hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX'erne summerer opp hele året
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 MIX'erne summerer opp hele året
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  13:37:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hesterelatert:

1. Årets arrangement: Hmm.. Har ikke vær så mange steder, så det blir nok hingsteutstillinga på Eid i mai.
2. Årets hest: Miss Viola
3. Årets beste kjøp: Nytt hodelag til Missy
4. Årets positive overraskelse: At jeg faktisk fikk tak i sele til Miss
5. Årets nedtur: Fikk ikke lov til å ri på flere måneder etter vridning i foten.
6. Årets overraskelse: Positivt overrasket over Miss - gikk fra sur og sint vrangpeis til å bli en liten engel med kjempetalent i sprang med min lillesøster på ryggen.
7. Årets skrekk og gru-opplevelse: Glittra og Miss drev nattlige raid. De rev ned gjerdene og rømte rundt i hele bygda. *Mistet veldig mye nattesøvn..*

Ikke-hest:

7. Årets begivenhet: Da VIF vant seriegull. Jeg gråt!! Dessuten må jeg nevne gårsdagens juleball!! Vi fikk en av lærerne, Olav, opp på scenen og bandt bind for øynene på han. han måtte stå med en plakat der det sto "ManU ruuuler!" og rocke etter musikken.. Uten at han så det rev flere av gutta i klassen istykker en Liverpooldrakt.. Etterpå ble han litt satt ut av hva han hadde vært med på, han som er Liverpoolfan som bare det, men han danset med etterpå.. Jeg holdt på å le meg ihjel!!
9. Årets navn: Ikke godt å si gitt.. Må vel bli Miss Viola da..
10. Årets taper: Krf + Start og RBK!!
11. Årets vinner: VIF !!

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 21/12/2005 19:39:43 Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  14:11:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
1. Årets arrangement: hmm... Forus Open?
2. Årets hest: Beverly Hoff
3. Årets beste kjøp: En ny sal (syntetisk)
4. Årets positive overraskelse: Fikk Beverly Hoff
5. Årets nedtur: Magic Prince måtte opereres
6. Årets overraskelse: Kjøpte Beverly Hoff
7. Årets skrekk og gru-opplevelse: husker ikke noe... :P

Ikke-hest:

7. Årets begivenhet: Ferie i Kroatia
9. Årets navn: ?
10. Årets taper: ?
11. Årets vinner: ?

Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  14:48:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Hesterelatert:

1. Årets arrangement: Hmm.. Blir vel lokalkjøringen på Bergen Travpark =) kjekt det!
2. Årets hest: Smashing Surprise
3. Årets beste kjøp: Hmm.. Kan ikke velge ut èn ting :P
4. Årets positive overraskelse: At jeg fikk Surprise ut i løp =)
5. Årets nedtur: Ble sparket av ene hoppen på stallen og måtte stå over en uke i stallen (påskeferie), lå hjemme i over en uke =S
6. Årets overraskelse: Hehe, seff at jeg fikk Surprise-gullet mitt ut i løp og i god form! Fått fram farten hennes!
7. Årets skrekk og gru-opplevelse: Mange, har sunket i myr (Gikk bra da), blitt kastet av på is, bitt, sparket i foten (kunne ikke ri på en uke pga av jeg måtte sy, og det var første dagen i påskeferien det skjedde!), når Redlighten stakk av i forrige uke, ++

Ikke-hest:

7. Årets begivenhet: Høm.. Kommer ikke på?
9. Årets navn: ?
10. Årets taper: ?
11. Årets vinner: ?

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  15:48:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hesterelatert:

1. Årets arrangement: Hmm... Sprangkurs?:D
2. Årets hest: Harry
3. Årets beste kjøp: Har ikke kjøpt så mye men.. ny ridehjelm?=)
4. Årets positive overraskelse: Lilla My :)
5. Årets nedtur: Ingen treningsrideleir på meg i sommer:6. Årets overraskelse: At jeg ble premiert på mitt første stevne
7. Årets skrekk og gru-opplevelse: Har ingen skrekk og gru-opplevelser tror jeg.

Ikke-hest:

7. Årets begivenhet: Dream Theater-konsert!
9. Årets navn: Kenneth
10. Årets taper: Gutta i klassen min
11. Årets vinner: John Myung.

-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/12/2005 :  17:46:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesterelatert:

1. Årets arrangement: Horsemanship kurs og dressur/sprangridningskurs
2. Årets hest: Rosita
3. Årets beste kjøp: Salen
4. Årets positive overraskelse: Rositas store fremgang
5. Årets nedtur: Rositas bakbein
6. Årets overraskelse: Rositas oppførsel og lydighet.
7. Årets skrekk og gru-opplevelse: Dyrlegen på hestesenteret med Rosita.

Ikke-hest:

7. Årets begivenhet: Åpning av travbane
9. Årets navn: Gunnar
10. Årets taper: Vil ikke nevne navn.
11. Årets vinner: Tufte IL

Kopi av melding:
Kopi av melding:
10. Årets taper: Terkel i Knipe - filmen, skuffet!

Opprinnelig postet av Eikdokka

HVA?! Den er jo ubetalelig!

Opprinnelig postet av Ullsokken

Om trent enig. Så den idag som avsluttning på skolen.
Gjett hva? jeg sovnet og såv helt til filmen var ferdig. Ikke rart jeg ikke synes den var noe bra da. Når jeg ikke fikk med meg slutten:O

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  18:31:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
7. Årets begivenhet: Da VIF vant seriegull. Jeg gråt!! Dessuten må jeg nevne gårsdagens juleball!! Vi fikk en av lærerne, Olav, opp på scenen og bandt bind for øynene på han. han måtte stå med en plakat der det sto "ManU ruuuler!" og rocke etter musikken.. Uten at han så det rev flere av gutta i klassen istykker en Liverpooldrakt.. Etterpå ble han litt satt ut av hva han hadde vært med på, han som er Liverpoolfan som bare det, men han danset med etterpå.. Jeg holdt på å le meg ihjel!!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Det finns flere LFC-fans her du..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  19:43:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Det finns flere LFC-fans her du..

Opprinnelig postet av Ullsokken

Vel, Liverpool er ok, men Man. United er best i England etter min mening - uansett om de kommer til Mesterligaen eller ikke. Dette var en morsom episode fordi han elsker Liverpool og hater United. Dessuten måtte han danse en tåpelig dans.. Men han er en super lærer som ikke er redd for å dumme seg ut.. På alt vi får av ham (rettinger, prøver, leksebøker, ukeplaner, hefter...) står det "You`ll never walk alone", så han er kjempefan.

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.