hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Oppgitt........
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Oppgitt........
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2003 :  11:37:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Elin Sunde å Kersti Iversen
Pass dere for dem!!
De er ikke helt normale...
Går inn å skriver bare drit på andres VIP`er...
Dette har de skrevet inn på min VIP.
Så kan godt henne de skriver inn noe på deres,hviss de finner ut passordet!!!
Etter dere har lest dette nedenfor,så håper jeg dere også fatter,at de ikke er helt normale!!!
Dere kan jo sjekke ut deres VIP, KI.....

hei!!!hÅpe at folk ikkje messe m den viktige siå mi for eg e så ei bortsjemde jenta så får alt innnen redline og høøks.........
Eg har ein rare hest som har vært ponnifør men, siden eg va så lette så vokste hu. eller eg får ikje lov å måle na ner igjen...
Eg rir for det mestas på tur og sprang... HEsten min e så stive at an e lette å svinga korte svingår, og d lige eg, så eg gidde ikkje trena bakkearbeid, d e drit uanz og banen vår e liga store som en paddokk, 10* 7m!!!!
Eg har hatt mange hester , eg fore me det kjenta foret champion KLI, det e ett anerkjent for, brukt av b.l.a John Witakker- forbildet mitt....
Eg syns eg e flinke t å ri, spesielt og fletta manen t hesten min..........ehhh eg e flinke t å bruka tøylene rektigt osv og drømme om å bli en internasjonal sprangrtter.,.. EG VIL BLE BEST!!!! Molly kosta dritlite og eg rir, og 80 å 1m , selcv om hu ein gang i tiå har gått 1.30, eller hureiv jo heile banen.......... Molly står oppstalla øpå verdens tullete plass , midt i ett boligfelt... HU står ude me ei halsreim i tjensvollkrysset sin rundkjøring fordi beite e oppspist... Hu må nemlig bli trafikksikker...
Eg har nemlig vært på italienske hestasider og funne fakta...... Halsreimå e kjøpt på felleskjøpe, og designet til kuene... HU har ein kjetting festa i lyktastolpen t den reimå..... Hu bare nyde det.,.,,,, Eg ska flytte na t rudkjøringen i Stavanger sentrum me vågen, neste tirsdag.....HU lige veldig godt å slikka på Gormly statuene, de anerkjente rustne mennene, me har fått ein m stallen......
Mine favorittbutikker: Hennes og mauritz, sparkjøp, europris... Men ein erfaring eg har fåttt, d e å gå på fretex...Der kjøpe eg billige ulltepper og syr om t dekken, og selle de på internett for 5 kr-, stk... De e grela kule.... leopardmønstra.........
Har dokk tips t å holla rein hest m utstyr økonomisk kontakt meg... Eg e ei spinnkåde jenta
Har dokker bakbeinsgamasjer fra eskadron kontakt meg

Jaja... skriv din mening om dette !!!!

Redigert av sweety_90 den 09/07/2003 21:36:44

Mi

» VIP

Skrevet - 29/06/2003 :  19:38:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkars deg!!! -For noen DRITTUNGER!!! Du burde snakke med dem, og be dem holde opp!!! Fy søren, så barnslige!!! Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2003 :  21:58:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Ah! Det var grunnen! Var nemlig inne på presentasjonen din i går, og må tilstå at jeg syntes den var en smule merkelig. Lurte først på om det var ironi, så om det var et tilnærmet "likt" brukernavn.

Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2003 :  07:30:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
At det går ann å være så tåpelig. Noen vet bare ikke å oppføre seg. Har du kontaktet hestemarked anngående det med passordet...?

Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 30/06/2003 :  09:40:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høres ut som du trenger et bedre passord. Dårlige passord er typisk navnet ditt, navnet på hesten din eller katten din eller søsteren din osv. Disse er dårlige passord selv om du kombinerer det med tall og slikt. Finn på noe som er vanskeligere å gjette, helst noe som ikke er et ord som står i en ordliste.

Når man har passord av typen nevnt ovenfor, så er det dessverre umulig å hindre at folk finner frem til det og utnytter det. Så velg et bedre passord! (Men si for all del fra til hestemarked også.)
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2003 :  10:08:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia!!!!
Jeg har kontaktet hestemarked.no,men de har ennda ikke klart å sendt meg mail tilbake igjen,slik at jeg får et nytt passord!
Skrev jeg ville ha så vanskelig som mulig!!
Bra at deg VIXI fikk vite grunnen ihvertfall...
Slik at du ikke trodde jeg var helt dumm lixom!! Hallo!!
jaja.... får gå inn å sjekke om di har kødda me den igjen dah ;)

*** =) Trine =) ***
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2003 :  02:05:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Vel, jeg regnet med at det var kødd til syvende og sist - og se, jeg fikk rett!

Kjenner du disse barnerompene godt eller?

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2003 :  11:12:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heya!
Jeg kjenner de ikke lixom....
Men snakker jo med dem på msn osv.

de har faktisk ikke endra på vipen min på et helt døgn nå!!
Men det dummeste av alt,er at de prøver å legge skylden på en venninne av meg... Hun vet nesten ikke hva hestemarked.no er engang!

*** =) Trine =) ***
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2003 :  15:44:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Huff, ja... Det er mye dumme mennesker i denne verden... Bare lurer på hvordan det går ann å ha så store fritidsproblemer at man må ødelegge for andre.
Jeg ville anbefalt deg å fjerne alt fra VIP'en din siden hestemarked ikke ser ut til å være så raske med det passord greiene. Lag deg en ny VIP med vanskeligere passord! :)

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2003 :  00:59:55  Vis profil  Svar med kopi av melding

Redigert av sweety_90 den 09/07/2003 21:37:33
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2003 :  01:01:18  Vis profil  Svar med kopi av melding

Redigert av sweety_90 den 09/07/2003 21:38:13
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2003 :  01:10:09  Vis profil  Svar med kopi av melding

Redigert av sweety_90 den 09/07/2003 21:34:11
Gå til toppen av siden

Ishwanvile

Norway

Skrevet - 09/07/2003 :  13:45:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ang vip...hvordan får/blir man det ?

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2003 :  21:38:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Alle kan få VIP. Du registrerer deg (og det har du alt gjort siden du har skrevet innlegg her).

1. Gå tilbake til forsiden.
2. Logg inn med samme brukernavn og passord som du bruker her på MIX på forsiden.
3. Du kommer inn på din medlemsside hvor du bl.a. kan gå inn å lage VIP. Følg instruksene, så er du inne som VIP du også

--
spoff, (prøv min dressurquiz)
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2003 :  21:39:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia!!'
Du får det ved å gå inn på forsiden!
Så logger du deg på med ditt brukernavn og passord,...
så går du nedover der d står presentasjoner osv.
og trykker på, lag presentasjon!!!
Ganske enkelt! =)=)

*** =) Trine =) ***
Gå til toppen av siden

Ishwanvile

Norway

Skrevet - 09/07/2003 :  23:04:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det var jo egentlig så enkelt at det ble vanskelig
Men når jeg er i gang med "være dum" spørringen min... hvordan legger man ut bilder på vip'en her da?

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.