hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke transportbelegg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvilke transportbelegg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LilleMarie

» VIP

Skrevet - 28/12/2005 :  15:03:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville gjerne høre hva slags transportbelegg dere synes er de beste jeg. Hvorfor synes du det, gi gjerne en begrunnelse.

F.eks. heimer, bucas, pessoa, mark todd osv..

Så lurte jeg på hvor man kan få tak i ny gummi til gulvet i hengeren, sparkeplater i gummi og transportgrimeskaft i andre farger enn blå og svart?

Mvh. Marie..

- Marie & Lipdonn -

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:06:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Eneste transportbeleggene jeg har hatt er Pessoa sine. Jeg transporterer skjelden, så jeg vet ikke noe om slitestyrke osv på de, men passform og alt virker super til nå.

Gummimatter til hengeren og sparkeplater osv får man kanskje tak i hos noen som forhandler stallinnredning og/eller hestetransporter?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LilleMarie

» VIP

Skrevet - 28/12/2005 :  20:09:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gummimatter til hengeren og sparkeplater osv får man kanskje tak i hos noen som forhandler stallinnredning og/eller hestetransporter?

Opprinnelig postet av Ullsokken

Det var det jeg trodde og, men klarer ikke finne noen sider på nettet i alle fall. Men kanskje det bare er jeg som er dårlig til å lete

- Marie & Lipdonn - Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  20:28:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg bruker ikke transportbeskyttere, men dyneunderlag og bandasjer + kopper hvis han har brodder. Har transportbeskyttere også, og brukte det en liten stund før. Desverre er hesten min bakbredd og får litt panikk når beskytterene går over hasene. Er litt jobb å rulle av og på, men det går helt fint liksom : ) Har t9 par transportbeskyttere. Bucas og et sånn billigmerke kjøpt på Lidl (av alle ting). Er veldig fornøyd med begge to egentlig. God passform
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 28/12/2005 20:30:28 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  20:30:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ullsokken

Det var det jeg trodde og, men klarer ikke finne noen sider på nettet i alle fall. Men kanskje det bare er jeg som er dårlig til å lete

Opprinnelig postet av Marie & Lipdonn

Trelleborg selger slike.

Gå til toppen av siden

LilleMarie

» VIP

Skrevet - 28/12/2005 :  21:49:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser man det... Takk skal du ha!
- Marie & Lipdonn - Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  21:56:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
No problem!
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  23:38:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg elsker Pessoa sine. De sitter som støpt på hestebeina dessuten har de tre brede borrelåser i stedet for ti små som gjør meg og hesten gal.
Dessuten er de tykke og har en stivere kant nederst bak. Har sett mye på dette her da jeg ikke vil risikere skader på beina til hestene, og disse var de absolutte favorittene om og om igjen =)

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.