hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Senebeskyttere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Senebeskyttere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 22/12/2005 :  14:35:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt noen lyseblåe senebeskyttere fra Hooks, str. Pony.
Har ikke fått prøvd dem på islandshoppa mi, men lurer på om senebeskyttere kan sitte for stramt. Hvordan vet jeg at de ikke gjør det, og hvordan vet jeg at det gjør det? Er litt redd de skal være litt trange, og at jeg kanskje kommer til å sitte dem for stramt? Vanligvis har hun ikke brukt senebeskyttere. Men nå som vi skal begynne å hoppe over metern, tenkte jeg at det var ganske lurt!

Isabel og Perla for alltid <3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  19:58:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Du trenger ikke senebeskyttere bare fordi du skal hoppe høyt da. Beskytterne skal sitte så stramt at de sitter på plass, men de skal ikke hindre sirkulasjonen. Du får bare prøve deg frem.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hedda&Junita

» VIP

Skrevet - 22/12/2005 :  21:20:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis det er slike som går rundt hele koden,så ser du jo om beinet går inni beskytteren ihvertfall. Jeg tror du egentlig kjenner best selv om den er for trang eller ikke.. Og er de altfor små,så vil du jo kanskje ikke få festet borrelåsen heller. Og hvis du begynner å bruke dem,og du oppdager at hesten får gnagsår av dem,så kan jo det bety at de er for små..Eller at passformen ikke passer hesten din. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  21:30:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis beskytterene passer så glir de liksom på plass av seg selv. du kan nok få igjen borrelåsen fordi om de er for små da det ofte er strikk på festene.
jeg syns det er lurt å være på den sikre siden, det koster så lite å ta på beskyttere motfor å få en skade

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 22/12/2005 :  22:09:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil bare beskytte føttene.. :P Det var kun shettis og pony str. Det er strikk på dem.
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.