hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som har N/L hest etter Burus eller Blå Dokka?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Noen som har N/L hest etter Burus eller Blå Dokka?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

marianne_gjøsti

» VIP

Skrevet - 03/01/2006 :  18:31:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg lurer på om det er npen som har en nordlandshest etter Burus eller Blå Dokka??? Prøver å finne slektninger av min nyyydelige hest!! hehe..

cecilieogkason

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  18:40:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressececilieogkason  Svar med kopi av melding
Hei!
Du kan søke etter avkommene deres på http://ny.hestesenteret.no
Der ligger stambøkene til registrerte dølahester, fjordhester og n/l-hester.

Jeg fant ganske mange da jeg søkte på Burus, men fant ingen som het Blå Dokka.

Lykke til i hvert fall!
Gå til toppen av siden

marianne_gjøsti

» VIP

Skrevet - 04/01/2006 :  10:01:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
TAKK TAKK!! Prøver d j.. Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 04/01/2006 :  20:04:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg stelte ei nordlandshoppe etter burus da jeg var mindre. Buvena var sta og stri, men allikevel min øyesten.

hun er desverre avlivet nå, p.g.a forfangenhet. men jeg hadde 3-4 flotte år med henne! hun elsket barbak turer, spessielt de hvor vi galopperte villt over jordene. og hun likte sprang veldig godt. jeg glemmer ikke den dagen hun hoppa rundt 90 cm med venninna mi på ryggen! hun hadde ikke en sånn veldig bra bygning, men jeg synes selvsagt at hun var verdens peneste og flotteste ponni
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  01:38:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hmm.. Meget mulig det er flere hester som heter det, men veit du om BlåDokka lever fortsatt? Og evt. hvordan hun ser/så ut? Gå til toppen av siden

marianne_gjøsti

» VIP

Skrevet - 06/01/2006 :  17:13:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke om hun lever, men jeg tror i hvertfall hun var/er skimmel... Vet du noe om henne?? Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  23:45:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det stod en Blådokka på stallen jeg rei før, men det er sikkert rundt 8 år siden hun døde. Hun var skimmel/hvit. Mener å huske at de prøvde å sette føll på henne, men tror hun kasta det. Husker jeg rei henne masse da jeg gikk på knøttekurs (snakk om 15 år siden eller noe. Wææh, nå følte jeg meg gammel! ). Kan se om jeg finner ut noe mer om henne en dag jeg er innom gården hun stod på. Er ikke der så ofte så det kan ta litt tid, men skal prøve å huske det. Gå til toppen av siden

marianne_gjøsti

» VIP

Skrevet - 07/01/2006 :  21:53:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kan jo være den samme hesten!! Hesten min er jo 10 år nå, så det er ikke usannsynlig... TUSEN TAKK for at du vil finne ut mer!!! Kjempetakknemmelig!! Klemmer Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.