hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bokser med skyvedører
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Bokser med skyvedører
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lopke

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  21:17:04  Vis profil  Svar med kopi av melding

Har jo ligget både sakser og kniver i krybba til hestene mine,
Opprinnelig postet av Roxira

[/quote]

Ikke rart du er frustrert.. Hvem i helsike legger fra seg kniv i krybben????
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  21:53:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
vi har skyve dører her og , men det har aldri skjedd de har fallt ned...men at de har sittet litt fast har hendt...men har og sånne vanlige åpne opp og lukke greier...den ene døra kunne jeg hogd i fille biter om jeg fikk lov...;)
Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 28/12/2005 :  12:42:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Jeg vet hva du mener med bokser som hopper ut av sporet om du drar for hardt i dem. Har opplevd det selv!! Nederst på boksdøren skal det være en liten jerntapp som skal stå som en L med langsiden mot gulvet og kortsiden opp. Den skal hindre døren i å gå skjevt i sporet sitt og lukket seg riktig. Øverst på døren skal det være slike fester også, gjerne bakerst på døren, slik at den ikke raser ut av sporet, altså som en stopper. Men noen ganger om innredningen er gammel og sliten, så vil en hardhendt hest lett klare å "rive" ned døra. Det vet jeg selv av erfaring da merra mi er ekspert på å mase med å dytte hodet på døra og den har hoppet ut av sporet noen ganger ja....Du må rett og slett sjekke om disse stopperene er på døra ellers må du bare be om at det fikses!!! Dyrevernet har faktisk en del lover om div. for stall og leter du på forskrifter under dyrevernet og hest så finner du nok noe der som du kan bruke å "slå i bordet" med.

Lykke til!!

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

PrinsesseStine

» VIP

Skrevet - 28/12/2005 :  22:05:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Boks dørene på stallen der jeg har min hest har aldri falt av. Men hvordan merke er det på dørene ?
Det hørtes jo litt skummelt ut hvis dørene bare går ut av sporet osv hvois de får et sprak...:S
Gå til toppen av siden

*Lene&Amigo*

» VIP

Skrevet - 03/01/2006 :  16:31:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hei! jeg vet også om en hest som sto i en skyvedørboks... og den ble sittene fast i mellom døren og veggen med foten og fikk den ikke ut igjen... helle folen har et stort kjøttsår! ikke delig.. sikkert ikke noe godt heller... vær ops på det!

lene&amigo
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.