hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du juletre?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Har du juletre?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lucinda:

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:09:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har du juletre inne?

Og i så fall kva slags type tre har du?

Eg har tre inne, og det er furu. Rekner med det er gran som er mest vanleg men det kunne eg aldri tenke meg å ha i hus. Dei drysser og drysser. Dessuten er det liksom furu som er juletre for meg for slik har det vore i min familie. Der har vi brukt furu som juletre.

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:13:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Vi har juletre inne. Edelgran, har alltid hatt det...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:15:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte faktisk et kunstig tre i år. Det ble litt kult. Jeg malte det med spray, fordi jeg ville ha det helt hvidt, men det ble jo ikke det da.. luktfritt, økonomisk, drysser ikke og har ikke drept noen træer i år. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:16:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
har julte inne men hva slags veit jeg søren meg ikke:P Vært oppi skauen å hogd det sjøl

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:32:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har edelgran, og merkelig nok så lar valpen vår juletreet stå i fred
Noe jeg aldri hadde trodd.. Siden hun smaker på alt som er nytt

Er så lei juletre inne, så jeg vet ikke hvor mange jul til jeg gidder " drepe " et tre i juletidene..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:37:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Har plast tre inne, og et ekte grantre med lys ute. Så vi har heller ikke drept noe tre i år:p

edit for at jeg glemte å si at det levende treet står ute.

Redigert av - missy_ den 28/12/2005 19:39:03 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:48:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
vi har et gran tre tror jeg!
iallefall et tre men det er drept opp til flere ganger!
først da det ble hugget
og x antall ganger da kattene har prøvd og rive det ned!
hele tret holdt på å gå i gulvet da en 4 kg katt satt øverst og prøvde og slå ned stjerna

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/12/2005 :  19:58:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vanlig gran.

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  20:01:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Har Edelgran :)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  20:08:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Vi har grantre, men vet ikke helt hvilken.

Det du gjør, får du tilbake...

Hest - en venn for livet! <3
Redigert av - EikenesMaja den 28/12/2005 20:12:01 Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  20:13:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
ekte gran! kunne aldri tenktmeg å ha plastikktre..
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  20:14:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vi har furu, det er tradisjon her. Synes furu er pent, dessuten er det godt for luftveiene å ha furu i huset - og det drysser minimalt.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  21:42:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke noe tre selv, men vi har en gran i stua.

Til neste år vil jeg ha eget tre, om det så skal være med meg til Bergen på bussen. Jeg skal ha en furu eller en einer. Uten pynt.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  21:54:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mari^__^: Må si meg uenig i det med godt for luftveiene. I allfall når du er allergisk :-P

Mamma og bestemor har kunstig, det samme har "svigers". Det er ikke jul uten ordentlig tre :-(
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  22:01:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har vanlig gran vi, men vi skulle egentlig ha edelgran da.. Dette drysser faktisk ganske lite!
-Madeira- Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  22:44:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Har ikke juletre i år, og har egentlig ikke savna det. Var hos besteforeldra mine på julaften, og der var det juletre. Er koselig.. Når noen andre enn meg passer på det og støvsuger opp etter det. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.