hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Klementiner
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Klementiner
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  20:27:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Er klementiner bra for hester?
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Bustetrollet

Skrevet - 27/12/2005 :  20:29:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håper det For jeg delte en oppi skogen med Rosita når vi var på tur

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  20:30:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kan umulig skade..
Er jo masse C-vitaminer, og det er vel bra? :P

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  20:39:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Bjerge syns klementiner er kjempegodt, han får naturligvis ikke skallet siden det er sprøytet, men ellers kan det vel ikke skade i små mengder? Inneholder jo masse C- vitaminer ja...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  22:35:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange hester som er veldig glad i det og en og annen liten clementin gjør nok mer gavn enn skade.
Nammenam!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 28/12/2005 :  00:05:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Prince er også veldig glad i klementiner, og han får det av og til i maten sin. Han søler og griser fælt da..
Gå til toppen av siden

Marianne:)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  19:49:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarianne:)  Svar med kopi av melding
hesten jeg rir liker ikke klementin og appelsin.. det er kjemperart! han likte det før;P han er en raring. men er skallet på klementinen skadeli for hester? er det sprøytet med et eller annet middel? :P

KNEGG fra Marianne&Tordensky =D
Gå til toppen av siden

Dikselen

» VIP

Skrevet - 28/12/2005 :  20:13:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hestene mine liker ikke klementiner. Åringen min likte ikke epler(!) av alle ting da jeg fikk han - men så hadde han heller aldri smakt hverken gulrøtter eller epler da jeg fikk han. Ikke er han glad i banan heller. Men den andre hesten min elsker bananer - men kun med skall på! Uten vil han ikke ha... Skjønne det den som skjønne det kan Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  13:11:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vet at mange hester ikke liker den litt sure smaken, men Miss digger det (det må nevnes at hun spiser nesten alt som er spiselig) og jeg tror det er helt ok i moderate mengder.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 06/01/2006 :  13:43:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
hestene mine elsker klementiner.fikk en på deling en dag her. humrer og er helt ville.hehe:) til og med kaninen kastet seg over en båt. Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  18:26:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Pilo pleier også å få klementiner/mandariner av og til.. men han skviser ut så my av safta han får til han da, før han spiser den..! :P
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  19:04:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mange av hestene som importeres fra island liker f.eks. ikke epler, gulerøtter o.l. "vanlig" hestemat, fordi de aldri får det der. Bare litt sånn OT. Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 09/01/2006 :  20:19:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror frukt og grønt er like godt og like sunt for hester som det er for mennesker. Vet derimot at kål, poteter osv inneholder mye stivelse og noen hester får litt diare ved store mengder.

Mine hester digger appelsiner, klementiner, bananer og stort sett det meste som kan tygges....og Avita syns alt er like godt med eller uten skallet på. Passer på å vaske det før hun får det, da det kan være sprøyte midler på. Oleo syns gulrøtter er nydelig men måtte le da han svatt i det han tittet oppi bøtta si og det var en hel banan nedi der

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen.
Redigert av - oleo den 09/01/2006 20:22:07 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  22:24:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Cisco er veldig kresen på hva han spiser, og spiser sannelig ikke hva som helst. Men akkurat klementiner har han virkelig falt for. Setter meg nå ofte ned i boksen hans og deler en klementin med han. Koselig :) Måtte le litt i dag da jeg først ga han to klementinbåter, før jeg ga han det hestegodtet han egentlig skulle få. Da han fikk det hestegodtet fikk han et rart utrykk i ansiktet, også kom hestegodtet ut i full fart igjen før han jakta mer klementin i hendene mine. Søte hesten ;) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.