappe av, men går øvelser som versade, travers, sjenkelvikninger, fordels-bakdelsvendinger. Galloppen trekker veldig ned, men gode bevegelser i trav, og teknisk lydig hest. Kan med noe mer trening gå middels klasse dressurkjøring, har startet lett klasse (og fikk 1.plass!!). Det er ei omskolert kaldblodshoppe på 18 år.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  18:56:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:fjordinghoppe snart 12 år går/har gått La og øvelser til MB =) Men har ikke helt gangarter til mb.... Desverre...

Opprinnelig postet av linndi&ida

Ja Ida. Linndi kunne nok med ein dyktig rytter gått eit teknisk bra MB program. Men bevegelsane vil nok trekke mykje ned. Men vil no tru ho kunne fått eit godkjent program

ja, var vel eigentleg slik eg meinte d på ein eller annan rar måte :p
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  21:13:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Har en dansk varmblods på 7 år, 173 cm.
Vi starter LA (med litt blandede resultater for å si det sånn!! OPP, og ned...), men han går alle øvelser til MB, og han har masse kapasitet

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  21:39:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en KWPN på snart 5 år. Hun er hovedsakelig spranghest, men veldig godt utdannet av en berider, og går enkelte øvelser opp til middels (sjenkelvikninger, enkle bytter, traver, versader, kontra galopp osv). Går nok fint middels om en stund:)
Hege Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.