hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Reklame
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Reklame
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Løkki

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  22:33:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Ja! Kamille bladet er dei beste Og så Doffen da, synest fortsatt den er morsom eg!

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/01/2006 :  22:52:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ellers digger jeg reklamen for menthos, den reklamen hvor det er et lass forskjellige fugler som synger en disco sang ting, utrolig teit, men jeg ler meg i vemmelse av den der!
Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Jaa! den er så råå..

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  11:53:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
må legge til en ting til; den hårfarge reklamen som Vendela Kirsblom spiller i, er UTROLIG teit! Kunne vært OK med en annen skuespiller som det ikke lyser blond tvers igjennom av..

Enig. jeg takler heller ikke denne setningen"den er mye bedre enn din farge" hun sier den så snålt (vet hun er født i utlandet og er egentlig god til å snakke norsk, men likavel)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  13:11:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hørte den på svensk her for en stund siden,like teit der.
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  13:23:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Ellers digger jeg reklamen for menthos, den reklamen hvor det er et lass forskjellige fugler som synger en disco sang ting, utrolig teit, men jeg ler meg i vemmelse av den der!

Jaa! den er så råå..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Æsj, nå fikk jeg melodien på hjerna..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  13:32:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
den Mentos reklamen, er ikke det sangen "there's no limit"? men hvem hadde egentlig den? Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 12/01/2006 :  13:47:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
den Mentos reklamen, er ikke det sangen "there's no limit"? men hvem hadde egentlig den?

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Smurfene? Hihi.. Den er iallfall på en eldgammal smurfehitscd som det er innmari morsomt å høre på når man er i "gode lag"!

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  15:04:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jaa! den er så råå..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jaa! elsker den! er så kul

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  15:09:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
den Mentos reklamen, er ikke det sangen "there's no limit"? men hvem hadde egentlig den?

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Smurfene? Hihi.. Den er iallfall på en eldgammal smurfehitscd som det er innmari morsomt å høre på når man er i "gode lag"!

Opprinnelig postet av Anniken B.

Var en hollandsk duo tror jeg?
Hun hadde masse krøller og han så skikkelig sint ut.De het...søke i teflonhjernen...2 unlimited!! Hva for unyttig informasjon man husker.Skremmende!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  15:48:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
må legge til en ting til; den hårfarge reklamen som Vendela Kirsblom spiller i, er UTROLIG teit! Kunne vært OK med en annen skuespiller som det ikke lyser blond tvers igjennom av..

Enig. jeg takler heller ikke denne setningen"den er mye bedre enn din farge" hun sier den så snålt (vet hun er født i utlandet og er egentlig god til å snakke norsk, men likavel)

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Samme med den reklamen for Zon, der snakker de også med helt rart tonefall. 'Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen..'

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  18:02:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Off.. den e såå sinnsykt irriterende den reklamen.. Høres så kunstig ut.. Spesielt når hu sier: prøV Den (høres ut som hu legger trykk på V'en og D'en..)

Kom på en annen reklame også.. To smågutter som sitter på trappa og lager billyder.. Han ene:eeeeee-eeeeeeeeeee-eeeeee (med litt "giring" underveis), mens han andre:eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... osv. (automatgir), men i allefall.. Ungen blir knallrød i hodet, siden han sitter der uten å ta pause.. haha.. og naboene lukker vinduene, eller noe.. Knallbra!!

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  18:07:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Den er genial Madam Fame!

Ungen holder på å sprenges jo!

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  18:13:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Den med automatgir er kolossal Helt rød i trynet vettu
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  19:45:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Er et par bra reklamer ute å går!
Liker spess Finn.no sine, fordi mannen med rare frisyren er så teit at det blir morsomt..
Er best den der nå ungen deres har bursdag..
- Åh! En I-pod! Har dere vinni i lotto eller?
- Ja, det har vi!
- Nei, det har vi ikke, vi har solgt playstationen din alle spillene..
*Latterkrampe*

Kamille reklamene er også tøffe..
- Jeg vil være ikke være meg selv, jeg vil være Paris *Lage grimase*
De to som spiller der e jo bare knall! ;)

Doffen har dææva er jo bra også ;)

1881 reklamene er noe av det mest tragiske jeg vet om *uff*

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  01:43:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg liker også Kamille reklamene:)
dritseriøsangst!
eller...
frittgående høner? hvor frittgående tror du egentlig de er??

*ler så jeg griner*

eller omo-reklamene...
-all you need is this, skjønner du gutten min...
-no, thats not working out, we`called discosnakes now *artig armbevegelse*
hahaha!!

også HATER jeg reklamer som er dubbet!! som den varmende glidekrem reklamen (som kanskje heller burde gått på canal+ etter 12...? ikke i barnetv tid..?)
du ser jo at lyden blir HELT feil i forhold bevegelsene på munnen! *Argh!* det gjør meg gal!!

en annen reklame er den derre vaskepulvergreia i den rosa boksen... takler ikke den dama som står å prater... får angst av å se ansiktet hennes! hun ser jo skikkelig herja ut... skulle tro boksen inneholdt kokain eller noe... hun ser jo helt dradd ut...! hadde jeg møtt henne i en mørk bakgate hadde jeg blitt redd!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.