hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - PianoPiano
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 PianoPiano
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  00:41:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Må bare få det ut...

Var hjemme på lørdagskvelden, og skulle se om det var noe på tv, men som alltid dukker dette selvdiggende mennesket opp foran pianoet sitt.

Tør jeg spørre hva dette skal forestille?? Utrolig dårlig program! Har ikke tv2 noe annet å fylle programmet med?? er det noen som i det hele tatt syns det er gøy?? bare lurer.. Syns bare at hele konseptet er på viddene..
Og dette må vi kanskje begynne å betale lisens for??

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  00:43:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oh, har aldri sett det, og skal heller ikke se det.

Synes hun er flink til å spille. Men, nei. det programet virker litt slediggende,

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  00:46:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Flink er hun, men etter hva jeg har sett, så syns jeg det hele er rettet mot henne.. "Åå så flink jeg er!" Det var netopp på reprise på tv'en, bare 1 dag etter at det ble sendt!

Så jeg skjønner meg ikke helt på tv2..
Er mange andre også som jeg syns hører bedre hjemme på lokalkanaler, som f.eks "fredag", som tatt ut i fra "tv haugaland" (lokal tv stasjon), eller som en slags paraodi på kristian valens "Jazzhjørna"..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  00:58:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg syntes det var et ganske okey program, men nå har det blitt litt vèl mye PianoPiano etter min mening. Gjestene liker jeg og høre på, men har aldri syntes at dama kan synge!! Klarer bare ikke den stemmen hennes jeg!!:(

Men som sagt; fra starten av var det et kjekt program, ble bare litt mange episoder..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/12/2005 :  10:53:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Ingrid Bjørnov er i mine øyne et stykk knall dame, hun er intelligent og har humor, men jeg syns det går litt fort unna med gjestene hennes, hun kunne pratet litt mer med dem. Men da Benedicte Adrian var innom gnistret det, virket som Bjørnov slapp ned guarden og ble med på moroa den gangen :-)

En annen mulighet for å høre på Ingrid Bjørnov er jo å høre henne i det programmet hun har sammen med Finn Bjelke og en til på P1. Morsomt.

Til sist: det er veldig vanlig at fredags og lørdagsprogrammer går i reprise kvelden/natten etter at det har gått.

Syns TV2 er en bra kanal jeg, med mange gode serier og litt populistiske nyheter.

Guro

edit for å tilføye et ord

Redigert av - Guro den 19/12/2005 14:23:19 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  11:15:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
æææææsssj..
når programmet begynner skrur jeg i en rekordfart over til neste kanal.
orker bare ikke trynet på henne..
enig med dere, dette skal vi kansje begynne å betale lises for?
folk er gale hvis de liker dette programmet,
som dere har sagt, har ikke tv2 noe annet å fylle ut tidene på tv2 med?
DE KUNNE HELLER LATT DET IKKE VÆRT NOE TV2 AKKURAT DET TIDSPUNKTET DET GIKK..
så vi heller kunne sett på en svart tv2

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  11:51:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hun er flink til å spille piano, men liker ikke programet.. Og som noen sier: Hun er ikke SÅ god til å synge:P Liker "med hjartet på rette staden" jeg:)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  12:33:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Usj, jeg liker verken den dama eller det programmet. Klarer meg mer en bra nok uten, for å si det sånn..
-Madeira- Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  14:37:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
folk er gale hvis de liker dette programmet

Altså er jeg rimelig gal......
Synes det er et ok program da jeg liker å se mennesker som er dyktig til noe, hun kan da sannelig spille, også er hun til tider ganske morsom på en litt tørrvittig måte - helt i min gate...

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/12/2005 :  16:20:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Synes det er et ok program da jeg liker å se mennesker som er dyktig til noe, hun kan da sannelig spille, også er hun til tider ganske morsom på en litt tørrvittig måte - helt i min gate...

Opprinnelig postet av Renegate

Nå skal jeg bruke et argument som bruker å få folk til å se rødt ;-) Jeg syns hun har forholdsvis ironisk og intelligent humor. Hun har vel en nisjehumor vi ikke har sett så masse til de siste årene ;-)
(folk blir generellt lite glade når jeg sier at jeg opplever det som intelligent humor, når de ikke syns det er morsomt)

Lo forresten godt når hun sang om hvordan hun er en sikkerhetsfanatiker inntil hun er ombord på en båt *gliser nå også*
Den hadde hun i enkvinneshowet sitt også, og det var vireklig en av de bedre.
For meg som er umusikalsk så er det veldig befriende og gøyalt med noen som tuller med pianospilling også, fordi jeg skjønner likevel ingenting av seriøs pianospilling (jeg kan mene noe i forhold til om jeg syns det er fint å høre på eller ikke, men ikke noe om riktigheten i det som blir spilt osv.)

Så jeg melder meg på og er nok litt gal jeg også :-) Syns programmet er helt ok :-)

Guro
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  19:04:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Syns programmet er helt ok :-)

Og verken mer eller mindre...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  20:18:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
kan nok ikke si at det er favorittprogrammet mitt, men hun er flink på piano, og har en grei humor (av og bra, andre ganger ikke)
men når det gjelder musikkprogrammer liker jeg Beat for Beat... det er genialt..:) og de pianistene er jo kjempeflinke! og hun "band-dama" som spiller alt av treblås-instrumenter, spiller alt på gehør, hun er vannvittig flink!!

et program jeg HATER, og da mener jeg virkelig hater er Slå på tråden på tvnorge!! det varer i 50 minutter og de derre damene virker på meg som om de er dummere enn en død gullfisk!! finner ikke noe værre program en dette! syns dette programmet kan legge seg ned å dø, og jeg skal med glede pisse på grava! *argh* takler ikke programmet...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  22:09:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Dritt program!
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  21:08:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Renegate

Huff..
Var ikke sånn ment Renegate
Mente hvis folk liker det så godt at hvis de foreksempel holder på med hesten sin ute med å foreksempel strigle den, ser på klokken og slenger striglebørsten fra seg og løper inn for å se programmet!
Da er de gale da.. stakkars hest
Hehe. ikke ta det personlig

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  10:18:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hun er flink til å spille piano, men liker ikke programet.. Og som noen sier: Hun er ikke SÅ god til å synge:P Liker "med hjartet på rette staden" jeg:)

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Er kamp om fjernkontrollen her i heimen

Har sett på Med hjarte på rette staden siden det startet! Prøvd å følge med så godt jeg kan..

Ang PianoPiano ser jeg ikke på det, har bare ikke blitt sånn. Derfor kan jeg heller ikke si hva jeg mener og programmet.

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  11:03:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes PianpPiano er et helt greit program å se på jeg. Synes hun er flink til å spille og se når hun beviser at alle sanger har et slektskap til hverandre. Men veit ikke helt om jeg synes hun kan synge da :S Men som sagt et helt greit program, verken mer eller mindre...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.