hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Bilder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 40

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  09:02:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det første bildet med sønnen din og tassen var riktig sødt.. Han ser ut til å være gla i barn :)

Opprinnelig postet av Lopke

Når vi kjøpte han for nesten 1 år siden, tålte han ikke barn, nå er de bestekompiser

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 17/03/2006 :  10:41:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slenger meg på;

Engvinn første året jeg hadde han

Engvinn sommer 2006

Engvinn nå i vinter

Måtte ha med bebisen og da!
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  11:49:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Nydelig han var, ToneK :)
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 17/03/2006 :  17:10:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nydelig han var, ToneK :)

Opprinnelig postet av Kristine&Tassen

Tusen takk =) Må jo si det tilbake til deg og, nydelige bilder med sønnen din =)

Tone =)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/03/2006 :  18:59:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tok to bilder i dag som jeg synes ble litt bra

Tungejento

Katie

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  19:14:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Åhhh... Står Tungejento på karmøy nå? Jeg var med da hun ble født. Hun er nydelig!
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  19:20:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Får slenge inn litt bilder jeg også da:

Sugar camry, hesten til ei venninne:

Castro & Emil:

Føllet til ei venninne.

Min datter & shiren Hermine.

Min datter, og skolehesten Marengo.

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  19:26:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har jo somkjent ingen egen hest å knipse blinkskudd av; men her er gullene mine fra skolen i fjor

Lòa og Skogfax; hesten "min" og føllet hennes, syns det er en sånn "fred" over dette bildet...

Skogafx har rulla seg i ny flis (kjekkeste som fantes). Søøt gutt:)

Lòa (bak) og Atla (Lòas datter); se likheten. Atla er datter av Skorri frà Blönduosi.

Og til slutt et blinkskudd av Katinka og nordlandshesten hennes Max. *smask*
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  19:31:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Castro & Emil:

Opprinnelig postet av Wulfi

ååååå,så herlige!!

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  19:32:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Svart/hvitt...

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  20:44:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Torhild: FLOTTE BILDER!!!!!

Castro & Emil.. tøffe tegneserieponnier. fikk lyst på. Knallsøte :)
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  21:52:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg må først si at de fleste av bildene her inne ikke akkurat er det jeg vil karakterisere som "ekstra fine". Hadde vært kjekt om folk var litt mer kritiske til det de la inn her. Noen skiller seg ut og er flotte, såklart. Men så er jo ikke dette et bildeforum, men et hesteforum. Nok surmulig fra meg. ;)

Wulfi. Det bildet av datteren din og den skimmelen var utrolig fint! Veldig spesielt, og morsomt begge har "fregner". Bakgrunnen var litt kjedelig, men det kan jo ordnes i photoshop. Da hadde jeg gjerne hengt det opp på veggen! :D

Kristine&Tassen. Bildet av sønnen din og hesten hadde en fin stemning, men bakgrunnen ødelegger. Her også, hvis du ordner bakgrunnen og frisker opp fargene litt, så blir det bra. At grima og dressen er gul gjorde litt av bildet, så jeg liker det best med farger.
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  10:57:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Driter i bakgrunnen, hadde lyst å vise frem de 2 gode kompisene ;)

Har ikke program for å fikse sånt heller.

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  11:35:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg må først si at de fleste av bildene her inne ikke akkurat er det jeg vil karakterisere som "ekstra fine". Hadde vært kjekt om folk var litt mer kritiske til det de la inn her. Noen skiller seg ut og er flotte, såklart. Men så er jo ikke dette et bildeforum, men et hesteforum. Nok surmulig fra meg. ;)

Wulfi. Det bildet av datteren din og den skimmelen var utrolig fint! Veldig spesielt, og morsomt begge har "fregner". Bakgrunnen var litt kjedelig, men det kan jo ordnes i photoshop. Da hadde jeg gjerne hengt det opp på veggen! :D

Kristine&Tassen. Bildet av sønnen din og hesten hadde en fin stemning, men bakgrunnen ødelegger. Her også, hvis du ordner bakgrunnen og frisker opp fargene litt, så blir det bra. At grima og dressen er gul gjorde litt av bildet, så jeg liker det best med farger.

Opprinnelig postet av maane

Jeg vet litt hva du mener, men det er jo uansett gøy å se bildene til folk da Jeg å er sånn, jo bedre kvalitet og kontraster, jo bedre bilder. Men nå har jeg ett fillecamera som ikke er til nytte for noe, så det blir ikke like brae bilder, fikser litt på de av og til i photoshop da, blir litt bedre

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  11:35:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av maane

Jeg vet litt hva du mener, men det er jo uansett gøy å se bildene til folk da Jeg å er sånn, jo bedre kvalitet og kontraster, jo bedre bilder. Men nå har jeg ett fillecamera som ikke er til nytte for noe, så det blir ikke like brae bilder, fikser litt på de av og til i photoshop da, blir litt bedre

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 40 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.