hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjekkeste mann?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kjekkeste mann?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

Deftonah

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  17:12:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDeftonah  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
James Marsters?? Asj..

Opprinnelig postet av Madam Fame

Helt enig, han var ikke spesielt pen...

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Joiner dere! Han ser jo anorektisk ut! Gi mannen mat!

Opprinnelig postet av Anniken B.

Synes han er utrolig pen jeg, også snakker han britisk.. *sukk* Hvertfall I buffy.. :P

EDIT: skrivefeil

Redigert av - Deftonah den 05/01/2006 17:13:34 Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  21:31:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Går her å se da: http://www.nicklachey.com
Si hva dere synes da

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  21:48:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
veeeldig interessant må jeg si.. spesielt om det hadde vært noe å sett der.. hehe.. hvem er fyren da?? aldri hørt om..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  22:06:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Går her å se da: http://www.nicklachey.com
Si hva dere synes da

Opprinnelig postet av Andrea & Juni

Vel, jeg pleier å rødme ar jeg ser en kjekk gutt, men jeg gjør ikke det når jeg ser Nick. Helt ok, men itte no' mer. For meg vel å merke. Smaken er ulik hos alle vettu.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  00:14:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg syns heller ikke han er spesielt pen... ville heller hatt en MANN å hvile øynene på...;)
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  00:18:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg syntes Myles Pollard er ganske okey og hvile øynene på ;)
Ellers så er jo ikke akkurat Patrick Swayze så helt dum heller da.. Men det stooore plusset med ham er nok at han driver et araberstutteri, hehe :) At de er intressert i hester er et pluss i mine øyne da ;)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  00:39:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Patrick Swayze er vell litt prinsen på den hvite hesten... bortsett fra at han ikke bare har en hest... men mange + stall og mye annet heste"jenter" kan drømme om...;)

blir kanskje ikke samme sjarmen om man skulle kaste f.eks vin diesel opp på hesteryggen, ser for meg vin diesel komme galopperende med null kontroll, holder helt ytterst på tøylen og hendene holdes langt over hodehøyde, føttene laaaangt fram, og balansen heller tvilsom mens han sklir over mot den ene siden med panikk i blikket... men jeg skulle nok ikke vært sen om å trøste ham etter han har falt av da...;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  08:09:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
veeeldig interessant må jeg si.. spesielt om det hadde vært noe å sett der.. hehe.. hvem er fyren da?? aldri hørt om..

Mannen til Jessica Simpson(hvis de fortsatt er gift...).

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  15:29:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

De er ikke gift lenger.

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  16:21:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ooh, mange fine her, men liker godt dissa to jeg:

Chad michael murray og James Lafferty.

Opprinnelig postet av Aquila&Ingvild

Kan si meg enig der jua, hehe *sukk*

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  20:05:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er jo litt søt han Magnus Moan da.. Til skiløper å være liksom..

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  23:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

De er ikke gift lenger.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Det forundrer meg ikke nei. Tenkte meg det...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  17:19:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Bor faktisk ikke langt herifra han(litt nedafor skolen). Rett ved der bestevennina til søstra bor.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  18:47:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Bor faktisk ikke langt herifra han(litt nedafor skolen). Rett ved der bestevennina til søstra bor.

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Oi..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  18:55:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jake Gyllenhaal og Heath Ledger i «Brokeback Mountain», der de spiller 2 homofile cowboyer. De to er ganske kjekke også da...

Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.