hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest og Aloe Vera
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Hest og Aloe Vera
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

hegni

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  14:38:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Bare lurte på om det er noen som har erfaring med hest og Aloe Vera her inne. Ønsker tilbakemeldinger da jeg har hørt at det er flere fornøyde brukere;)

Hilsen Hege

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  09:30:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Første gangen jeg prøvde Aloe Vera på Welshen min var jeg veldig fornøyd. Han fikk det pga diare, og at ble bedre i magen...

Nå har to av hestene mine fått diare og da prøvde jeg aloe vera igjen, men nå hadde det ingen funksjon desverre!!

Synd det er så dyrt!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  01:17:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Kjenner ei som bruker aloe vera juice til kaldblodsen sin. Hesten var frisk og rask, men spiste lite av kraftforet han fikk. Da hadde hun prøvd flere fortyper, veterinær osv. Etter hun starta med juicen, spiser hesten alt kraftforet sitt Ikke spør hvorfor, hehe
Beate & Alger Gå til toppen av siden

hegni

» VIP

Skrevet - 17/12/2005 :  15:54:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så spennende. Det har faktisk med bakterieflora i tarmen å gjøre. Aloe Veraen skyller/renser tarmen vår for slaggstoffer som gjør at tarmtottene igjen kan ta til seg næring. SPENNENDE! Gjelder både mennesker og dyr.
Et menneske har faktisk 3-7 kg. slaggstoffer i kroppen;)
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  01:43:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Hvor finner du at et menneske har 3-7 kg slaggstoffer (=søppel) i kroppen? Det vil jeg gjerne se dokumentasjon på
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  02:41:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
hvor mye "avfallsstoffer" kroppen til ett menneske og også dyr har, varierer fra individ til individ. Drikker du mye vann, blir du kvitt mye restavfall hehe....
Aloe vera er visst bra for mye, hørt mange solskinnshistorier
Hester med "klumper" i pelsen, som ingen finner ut hva egentlig er, har blitt kvitt disse klumpene ved bruk av Aloe vera juice. Bra!
Tenkte å prøve det til hesten min jeg også, men det er litt dyrt egentlig

Lopke

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  12:36:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så spennende. Det har faktisk med bakterieflora i tarmen å gjøre. Aloe Veraen skyller/renser tarmen vår for slaggstoffer som gjør at tarmtottene igjen kan ta til seg næring. SPENNENDE! Gjelder både mennesker og dyr.
Et menneske har faktisk 3-7 kg. slaggstoffer i kroppen;)

Opprinnelig postet av hegni

Mener du ikke at det er opp til 7 kg på et HELT år? Det har jeg lest. Vann renser kroppen, men å gå rundt med 3-7 kg hele tiden høres litt rart ut. hvor har du det fra?
Gå til toppen av siden

Hilde J

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  23:52:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHilde J  Svar med kopi av melding
Heisann.

Hva koster denne alovera jusen??? Og hvor får man kjøpt den???
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  15:27:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Aloe Vera juicen får du kjøpt gjennom LR-international, der koster 1 liter ca 240 kr. Er ikke sikker på om du får kjøpt uten å være medlem. Men hvis du går på LR-international.com finner du mer info
Vet av flere som er fornøyd med akkurat denne juicen, men har ikke prøvd den på min hest! Ta en titt da vel

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  15:38:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Aloe Vera juicen får du kjøpt gjennom LR-international, der koster 1 liter ca 240 kr. Er ikke sikker på om du får kjøpt uten å være medlem. Men hvis du går på LR-international.com finner du mer info
Vet av flere som er fornøyd med akkurat denne juicen, men har ikke prøvd den på min hest! Ta en titt da vel

Opprinnelig postet av Krogstad

Du kan kjøpe juicen fra en LR selger eller bli LR selger selv å kjøpe for innkjøps pris. Jeg er LR selger. Å kan anbefale juicen på det sterkeste, like mye for dyr som for menneske.

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 20/12/2005 :  19:53:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
eller på f.eks www.hesteformidling.no
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

hegni

» VIP

Skrevet - 20/12/2005 :  20:25:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du får også kjøpt Aloe Vera drikk på www.freewebs.com/hegni
Det er Forever Living sin som har kommet på første plass når det gjelder innhold avAloe Vera i drikken. Det kan nemlig variere fra 20-95% Aloe Vera innhold i drikkene. Så pass iallfall på hvor mye innhold det er i.
Når det gjelder slaggstoffer hørte jeg det på et foredrag en lege hadde.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  20:57:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Vil berre minne om forumreglane som du finner her.

All form for reklame, markedsføring, annonsering eller annen form for komersiell virksomhet er ikke lov i vårt debattforum. For privat annonsering tilbyr vi gratis annonsering blant våre rubrikkannonser. For komersiell virksomhet vil det være mulig å annonsere på Hestemarked via .

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/12/2005 :  21:18:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har smakt fire forskjellige merker/typer og vil absolutt si at LR International sin er den beste på smak!
Gå til toppen av siden

hegni

» VIP

Skrevet - 21/12/2005 :  17:25:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
OK!
Har ikke smakt den. Vet du hvor mye Aloe Vera innhold det er i den?
Dersom smaken er for vond er det mulig å blande med sukkerfri juice eller lignende.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.