hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvilken travhester foretrekker du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 hvilken travhester foretrekker du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Deliberate

Norway

Skrevet - 01/08/2003 :  12:36:25  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
må si meg enig med mange av dere angående hvem hester som er "favorittene" mine. men den største av mine favoritter må være avdøde Alm Rau Jo. en utrolig nydelig og dyktig traver.

ellers så er jeg jo betatt av Frozen Delight som akkurat har begynt å gå løp, og viser stort potensiale. 2 åringen Night Figther, som jeg eide en liten periode. en kjempe fin hingst med et vanvittig pent steg og en stor utholdenehet, masse styrke og fighter vilje. hehe:)

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2003 :  11:22:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Digger Thai Tanic, Scarlet knight å Hot chili pepper er driiittøffe!!!
Men 2 åringen til faren min,Wall Street Victor (E.Wall Street Banker) ligner på de, spesielt thai tanic, å kommer nok til å bli en kanon :P
Han er også dritkul!!
+ Jærvsøfaks!

Hjemmefavorittene er: Spikeld (eller er jo på østlandet nå da), Zoomin O, Otard er også kanske tøff, å Spiker er dritfin!!!

Av Avlhingster:
*Wall Street Banker, helbror til Valley Victory!!!
*RockAroundtheclock (Dødsfin)!
*Gentle star
*Tap In/ å avkom (kul farge)
*Viking Kronos
Og til slutt Yankee Renegade,som faren min var med å eide!

*** =) Trine =) ***
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2003 :  21:13:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Frik: Vel, jeg har hørt helt andre ting, av ei som har peiling, sannsynligvis mer enn jeg noen gang kan drømme om. Hun sa det at atom vinter var en sur jævel, typisk enmannshest og at føllene hans ofte arvet dette. Dette ser vi på ene hesten vi har på stallen etter han, mens den andre ligner moren... Men men, kan jo være... driter i det:)

Miriam og Storm ROCKER!
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2003 :  22:01:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Skjønner liksom ikke helt opplegget med Vinter'n. Alt jeg har sett, hørt og oppfattet tilsier noe ganske annet. Hører stort sett bare ros over hvor godt lynne han har. Hvis ikke, det må jo være idioti å la en "sur jævel" gå i barnekjøring, være med på "reklame" tur i gågata og INN i en butikk, være turhest i fjellet m.m.

Men, slik vil det vel alltid være. Alle kan ikke like alle, enten det dreier seg om mennesker eller dyr.

Gå til toppen av siden

FrkFlorett
» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2003 :  19:29:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFrkFlorett  Svar med kopi av melding
OK.. hva annet skal vi forvente?! Atom Vinter e en konge i kaldblodsvarden så er Alm Svarten og.
du kan se, vanlige menneske stjerner og blir slengt stygge rykter OM!!!!!!!! jeg har rid mangen atom vinter føll, og kan påstå at noen av de e litt harde og holde på med, men veldig snille samtidig. ( bære litt vansklige å ri...
trur du atom vinter kunne ha drad en slede med unger hvis han var så en sur jævel så du påstår stormy?!?!?!?!??! Jeg har snakket med mangen travfolk, og de så snakkeer dritt om ham, harhatt ham så sin argeste konkurent, og ikke drevet med han selv. de så snakker fint om han, e de så har hatt kontakt m ham, og de roser ham opp i skyene.
at neon snakker dritt om han e naturlig, selvfølgelig, han e en super hest, å skapte virkelig konkurangse for folk, dermed hatet folk ham for det, for hestene derres tapte for atom. d e pskykologi.

MVH atom vinter fan.....

...hest er livet...
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2003 :  00:57:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Apropo Alm Svarten... Hvorfor måtte de dekke hoppene han skulle bedekke med lær da tro???guess guess. Men det er hva jeg har hørt, jeg kan forestille meg det egentlig, har sett mange bilder av hesten, og da har han ikke sett særlig mannevennlig ut... Men men, jeg skal ikke kverulere, har aldri hatt noe med hesten å gjøre, hører på hva sjefen min sier jeg...

Miriam og Storm ROCKER!
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 05/08/2003 :  00:53:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til Stormy:

Til opplysning så har jeg hatt ganske mye med Atom Vinter å gjøre, og jeg kjenner dessuten godt til Alm Svarten og flere av hans avkom. Og jeg kan med en gang avkrefte dine påstander, som for meg fremstår mer som fantasi enn realitet.

---------

~ Ida ~

Redigert av frik den 08/09/2003 16:00:27
Gå til toppen av siden

FrkFlorett
» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2003 :  12:26:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFrkFlorett  Svar med kopi av melding
har ikke jeg hørt noe om desvere, og jeg vett om hopper og kjenner til hopper så har blitt bedekka med Alm Svarten( naturlig)
og ingen av de er blitt dekka med lær... så enkelt og greit er det.
glans tora er jo blitt bedekka flære ganger med Alm Svarten, og ut av det kom jo føllet Sagi Knut( så e en god hest)...
og i det heile syns jeg det er litt rart stormy at du ska hærse på norges travkonger...

heier på frik.... you go girl:-)

...hest er livet...
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2003 :  23:24:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg herser ikke med noen travkonger jeg! Ho har bedekt flere hopper med både AlmSvarten og Atom Vinter, og e dessuten rimelig kjent på østlandet for sine resultater med problemhester og oppgitte travere... Ho ville nok ikkje gidda å sagt noe som ikkje va sant... Men eg skal klappe igjen eg... Trodde d va sant... men d me alm svarten vet jeg stemmer, kansje han er snill mot mennesker, men ikke mot hoppene sine...

Miriam og Storm ROCKER!
Gå til toppen av siden

FrkFlorett
» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2003 :  20:30:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFrkFlorett  Svar med kopi av melding
Stormy: det kan stemme kanskje, det med alm svarten. det er ikke alltid gutter er så snille med oss heller vettø. men når det gjelder Atom Vinter trur jeg du tar grundig feil....

Men for din inforamsjon er det ikke alltid folk er så snillemed hestene heller, så slenger stugge rykter om de, det var nettopp ei jente jeg kjenner så påsto at Sagi Knut var vanskelig åhandtre.. kult as, men jeg har faktisk møt sagi knut noen ganger nå, og han ser nok så føylig ut jah, såg aldeles stridig ut as, aldeles knall hest.
man sier mye snilt ja om våre travhester for å rakke ned på de.
det er ikke fint. FEKS jeg vett om noen så snakker mest mulig dritt om meg og min hest for de er så sjalue for jeg ahr fått den hesten, og ikke de. sånn ermenneskeverden...

...hest er livet...
Gå til toppen av siden

Elisabeth J

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2003 :  10:04:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElisabeth J  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElisabeth J  Svar med kopi av melding
Lizi:
kjenner du Golden Hawk?
Bare lurer,,,,
Gå til toppen av siden

knights_kind
» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2003 :  17:22:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Favorittene mine:
Spikeld og Jærvsøfaks er jo skikkelig brae! Venn Vara er jo også veldig bra dah! Kjenner godt de som eier henne, er dah naboen vår.
Hot Chilli Pepper, Rex Rodney og Victory Tilly det er noen brae travere asså!!!
Liker Capital Idea også, fin avls-hingst, tross alt vært nedi 1.09.9
Må jo skryte litt av han dah..
Har også et bra avkom bra Men Greta Då.

Gå til toppen av siden

Jorunn

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2003 :  12:18:54  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingJorunn  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJorunn  Svar med kopi av melding
Varmblodstravere:
Elliot Frontline,Super News,Tap In,Victory Tilly,Songcan,Thain Tanic,Rocket Richard,Chuck Frontline,Copiad,Gum Ball,Felix Santana.. kommer ikke på noen andre i farta,men dette er flotte hester

Kaldblodstravere:
Scan Lykke Per,Spikeld,Jærvsøfaks,Blivilja,Blifrøkna,Feseth Lynet,
Ruud Smokken,Prins Vinter,Moe Odin +++
Gå til toppen av siden

c",)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2003 :  09:15:45  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingc  Svar med kopi av melding
på stallen har vi ett avkom etter capital idea, han er kjempesnill!!!
jeg liker også travere som buckaroo k, redjet sibero og mange flere
Gå til toppen av siden

knights_kind
» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2003 :  17:50:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
lille_meg:
på stallen har vi ett avkom etter capital idea, han er kjempesnill!!!
jeg liker også travere som buckaroo k, redjet sibero og mange flere

Så gøy å høre:D
Åssen ellers er det avkomet e. Capital Idea er?
Hoppen min venter føll e. Capital Idea til våren.
Så er kjempe gøy å høre åssen avkomene etter han er.
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.