hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva tenker folk på??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva tenker folk på??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

carambee

Skrevet - 20/12/2005 :  23:46:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Se på disse bildene, fx gallery 1, 3.bilde. Liksom ingen som reagere på hesten som blodet renner i munnen på?

http://www.hauteecole.ru/en/horse_trade_union.php?sid=57

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.

Bustetrollet

Skrevet - 20/12/2005 :  23:55:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
JEG BLIR REDD!

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  23:58:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Titta gjennom hele galleriet der jeg.. Mye STYGT! utrolig hva folk utsetter hestene sine for..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 21/12/2005 :  00:17:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Æsj..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 21/12/2005 :  01:04:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
ganske utrolig hva som går an ja.
Men disse forvridde hesteansiktene er myyyye vanligere enn vi egentlig vil innrømme...
desverre

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 21/12/2005 :  01:09:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Lidia skriver dette nederst på sia om den ene hesten...:
"And though I feel shame and pain in my heart for my past deeds, I hope that my repentance and a sincere wish to change myself and the world will outweigh my sins on the balance of good and evil. I try to do my best in an attempt to make horses’ life better. "

Henger meg på den! Har nok vært for hardhendt, spesielt i de første årene jeg drev med hest, for det var jo det jeg lærte på rideskolen osv...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  01:29:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Huff. Men vi har nok alle våre øyeblikk med mer eller mindre "ufine" taklinger, dessverre. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 21/12/2005 :  02:56:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Formosissima: Akkurat, vi glemmer hvor følsomme dyr vi faktisk holder på med... Noen ganger føler jeg meg ikke verdig til å drive med hest når jeg ser hvordan noen folk får det til med hestene.
Tror rett og slett jeg ikke har det i meg å være så ehm, lett forståelig for hesten. og dermed kan bruke så fine signaler som "de flinke" bruker.

Men, har begynt å få øynene mer og mer opp. Og prøver så godt jeg kan å være rettferdig mot dyrene jeg kommer i kontakt med.
Har iallefall funnet ut de siste få årene at jeg har lært mye da jeg begynte med hest som rett og slett er helt bak mål...

Torpedo

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  08:55:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ja, har sett det tidligere. Det er helt forferdelig! Selv prøver jeg så godt jeg kan å bruke så lite som mulig tøylene. Huff
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  09:22:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
GRRRR... at det går an!! hesten blør jo?? Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  09:47:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
skammelig*
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  10:03:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
åååå! herregud! oksa stikker hul i magen på hesten!! GRRRRRR! hva tenker folk med til dags egentlig?! hesten blør igjennom kjeften .. herregud!!!!!!!!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  12:07:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Huff, så grusomt...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  12:28:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Æsjj.. Stakkar hester..:(
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  12:48:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Trist, men ofte virkeligheten mange steder.
Helt enig med carambee.

Therese
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  16:26:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så igjennom alle bildene jeg... huff, var mye fæle bilder... Stakars hestene, mange av de blødde fra munnen og rytteren sitter bare der som om det ikke gjør noe.... arg, merker jeg blir irritert...

Har nok selv vært litt hardhendt mot hestene av ogt til, men ikke på langt nær sånn som på noen av de bildene...Huff, nei... likte ikke de bildene ... ser jo hvor redde noen av hestene er også...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.