hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjekkeste mann?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kjekkeste mann?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  14:03:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Nils Christian Larsen....
Sikkert ikke så mange her som kjenner til ham.
Men det er en veldig dyktig Islandshestrytter!

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:00:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
NAM =

Kjærsten min..seff;)

Ashton Kutcher

Brad Pitt

Heath Ledger

Vin Diesel

Og Patrick Swayze i DirtyDancing

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:04:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Rosita!

Bingo! hihi

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:18:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmm... kunne jo også tatt til takke med en brannmann jeg...:) som akkurat har kommet ut at et brennende hus kanskje...? komme springende i slow motion, med brannmannselebukse, bar overkropp og hjelm... svett med litt sot på kroppen... mmm... *sikle* det er noe spesielt med uniformer...;) (ikke superhelt"uniformer" da... de har en tendens til å bestå av en trikot med truse utenpå, og hvem har interesse av å se om sin 60 år gamle nabo har "den" snurret opp til høyre eller venstre...?) (ikke at jeg har sett naboen min i superheltkostyme vell og merke...)

jeg ser at bar overkropp er noe som går igjen i omtrent alle innleggene mine i debatten her... tror kanskje jeg liker halvnake menn jeg...

men uansett hvor pen og snill en mann er, kan jeg aldri falle for en mann med pianofingre og fyrstikkbein... av en eller annen grunn gir dette meg angst...
liker heller ikke dresskledde mannfolk, joa, kan være fint til spesielle anledninger, men slike dressnisser, med slips og lakksko får meg til å rynke på nesa... jeg er veldig opptatt av at menn skal være MENN jeg... gjerne med arbeidsklær, dongribukse eller annet uformelt, syns også mannfolk bør ha ei fin rumpe... litt viktig den også...;)
disse såkalte "mannfolka" som har tynnere lår enn jeg har legger,som går med babyrosa skjorte, skjerf knyttet på "mette marit-måten" med en cordfløyels dressjakke, sideveske, blankpussa lakk/lærsko, nybarbert under armene og på leggene og med en diger "diamant" i det ene øret.. og hele kroppsholdningen skriker "jeg er en superverdensvant teoretiker, som ikke er det minste praktisk annlagt" nei fyttirakker`n! disse gir meg totalt noia! hvor har det blitt av handyman`ene? store, sterke, svette, og gjerne med "dagsstubber", og mannfolk SKAL ha hår under armene og på leggene!!

hmm... Viggo Mortensen som Aeragorn er jo ikke ille å se på:)... sexy med skitt og "dagstubber";)

jeg må innrømme jeg blir litt frustrert når jeg sitter her å skriver... jeg har ikke hatt kjæreste på en stund nå...panikk... *ut å løpe for å finne en handyman*

edit:skriveleif....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)
Redigert av - Dr_ag_on_86 den 26/12/2005 18:30:53 Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:29:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Rosita!

Bingo! hihi

Opprinnelig postet av Ane&Blida

Hehe...Du vet visst hvem han er ja

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:43:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmm... kunne jo også tatt til takke med en brannmann jeg...:) som akkurat har kommet ut at et brennende hus kanskje...? komme springende i slow motion, med brannmannselebukse, bar overkropp og hjelm... svett med litt sot på kroppen... mmm... *sikle* det er noe spesielt med uniformer...;) (ikke superhelt"uniformer" da... de har en tendens til å bestå av en trikot med truse utenpå, og hvem har interesse av å se om sin 60 år gamle nabo har "den" snurret opp til høyre eller venstre...?) (ikke at jeg har sett naboen min i superheltkostyme vell og merke...)

jeg ser at bar overkropp er noe som går igjen i omtrent alle innleggene mine i debatten her... tror kanskje jeg liker halvnake menn jeg...

men uansett hvor pen og snill en mann er, kan jeg aldri falle for en mann med pianofingre og fyrstikkbein... av en eller annen grunn gir dette meg angst...
liker heller ikke dresskledde mannfolk, joa, kan være fint til spesielle anledninger, men slike dressnisser, med slips og lakksko får meg til å rynke på nesa... jeg er veldig opptatt av at menn skal være MENN jeg... gjerne med arbeidsklær, dongribukse eller annet uformelt, syns også mannfolk bør ha ei fin rumpe... litt viktig den også...;)
disse såkalte "mannfolka" som har tynnere lår enn jeg har legger,som går med babyrosa skjorte, skjerf knyttet på "mette marit-måten" med en cordfløyels dressjakke, sideveske, blankpussa lakk/lærsko, nybarbert under armene og på leggene og med en diger "diamant" i det ene øret.. og hele kroppsholdningen skriker "jeg er en superverdensvant teoretiker, som ikke er det minste praktisk annlagt" nei fyttirakker`n! disse gir meg totalt noia! hvor har det blitt av handyman`ene? store, sterke, svette, og gjerne med "dagsstubber", og mannfolk SKAL ha hår under armene og på leggene!!

hmm... Viggo Mortensen som Aeragorn er jo ikke ille å se på:)... sexy med skitt og "dagstubber";)

jeg må innrømme jeg blir litt frustrert når jeg sitter her å skriver... jeg har ikke hatt kjæreste på en stund nå...panikk... *ut å løpe for å finne en handyman*

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Som jeg skulle ha sagt det selv. Ok, jeg er ganske kresen, men jeg tror vi to har ganske lik smak akkurat når det gjelder gutter

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  19:09:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Akkurat sånn liker jeg det også

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/12/2005 :  19:13:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Helt enig! Men også en cowboy, med trange jeans, boots, tre-dagers skjegg og litt for langt hår..... LEKKERT!!!!

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 26/12/2005 :  20:06:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Tony André Hansen <3

Opprinnelig postet av Bente :)

Kjekk han

Opprinnelig postet av Mari^_^

Kjekk? JAAA! Driit kjekk

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  20:40:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Tony André Hansen <3

Kjekk han

Kjekk? JAAA! Driit kjekk

er det han?:

søkte på google. men er han der kjekk?

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 26/12/2005 :  20:52:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Neinei, han er det ikke!
Dette er Tony:

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  20:55:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Tror nok heller det er sprangrytteren Tony Andrè Hansen

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 26/12/2005 :  20:57:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Jepp [;-)] <3

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  21:01:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  21:35:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Tony André Hansen <3

Kjekk han

Kjekk? JAAA! Driit kjekk

er det han?:

søkte på google. men er han der kjekk?

Opprinnelig postet av mariie.

oi, quota feil! mente om det der var nils christian larsen!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden
Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.