hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stallplass
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Stallplass
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lillemille

Skrevet - 02/01/2006 :  00:30:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har forstått det slik at det er noen fra Bergensområdet her. Er det noen av dere som tilfeldigvis vet om en ledig stallplass i Åsane/Bergen?

Begynner å bli litt desperat etter å få flyttet hesten min... Setter pris på all hjelp og tips!

Vet at dette kanskje ikke er det riktige stedet å spørre etter slike ting, men jeg føler jeg har prøvd alt annet.

lino

» VIP

Skrevet - 02/01/2006 :  01:10:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hmm..
Jeg snakket med søs tidligere i dag, og hun sa det var ledig plass på et sted som het Hjortland eller noe, skulle visst ligge i Åsane, men mer enn det vet jeg ikke., siden jeg ikke er særlig lokalkjent. Om du spør litt rundt finner du det nok :)
Skulle visst være veldig fint der også..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lillemille

Skrevet - 02/01/2006 :  12:49:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen Takk for forslaget, men jeg vet at Hjortland er en stall med mest ridehester, og siden jeg har en kaldblodstraver så hadde jeg helst ønsket stallplass på en travstall. Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  16:15:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Er det ingen på parken som har plass til deg då?
Vet Kristian Lunde har fått seg stall på Hylkje nå.. Hvis ikke er det ledig på 2 gårder i Hordvik, der hvor jeg hadde min før jeg flyttet han på banen.. Kjell Røssland flytter no inn og ut hester hele tiden også, hvis det skulle være ett alternativ då:P Hvis ikke er det jo mange gårder rett inni Arna.. Så mange muligheter:) Hvis du vil ha nr. til de med gård i Hordvik så får du gi en lyd på vipp'en... ;) Klem

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  16:16:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Er det ingen på parken som har plass til deg då?
Vet Kristian Lunde har fått seg stall på Hylkje nå.. Hvis ikke er det ledig på 2 gårder i Hordvik, der hvor jeg hadde min før jeg flyttet han på banen.. Kjell Røssland flytter no inn og ut hester hele tiden også, hvis det skulle være ett alternativ då:P Hvis ikke er det jo mange gårder rett inni Arna.. Så mange muligheter:) Hvis du vil ha nr. til de med gård i Hordvik så får du gi en lyd på vipp'en... ;) Klem

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 02/01/2006 :  18:32:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
No offence, men jeg ville i hvert fall ikke satt hesten min hos Røssland! :P
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  19:37:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
No offence, men jeg ville i hvert fall ikke satt hesten min hos Røssland! :P

Opprinnelig postet av lino

Ikke jeg heller ville satt hesten der xP

Det kan jo være det er plass i Arna..
Vi har stall i Arna, men der er det dessverre fullt =(
Men det er sikkert plass utpå travparken ;)
Du kan jo høre litt rundt!

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lillemille

Skrevet - 02/01/2006 :  20:02:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for tips alle sammen! Faktisk så har hesten stått hos Kjell Røssland før, og det er temmelig uaktuelt å flytte han tilbake der, selv om det er nærmt. Har dessuten hørt at han tar 4500,- i mnd, men det kan jo være bare rykter da.

Det jeg glemte å skrive var at jeg har stallplass i Arna nå, men er ikke helt fornøyd kan man si, så har derfor et ønske om å få plass et annet sted.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  20:18:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det er ledig på Hjortland i Åsane Så har vi jo godeste Kjell Røsslands da. Må si meg enig i de andre å si han ikke er noe å anbefalle.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  20:19:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det jeg glemte å skrive var at jeg har stallplass i Arna nå, men er ikke helt fornøyd kan man si, så har derfor et ønske om å få plass et annet sted.

Opprinnelig postet av Lillemille

Hvor i Arna har du hesten din da?
Kan være den ligger i nærheten av vår stall

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Lillemille

Skrevet - 02/01/2006 :  20:36:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil helst ikke gå ut med navn på personer og sted her på forumet, spesielt siden dette med å flytte hesten er noe jeg ennå ikke har sagt til de jeg leier hos nå (må jo finne nytt sted å ha han først...)

Men jeg tror den ligger i nærheten av din stall ja, Carmelita.
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  20:36:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Var derfor jeg skrev det slik: Kjell Røssland flytter no inn og ut hester hele tiden også, hvis det skulle være ett alternativ då:P
Siden jeg ikke ville anbefalt eller foretrukket det selv.. Menmen.. Jeg vet vertfall om flere..

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  22:36:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men jeg tror den ligger i nærheten av din stall ja, Carmelita.

Opprinnelig postet av Lillemille

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Lillemille

Skrevet - 03/01/2006 :  13:32:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alvanesen: Har sendt deg en melding via meldingsfunksjonen på medlemssiden, håper du har tid til å svare på den. Vil veldig gjerne vite hvor du visste om stallplass. Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  17:16:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Ja, jeg så det nettop, ringte de i går for å hhøre, men fikk ikke fatt i de, men skal gi en lyd så fort som mulig:)
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  18:28:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forsiktig med å legge ut navn,folkens...enkelte "spøker" man ikke med...
Takker for meg. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.