hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noen som kan hjelpe meg litt?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 noen som kan hjelpe meg litt?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Marianne:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  19:52:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarianne:)  Svar med kopi av melding
hei!

noen som kan fortelle meg hvordan man kan få bilde eller animasjon som rører på seg som signatur?
jeg blir litt flau når jeg må spør om slike ting. fordi d ser så enkelt ut hehe.. håper noen som kan hjelpe meg!

-marianne-

KNEGG fra Marianne&Tordensky =D

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  20:00:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ta adressen til bildet, og sett det inn mellom [ img][/img ] . Eksempel: Da tar du adressen til bildet og setter mellom tegnene [ img][/img ], så det blir [ img] <adressen til siden> [/img ] (NB! UTEN mellomrom mellom! og ikke <>, bare de img tegna og adressen.) Klipp ut denne adressen og lim inn i signaturen din. OBS! Dette var kun et eksempel,. Jeg har tatt mellomrom mellom tegnene slik at det skulle vises. Trykk på "Sett inn bilde" på verktøylinjen, da får du opp tegnene du skal sette adressen mellom.

Du kan laste opp bilder fra en konto på www.photobucket.com om du ikke har noen adresse til dem. Husk å forminske bildene slik at de ikke blir så alt for store.

Forsto du dette?

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 25/12/2005 20:03:39 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  20:16:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Hvis du vil ha smilyer som de har feks her, så kopierer du bare urlen og limer inn. Akkurat som Mari sier. Veldig enkelt!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  20:18:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvis du vil ha smilyer som de har feks her, så kopierer du bare urlen og limer inn. Akkurat som Mari sier. Veldig enkelt!

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Tusen takk for linken! Nå skal jeg bytte ut bildet av Miss med en søøt smiley

www.hestene.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  20:26:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarianne:)  Svar med kopi av melding
tusen takk for fine svar. men hvis jeg har smilyer fra før liggenes inne på ei mappe. hvordan gjør jeg d da?

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  20:28:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tusen takk for fine svar. men hvis jeg har smilyer fra før liggenes inne på ei mappe. hvordan gjør jeg d da?

Opprinnelig postet av Marianne:)

Gjør som jeg nevnte. Lag deg en gratis, rask og enkel konto på www.photobucket.com og legg de ut der. Kopier url`en og legg de inn som nevnt over.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  20:36:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Med andre ord: Sett adressen til bildet inn sånn:

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  20:53:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Tøffe smilyer Mari
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  21:19:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tøffe smilyer Mari

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Var så mange kule på den siden

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  21:32:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarianne:)  Svar med kopi av melding
sånn.. fikset jeg og! men fikk ikke til den jeg hadde på mappen da får prøve senere!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  21:55:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
sånn.. fikset jeg og! men fikk ikke til den jeg hadde på mappen da får prøve senere!

Øvelse gjør mester. Bare prøv igjen senere. Du fikk til den andre bra, så det går nok bra med de "mappe smileyene" også.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  21:59:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarianne:)  Svar med kopi av melding
hehe. bra du ahr trua på me=P
men, får ikke til å finne på "username" som funker! har prøvd alt jeg kommer på=/

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  22:03:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehe. bra du ahr trua på me=P
men, får ikke til å finne på "username" som funker! har prøvd alt jeg kommer på=/

Ta og registrer en konto og bruk f.eks. 123 eller noe innimellom i brukernavnet.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  22:22:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarianne:)  Svar med kopi av melding
weeey! i glemte å krysse av at i va jente=P hahahah! off, flau over me sjøl! men no som vi e så godt i gang! kordan får du til å kopiere sånn rute? som du gjor på forrige melding?
hehe...

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  22:27:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
weeey! i glemte å krysse av at i va jente=P hahahah! off, flau over me sjøl! men no som vi e så godt i gang! kordan får du til å kopiere sånn rute? som du gjor på forrige melding?
hehe...

Altså en sitat fra et tidligere innlegg? Trykk på "svar med kopi av melding" som står over alle meldinger. Trykk på den på den meldingen du vil sitere fra, og vips - du får opp en side der du kan svare under sitatet.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  22:37:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarianne:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
hehe...

Altså en sitat fra et tidligere innlegg? Trykk på "svar med kopi av melding" som står over alle meldinger. Trykk på den på den meldingen du vil sitere fra, og vips - du får opp en side der du kan svare under sitatet.

Opprinnelig postet av Mari^_^

hehe.. sånn? e ikke så grup i egentlig

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.