hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utsyr i stalll..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Utsyr i stalll..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 03/01/2003 :  11:24:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
I privatstallen som min for hest står er det ikke møkka greip. bare en høygaffel. den er det veldig tungt å møkke med når for hesten min står på sagflis... En som har hest der har kjøpt seg en egen møkka greip, som vi absolutt ikke får bruke Syntes dere at eieren av stallen bure ha en møkka greip som alle kan bruke? dette er kanskje litt tåpelig, men vi får vond rygg av å møkke med høygaffelen...

*Jane*

Norway

Skrevet - 03/01/2003 :  16:50:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!!

Eiern burde absolutt sørge for griep, trillebår, spde ol. ting man trenger!

Men siden det ikke er noen grip der, SÅ KJØP ET SELV!!

det er kjempe tungt å møkke med høygaffel ,og det er ikke særlig effektift. eller så kan dere gå flere sammen å kjøre greip??? det er jo flere som trnger det!!!

håper du finner på noe!!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2003 :  01:40:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
selvfølgelig burde det være ei skikkelig hestegreip til å møkke ut med i den stallen :)

Er det ikke best å kjøpe 2-3 greiper, visst det er forskjellige folk som har hester der? Da slipper det å bli venting når man skal møkke ut.. Dere kan gå sammen om å kjøpe dem..

Syns dere bør kjøpe dette selv :)

Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 04/01/2003 :  15:13:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Takk for svar:) VI prata litt om det i går. tror det blir nytt griep:) Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 06/01/2003 :  12:47:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
I stallen hos oss er det rundt 5 greiper, 2 av de er mine.

Trodde jeg hadde mista den første, så jeg kjøpte en til. Så fant jeg den første igjen.

Det er ei annen i stallen (som leier stallplass) som også har 1 greip. Vi er 4 som leier plass der, og eieren av stedet har en del hester, hun eier de 2 siste greipene.

Vi måker av og til på samme tid, og da er det irriterende å vente på greip!
Gå til toppen av siden

Milla

Norway

Skrevet - 07/01/2003 :  20:36:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMilla  Svar med kopi av melding
Jeg synes også at de som eier stallen burde sørge fir utstyr i stallen!

Sånn er det på stallen der jeg er. Greit det blir litt klager når greip blir ødelagt, men sånt skjer. De holder ikke så lenge!
De må byttes ut av og til. I alllefall når det er mange som bruker de(daglig).

Sånn som det er på stallen hos "deg" , synes jeg at dere kanskje kan gå sammen, eks 2 hesteeiere og spleise på et greip, hvis en person synes det blir litt dyrt! Eller kjøpe ett selv!

Skjønner at den ene pesonen med greip ikke låner det bort, siden hvis du først låner det bort til en, så vil flere låne. og jo fortere blir det ødelagt..
--"Lykke til" med greipene ;)

-Milla
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2003 :  20:15:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Eieren av stallen burde soerge for utstyr som moekkagreip, trillebaar osv.. Men det er vel ikke et stort problem aa kjoepe et selv? Dere kan jo som andre sa spleise paa et... Gå til toppen av siden

spider

» VIP

Skrevet - 06/02/2003 :  11:31:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er sant at mange eiere pleier å holde greip i stallen...men et vanlig møkka greip koster ikke mye! på stallen der jeg er har de to greip men alikevell har vi kjøpt inn et par selv også! et greip koster rundt hundre kriner med skaft!
det er ikke dyrt..vis dere er mange si sallen kan dere jo spleise på noen greip!
ser ikke på dette som noen problem!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.