hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan gikk feiringen for dere og hestene?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvordan gikk feiringen for dere og hestene?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  00:14:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Her gikk det helt supert. I stedet for å sperre dem inne på et lite område, lot vi dem vandre fritt slik de pleier, og det gikk mye bedre enn å gjerde dem inne. Hestene stod helt rolige og så ut til å ta det hele med stor ro. :-)

Hvordan gikk det for dere?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  00:20:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her gikk det helt supert. I stedet for å sperre dem inne på et lite område, lot vi dem vandre fritt slik de pleier, og det gikk mye bedre enn å gjerde dem inne. Hestene stod helt rolige og så ut til å ta det hele med stor ro. :-)

Hvordan gikk det for dere?

Opprinnelig postet av Formosissima

Gikk bra med hestene, men hunden derimot skalv over hele seg i ca. 30 min... Uansett hva vi gjorde var hun helt ute av seg...
Traverhoppa fikk noen rykninger, men alt gikk bra kan man vel si.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  01:01:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her gikk alt helt fint... Ponnin stod på stallen og radioen var på som vanelig :) Hun titta litt ut gjennom vinduet da, men reagerte ikke noe særlig :)
Det var verre da det smallt når vi var ute å rei i går :S
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  01:02:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
gikk bra det ....VELDIG skeptiske men det gikk bra:)sto inne så lyden var ikke så alt for høy...
leide de ute en tur men ble VELDIG oppvakte og nervøse så de løp med meg etter inn igjenn;)
men det gikk jo bra....

Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  01:03:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det gikk ikke noe bra! Har aldri sett en så redd hest! Jeg stod med tårer i øynene da jeg ikke var hos han og var skikkelig urolig og beskymret selv! Det var helt grusomt for meg og, har aldri vært så redd for hesten min før. De skjøt jo som aldri før her ute. Huffameg, han er nok ett nærve vrak i morgen. Dette er den første nyttårsaften han virklig har fått høre. Før stod han så langt inni skauen at det ikke var så mye lyd av rakketene o.l.

Håper bare alt går bra med han i morgen. Han står nå med bommul i ørene, radio og lys på i natt da + masse høy, så han skal ha noe å gjøre på :)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  01:09:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det gikk helt fint. Lolita var litt stresset, men ikke mer enn at jeg holdt fokuset på meg om jeg ville. Ga henne litt gulrøtter så hun fikk noe å tygge på mens det smalt på sitt værste, og etterpå sto hun lenge og snuste etter mer, så hun var ikke så redd.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 01/01/2006 :  01:18:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Pånnis har tatt sin 28. nyttårsaften på samme måte som han tar det aller meste: med knusende ro!
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  01:23:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Har ikke vært oppe i stallen nå i kveld, men tror nok hestene tar det med ro.. Eneste er vel den ene stressa hoppa vår som hisser seg litt over rakettene.. Men heldigvis ligger stallen litt oppå fjellet, så det er ikke så masse bråk der ;)
Dessuten har de jo høy å gomle på, og da er de fornøyd ;)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  01:34:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Det gikk kjempefint med hestene :) De stod og hang med hodene sine over boksdørene da jeg kom inn under den værste bombingen.

Hundene lå i vinduene våre og så på alle fargene i luften, koste seg masse :)
( valpen vår, Kiwi, trodde vel at alle sammen feiret hennes 6 mnd og 1 uke`s dagen hennes, hehe ) Hun turde tilogmed gå ut på do under bombingen og rakettoppskytingene :)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  02:27:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Daytona var urolig i starten. Og hun ville hele tiden ut, så jeg tok like godt på henne grima og gikk en liten tur ut i innhegningen.
Da sto hum med spissede ører og beundret dette. Men så begynte det å smelle lenge etter hverandre så bda ble hun litt "lang i maska" bokstavelig talt.. Hehe... (Tok ikke kjangsen på å la henne gå i innhegningen uten oppsyn da hun tidligere i dag hoppet over leddet i skigarlen!! 90 høyt ca.. Hehe... må få satt det opp..

Men ellers gikk det greit!

Hunden derimot sto å skjelte og jeg måtte holde for øynene på han da det lyste som verst. Men da han fikk komme "fri" roet han seg og koste seg virkelig!!

Altså en vellykket nyttårsaften til slutt!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  02:35:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Var ikke i stallen da det smalt som verst, desverre, men hestene ble sjekka både klokka 23.00, og klokka 01.00, og de virka veldig rolige. så ikke ut som om de hadde rota no særlig rundt i boksene sine heller. Men de sto med ett "dempet" lys på, og radioen. Stallen er også forholdsvis godt isolert, så tror ikke de merka så mye av det :) Gikk langt bedre med de inne enn ute ihvertfall
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  02:49:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Her er det ikke stall, så her har de ikke så mye valg. Men som jeg nevnte har de pleid å vært i en mindre innhegning, da midlertidig satt opp rundt skjulet, men ikke i år, og det funket bedre. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/01/2006 :  02:54:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopiert fra en annen tråd:
Kopi av melding:
Må si jeg ble imponert over Rosita i sted. Vi sto utom stallen og tittet og koset oss med litt gullerot.
Hun tok det supert. Hun titte med U-er øyne utover bygda. Virka som hun likte det, merkelig nok. Men hun skvatt litt til når vi sende opp en rakett da.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  09:43:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Var ikke i stallen i går kveld jeg. Var innom før jeg dro, og når jeg kom tilbake. Da lå dyra og sov. Tviler på at de har latt seg stresse av de få rakettene som blir skyti opp her...heldigvis :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  10:18:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm...limer inn det jeg skrev et annet sted her jeg. Passer nok bedre inn her ja!!

Vi kom gjennom det iår også!
Ørene fulle av bomull,lys,store mengder gulerøtter...og i hvertfall litt snøvær og skyer gjorde susen.
Både Kurre og Frøya fikk ut øreproppene og da var det tilløp til STOR engstelse,men stappet godt inn igjen og gamlefar sto til og med og spiste høy gjennom mye av det!!!
Satte opp ekstra lys rundt stallen også (har jo ikke innestall...sukkk) så det blinket ikke så ille heller.

Mener jeg har hørt at det faktisk ER et lovverk på dette med rakettoppskyting....Egentlig kun tillatt nyttårsaften mellom 00.00 og 08.00....Men om det er sånn er nok det noe som aldri vil bli håndhevet,til stor sorg for flere av oss dyreeiere rundt omkring.

Ja ja. Bra man ikke har behov for å være ute og feste,men kan sitte hjemme og være dyrevakt!

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  10:56:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Reglene varierer fra sted til sted, her i Bergen er det kun lov med raketter mellom 18.00 og 01.00
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.