hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Reklame
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Reklame
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 05/01/2006 :  17:37:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Blir på gråten hver gang jeg hører: Du! Du vet vel ikke hvor jeg bor? *grine fært* stakkar gamle mann. Nå ble jeg sørgelig trist.

Opprinnelig postet av missy_

Hvilken reklame er det? Tror faktisk ikke jeg har sett den..

Opprinnelig postet av Deftonah

Reklame for Telenor..

"Noen ting kan være veldig trist å si.." <- forteller
"Unnskyld, de vet ikke hvor jeg bor?" <- gammel dement mann

Noe sånt, er mange andre ting også, som folk sier på en måte..

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  17:53:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Blir på gråten hver gang jeg hører: Du! Du vet vel ikke hvor jeg bor? *grine fært* stakkar gamle mann. Nå ble jeg sørgelig trist.

Reklame for Telenor..

Opprinnelig postet av Anniken B.

Ufattelig trist. Det værste at jeg blir like påvirket vær gang jeg ser den.

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  19:04:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Reklame for Telenor..

Opprinnelig postet av Anniken B.

Ufattelig trist. Det værste at jeg blir like påvirket vær gang jeg ser den.

Den synes jeg også er skikkelig trist... Får helt vondt av den mannen jeg... Tenk at det finnes faktisk mange eldre som er så forvirret

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  20:11:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Noen ting er trist å spørre om? :
Den er trist ja... Blir så redd for at jeg faktisk skal møte en, eller at jeg skal bli sånn selv:(

-Marte Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  20:20:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Telenor sine reklamer er bra de! enig at de der er frykteli trist
Men den "tusen tak det var akkuratt det jeg ønsket meg" er utrolig god. Typisk e tenker jeg da, men huff! håper da jeg er litt bedre skuespiller Den gamle telenor reklamen var også bra! "da tar vi den rosa snagen dere, den rosa sangen! "

Lotto reklamene er også geniale! Syntes nå at "doffen har dævva" er litt rævva(le godt av seg selv) Eller den er jo veldig god men er sykelig lei av den.

Så mange gode NORSKE reklamer, sett få gode utenlandske. De tyske er bare patetiske:P

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  20:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Synes alle Rema 1000 reklamene er morsomme, pluss at den Telenor reklamen som har gått i julen var veldig morsom. Ihvertfall han gutten til slutt som sier; ¨Tusentakkdetvarakkuratslikjegønskameg¨ (skrevet i ett for at man skal lese det like fort som han sier det, hehe)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  21:40:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Enn den med de mannfolka som sitter i møte og krangler.. også ringer telefonen til den ene.. <e det DEN karen så riinGe?> også viser det seg at en av de andre kommer fra omtrent samma plassen.. Husker ikke helt hva det var reklame for, men..

Opplysningen reklamene er tåplige.. <Ho Anita e 18 år, og ho Sigrid e 81 år.. Så næste gang du ska ring opplysningen, så tænk på ho Anita og ho Sigrid, 1881.>

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  22:40:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes den golf reklamen som går nå er bra også jeg... "love is in the air" *nynne på*
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  00:11:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg HATER 1881-reklamene... herregud! finnes det noe dummere!

-alt du trenger er talet 18, og ein spegel, 1881...

æsj... dumme reklamene!

vg-reklamene med nordlendingen var artige da...:)
også likte jeg telenors julereklame...
og cola`s julereklame med trailerne er både tradisjon og kjempefin... elsker den reklamen... men KUN i jula:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  10:00:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ja, 1881 er dumme :/ Merker jeg blir irritert av de....

Men golf reklamen er søøøøt :D

Madam Fame: Jeg husker den! Morsom reklame ;)

også den andre, hvor alle presenterer seg med navn og utdannelse og hele pakka. også sier den siste noe som "jeg heter trond. jeg kommer fra kløfta".. morsom ;) Er vel rema 1000 det..

Rema 1000 har bra julereklame da! "D-d-d-det går ikke, jeg holder på med snømaskinen..." Liker igrunnen mange av rema 1000 reklamene...

Hva synes dere om IF-reklamene da? Hu gamle dama som har kræsja.. "Rundkjøring her lissom.." Blir helt flau jeg, og er sjelegad for at det ikke er min bestemor som sitter der!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  15:38:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes den golf reklamen som går nå er bra også jeg... "love is in the air" *nynne på*

Opprinnelig postet av lillings

Hvordan er den reklamen?.. tror ikke jeg har sett den! kan ikke huske det!!

Reklamer er morro det! snart ka de kutte ut programma og bare snde reklame. Eller sende reklame som egene program isteden for å smette de inn her og der! utrolig iriterende når du sitter å ser på noe. TV3 går det ikke ann å se på film på! teite greier!

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  16:47:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

jeg åå, trist!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  17:00:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker godt reklamene for Ikea, Kims chips, bladet Kamille og lign morsomme reklamer. (og de fleste opplysningsreklamene er veldig bra, fattige, narkomane, syke, eldre og dyreveldferd osv.. får en til å tenke over hvor godt jeg har det, men triste er de)
Hater 1881 reklamen, reklamer for bind og andre jente relaterte reklamer og den duren..
Reklamer jeg ikke gidder å se men ikke irriterer er for nye CDer osv.. stikker på do da..
En reklame jeg irritere meg over er den som går nå om VI MENN bladet. en mannlig rytter i flott dressur og så fremsetter de det som en dustete "kvinne" sport.. la menn være menn eller noe dumt..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  17:21:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Selv ser jeg sjelden på reklame, men doffen har daua er den beste jeg noensinne har sett.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 06/01/2006 :  17:23:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
OT; men er det Jan Brink og Briar som er på den reklamen?
Renate
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.