hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjekkeste mann?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kjekkeste mann?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 14

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  23:48:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, nå vil jeg høre. Hvem synes du er klodens kjekkeste?

Selv dåner jeg hver gang jeg ser Jesse Metcalfe..

www.hestene.no

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  00:17:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
har alltid syns josh hartnett har hvert litt kjekkas jeg :p Brad pitt er nå litt oppskrytt da syns jeg.

fikk kalender av bestevenninda mi med noen ganske lekre typer i.

edit for og legge til noen bilder av josh

en stk josh hartnett takk

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt

Redigert av - mariie. den 25/12/2005 00:21:16 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  00:37:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har vel sikkert litt annerledes smak enn de fleste, men Brian Molko er noe av det vakreste jeg vet.

GOSH!

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 25/12/2005 :  00:51:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Johnny Depp og Curt Cobain... *sukk*
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  01:08:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
*vifter med Johnny Depp flag* Ingen over, ingen ved siden.

Ellers, tja Jude Law, Ioan Gruffudd, Ewan Mcgregor.. Pene menn. Liker briter jeg :P

Sean Bean er også en klassisk "rugged manly man"

Redigert av - Eva V den 25/12/2005 01:09:38 Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  01:10:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, nå vil jeg høre. Hvem synes du er klodens kjekkeste?
Selv dåner jeg hver gang jeg ser Jesse Metcalfe..

Utrolig enig marî!!!!! Han er kjeeeeeeeeekk!!!!!! *dåååne*

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  02:39:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
litt enig med Mari... han er pen! men litt for "pyntelig" for min smak...
Johnny Depp er jo lekker... og Brad pitt er grei nok...
meg GUD, gi meg Mel Gibson i Bravehart! Muskler, langt mørkt "bølgete" hår, bar muskuløs brystkasse, svett og skitten (på den fine, luktfrie måten) og i kilt! har jeg sett en slik i byen, har jeg mest sannsynlig gådd rabiat og tvingt vedkommende til alters med en spiss gaffel, en q-tips, og min aldeles nydlige sangstemme! (som kan få glass til å knuse, skremme Tina Turner ut av sine høye hæler, Bush til gjemme seg i hula til Bin Laden, osv...)

ellers så er jo ikke Sawyer i lost vond å se på heller...;) liker menn litt svette og skitne jeg (fortsatt på den gode, IKKE ekle måten...;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  11:13:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Typen min ;-) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/12/2005 :  11:28:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Christiano Ronaldo.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  12:26:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Christiano Ronaldo.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Han er eneste grunnen til at jeg holder med United. Ser aldri på fotball jeg, bare på de kjekke spillerne..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  12:33:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nå skal jeg også være litt "original" og svare typen min! :)

Har noen bilder av han på vip'en, til hest :D Kjekkest i verden!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  12:55:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hehe, jeg synes Oscar i hotel cæcar er fantastisk. Men det er mest fordi han er svensk...hehe, jeg elsker svensker og jeg elsker menn med slips og dress ;)

Ellers liker jeg utseendet til heath ledger og ashton kutcher. og han mannen i "hvordan bli dumpet på 10 dager".. og siikkert mange flere ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  13:13:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
er vist bare jeg som liker langhårede, "skitne" men i kilt...;)

må kommentere at jeg liker at menn skal ha en kroppsholding som viser maskulinitet, ikke slike små "jeg er en politisk aktiv kunstnerspire men sans for det abstrakte"-type,(erter sikkert på meg noen nå?) nei, gi meg en handyman, med olje på henda og som vet bak-fram på både verktøy og motoriserte framkomstmidler....
jeg må innrømme at je er veldig svak for brede skuldre...
engenting er så sexy som å se en mann med bred muskuløs rygg som jobber! kommer det en bredskuldret, muskuløs handyman inn i mitt hus og jobber, burde han nok være forsiktig med å snu ryggen mot meg... jeg er redd for at jeg muligens kunne blitt noe sinnsyk i gjerningsøyeblikket...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  13:32:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

må kommentere at jeg liker at menn skal ha en kroppsholding som viser maskulinitet, ikke slike små "jeg er en politisk aktiv kunstnerspire men sans for det abstrakte"-type,(erter sikkert på meg noen nå?) nei, gi meg en handyman, med olje på henda og som vet bak-fram på både verktøy og motoriserte framkomstmidler....
engenting er så sexy som å se en mann med bred muskuløs rygg som jobber! kommer det en bredskuldret, muskuløs handyman inn i mitt hus og jobber, burde han nok være forsiktig med å snu ryggen mot meg... jeg er redd for at jeg muligens kunne blitt noe sinnsyk i gjerningsøyeblikket...

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Du er ikke alene om å elske sånne!! Er enig i at Mel Gibson var flott i Braveheart..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  13:33:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe, jeg synes Oscar i hotel cæcar er fantastisk. Men det er mest fordi han er svensk...hehe, jeg elsker svensker og jeg elsker menn med slips og dress ;)

Ellers liker jeg utseendet til heath ledger og ashton kutcher. og han mannen i "hvordan bli dumpet på 10 dager".. og siikkert mange flere ;)

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Matthew McConaughey

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  13:50:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Du er ikke alene om å elske sånne!! Er enig i at Mel Gibson var flott i Braveheart..

Opprinnelig postet av Mari^_^

hehe! jepp! så gi meg en skotte! med bar overkropp og full kontroll på hesteryggen... GOSH! da er jeg solgt!

Side: av 14 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.