hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva fikk du til jul?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hva fikk du til jul?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  22:14:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
kjedelig julegaver for min del i år.. var mer fornøyd med det jeg har gitt en hva jeg har fått for og si det sånn

fikk en veske jeg likte fra friis company, søte sokker med elg på og noen gavekort. ellers var det stort sett kjedelige gaver i år..

noen som er mer fornøyde en meg?

guud, nå høres jeg bortskjemt ut!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  22:18:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg også kan høres bortskjemt ut, men jeg fikk det jeg ønsket meg. Bredbånd, router og GPS!! Ja, og en sydentur.. Ellers var gavene det vanlige - penger, klær og småting. Jeg er ihvertfall tilfreds.

Edit: Glemte det beste: Fått en ny hest på fòr - fikk ansvaret for henne idag! Fin julegave det!

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 24/12/2005 22:19:59 Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  22:25:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Fikk en del greier jeg ikke helt likte...
Men den fineste gaven var et bilde av hoppa jeg trener som føll...
Når jeg så det, ble jeg utrolig sentimental og begynte å grine...
Den hesten betyr så utrolig mye for meg <3

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  22:59:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg fikk det jeg ønsket meg, og er veldig fornøyd. Fikk blandt annet ukeskurs i kjøring på Starum, lærridestøvler og småting som bøker og filmer.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/12/2005 :  23:02:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk mye småtteri og dilldall. Etc. smykker, hårstrikk, lys, penger, duker, parfymer og sånn andre dusjgreier, bøker.
Fikk LOST sesong 1!!!! Så fikk jeg det siste utstyret jeg manglet til og starte med laging av grimer osv.
Får Ipod Nano og halv bærbar etter jul.
Så fikk jeg noen gensere. Husker ikke alt!

Edit: må bare legge til noe; Fikk, krus kopp, sengesett også, og noe planteting.

Redigert av - Bustetrollet den 24/12/2005 23:27:13 Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  23:05:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg fikk mange rideklær 2 helskinnsbukser,3ridegensere og masse annet,vinterdekken horseware amigo,parfyme... o.s.v.
redigert p.g.a glømte å skrive at jeg fikk dverghamster oxo

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det!
Redigert av - nutte den 24/12/2005 23:15:26 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  23:20:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Er det ikke så farlig hva jeg får, er jo uansett tanken som teller. Jeg har alt det jeg trenger uansett; mat og husly, venner og familie, helsa i behold; så alt annet blir luksus.

Fikk åtte par sokker, så jeg er storfornøyd. Sokker har man alltids bruk for :) Har ikke fått noe hesteting, men fikk et tegnet bilde av hesten jeg er forrytter for, og det var veldig hyggelig. Ellers gikk det mye i gavekort og penger, så jeg får vel nesten ut å kjøpe meg litt nye klær (var det hint, hint kanskje :P).

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  00:05:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Av hesteting fikk jeg saueskinnsvoilock, grime, bandasjer, kopper og skikkelig vinterhansker med sauseskinn inni. Ellers så fikk jeg masse penger, gavekort, klær, smykker og slike ting. Ordentlig god jul : )
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  00:16:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Jeg ble kjempefornøyd!!!!!
Jeg fikk nemlig HEST!!!!!

*I 100 her nå*!!!!!!

GOD JUL?! JAH!!!!!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  01:04:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

*I 100 her nå*!!!!!!

GOD JUL?! JAH!!!!!!

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Alle hestejenters drøm! Gratulerer så mye

Jeg fikk ny mobil (det trengtes for å si det slik..;P), penger, 2 gensere, vinterjakke, lys, gavekort, armbånd, godteri, lys slynge, og verdens mest harry duntøfler; i tigerstoff med knall rosa rysje kanter! ;) hoho

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  01:20:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Wenche: Tusen takk..

Fikk også masse annet! Som godteri, sminke, gensere, shampoo/balsam, penger, cd og masse annet... Problemet er at man får så mye forskjellig at man ikke husker hva man fikk fra hvem.. Det er flaut...

He he...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  01:21:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Grattis

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  02:29:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg fikk masse rart...:
pizzastein (hva jeg skal me den er fortsatt usikkert)
kokebok (det trengs, da jeg omtrent klarer å svi tevann...)
et bakebollesett i stål
kasserollesett (som jeg fikk to identiske av...)
2 caffe latte kommer med sugerør skjeer
ei veske
en pakke røyk
en kjempevarm ulljakke med fleecefor
julestrømpe brodert av farmor
+500 kroner
400 kroner inn på bsu konto (så jeg ikke kan bruke dem.. *Argh* klør i fingrene!)
et knalltøft puslespill! (julekule, så det er et rundt puslespill, kjempegøy!)
en liten artigbok om hushold (noe jeg godt kan bli flinkere til...)
supertøffe sokker! (slike fingervottsokker, med tær... kjempegøyale, i knæsje farger...:)
2 ekstra lange termodyner (deilig! jeg plages med at jeg fryser fort om natta...)
en sølvkniv (til det sølvsettet "alle" foreldre begynner å samle i dåpen
1 gavekort på cd
to gulvtepper til leiligheten som var dødslekkre...
og en ansiktskrem (en som vistnok strammer huden opp til 37% på 4 timer... viste ikke at jeg hadde rynker jeg...)

jeg er fornøyd med julen i år da...:)

men noe av det beste var faktisk en av pakkelappene... som var fra mormoren min, hun har parkinson og kan ikke lenger skrive, fordi hun skjelver for mye og fordi det gjør vondt og tar veldig lang tid... men i år skrev hun på pakkelappen min, selv om det var litt utydelig og "skrukkete", ble jeg rørt over at hun hadde skrevet den selv...

(og for de som fikk med seg at jeg ble dumpa til fordel for en "yngre" dame rett før jul, jeg fikk en koselig julemelding med klem fra mine "X-svigers", haha:) kjempeartig! kanskje jeg egentlig er en liten svigersmors drømspire...;) hihi...)

Andrea og Daytona: du er heldig du! jeg ble egentlig litt missunnelig jeg...;) lyst å bytte? jeg har et kasserollesett til overs...;) (neida, bare tuller:) kjempekoselig at du har fått deg hest, blir sikkert vanskelig å få sove i natt...;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  02:33:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Fikk badekåpe som matcher fargen til badet mitt, ønska meg badekåpe skikkelig. Dessuten fikk jeg masse spa ting og såper, digger alt sånn så.
Dessuten ble det The Sims 2 - Livets Skole på meg. Alkymisten hørebok.
Klær ble det også. En nydelig genser ting fra en god venn, dessuten et utrolig stilig sett med skjørt, topp og genser fra farmor og farfar med stilig belte til.
Noe utenlandsk godteri fra bestemor og bestefar, kommer ikke til å spise det pga. ømfintelig mage, de kjøper det jo vært år og vært år går det i søpla! *Sukk*
Tre svarte lys formet som roser. Vet at jeg har glemt endel små ting nå.

De fine gavene fikk jeg egentlig før jul. Hehe. Før jula kom hadde jeg allerede fått en ting til å ta om armen til å ha iPoden i når man løper eller trener f.eks. Dessuten en klokke med lampe som skaper soloppgang og nedgang, sinnsykt deilig. Lillejuleaften ble det endelig satt opp dusj skyvedører i stedet for gardina som var der før på badet mitt.
Det beste må likevell ha vært når vi fikk plukke ut alt vi ville ha i hestebutikkene, ble endel saker da ja! Godt fornøyd jeg, skal absolutt ikke klage. Nyttige gaver du bruker er alltid best synes jeg, og de var det jo mange av i år :)

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  11:16:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjæresten kjøpte en veske fra Acme til meg - slik som jeg kan ha min kjære iBook i. Den var rålekker :-D Fikk også litt over 3000 kroner, et pizzafat, en jakke, en topp, votter & skjerf og et par andre ting. Fornøyd jeg - det er ikke hva som er i gaven, men tanken bak, som teller. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  11:47:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fikk masse fint. Bla:

LOST sesong 1
Parfyme
Dun tøffler
Klær
Penger

++ mye mer fint..

Edit for å legge til: at det beste jeg fikk var en koselig kveld med slekta og masse god mat! Det er det som er viktigst i jula

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 25/12/2005 15:02:26 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.