hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Julemat
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Julemat
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Madam Fame

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  20:52:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Siden julen nærmer seg med stormskritt, så tenkte jeg det kunne passe med å høre hva folket skulle ha i seg av mat den neste uka??

Selv skal vi ha grøt til lunsjen på lørdag, og pinnekjøtt med tilbehør til middag, videre hadde jeg forestilt meg en god biffmiddag.. blir vel noe ribbe og noe greier også..

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  20:59:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Vi har pinnekjøtt m/ poteter, stuning, grønsaker ol.
Til dessert varierer det

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/12/2005 :  21:05:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ribbe, poteter, brun saus, æææh, husker ikke alt..

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  21:08:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
På julaften har vi Pinnekjøtt som vanlig..
Med kålrabistappe, poteter, saus (sånn fettlignende greier) og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på xP

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  21:21:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
ribbe, pølse (medisterpølse), poteter, surkål. hm, å svisker å noe ekle greier.
personlig er jeg ikke så glad i julemat, er så mye fett =s

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  21:24:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Blir vel Kalkun på julaften hvis jg får viljen min da...Hehe,liker ikke Pinnekjøtt,æsj...
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  00:10:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det blir vel ribbe, medisterpølser og medisterkaker, og tilbehør på juleaften, også blir det nok kalkun, laks osv resten av jula. Puh, blir sliten bare av å tenke på all den julematen jeg... Synes julemat er godt, men kun 1-2 ganger i året....
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/12/2005 :  00:15:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Blir vel Kalkun på julaften hvis jg får viljen min da...Hehe,liker ikke Pinnekjøtt,æsj...

Opprinnelig postet av Rosita!

Kalkun i vår familie også. Noe som jeg selvsagt er glad for siden jeg ikke liker pinnekjøtt jeg heller Og med risgrøt til dessert. Ribbe er 1.juledagsmat.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  00:25:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Vi skal ha pinnekjøtt av både sau og geit (vi bruker egentleg kalle det for ribbe her om kring da, men seier pinnekjøtt for å bli forstått andre plasser he, dialekter) nokre ganger har vi også litt griseribbe i tillegg (tørka dvs som pinnekjøtt)

Ellers har vi poteter til og kålrabistappe, surkål og rødkål og dampepølser av geit (nam, nam)

Vi spiser graut med mandel i på formiddagen i lag med spekekjøtt. Til dessert er det enten riskrem med rød saus eller gele med vaniljesaus.

Ellers så skal eg og søsteren spise god heimelaga pizza fredag. nam nam.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  08:40:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dansk Andesteg!!!!!!!!!!!!!!!
med rødkål og "brune kartofler" JUHUUUU
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  11:41:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ribbe med tilbehør Gleder meg allerede..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  19:44:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
I julen spiser jeg alt som er spiselig Julaften skal vi ha risengrynsgrøt først på dagen, deretter kjøttkaker, julepølse, reinsdyrsteik og grønsaker. Namnam!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  22:24:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
risengrynsgrøt tidlig på dagen
selve middagen startes med snegler til forrett (sært? neeeida, kjempegodt!) så ribbe, pinnekjøtt, sossiser, medisterkake, kjøttpølse, julepølse, poteter, saus, grønnsaker, og masse andre rariteter... *sikle*
til desser er det riskrem..:) (med masse rød saus på)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  01:32:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi skal ha ribbe og medisterkaker til middag, og riskrem med mandel i .. seff;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  01:53:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Vi skal nok ha ribbe, poteter, brun saus, sur og rødkål osv... Og kjøttkaker.. Det er der eneste jeg spiser på julekvelden.. Er ikke så glad i ribbe.. Men kjøttkaker derimot. Med poteter og tyttebærsyltetøy most sammen.. NAM! Hehe..

Hm.. Men tenkte jeg skulle spise hunden min da... Haha...
(For alle dere som ikke lo av den: For det førstet var det slike såkallte, vitser, som jeg kommer med når jeg er TRØTT!! Og for det andre var det internhumor! Hehe...

Natta folkenz.. zzzzzzz...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  01:53:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Vanligvis spiser vi lutefisk med godt smør og lefse til, sammen med en porsjon "mjølkegryn" som det heter her oppi dala (ekstremt fæl suppe av melk og ett eller annet). Elsker lutefisk.

Dog skal vi i år samles hos en annen del av famiien, og da blir det ribbe, julepølser og medisterkaker med tilbehør (hvilket jeg heller ikke liker). Til nyttår er jeg hos kjæresten, og går derfor glipp av kalkun for 4. året på rad. De spiser pinnekjøtt, som bare er godt dersom det er så ramsalt at det ikke smaker annet enn salt. Jeg har ikke noe til overs for smaken av ull. >.<
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.