hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Festivaler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Festivaler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lopke

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  16:43:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg jobber for en musikkfestival med booking av bands osv. Jeg er veldig åpne for ideer ang bands og forbedringer. Noen ideer folkens?
Link til festivalen www.rootsfestival.no

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  17:38:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hvis du vil ha tips til et band som kan spille, så vil jeg tipse deg om ett band som kaller seg Sullivan. Er utrolig bra, de er ikke så store, men de er veldig flinke.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  17:55:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har egentlig masse artister på lista, men liker å høre andres meninger, så tips er altid bra å få..
Også hvilken type musikk det, kan ikke splle alt på festivalen da vi må holde oss til konseptet.
Vi fikk forresten 150.000 i støtte av Norsk Kulturråd i år. KJEMPEHAPPY!!
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  18:05:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Det er rock/rolig rock. Hva er konseptet? Hva slags musikk skal spilles?
Bra å få litt ekstra penger! ;)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  18:13:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er Roots musikk, rock, folkrock, irsk, etnisk, ganske mye forskjellig egentlig men kan ikke spille pop, techno, heavy, osv.. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  20:48:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er Roots musikk, rock, folkrock, irsk, etnisk, ganske mye forskjellig egentlig men kan ikke spille pop, techno, heavy, osv..

Opprinnelig postet av Lopke

Why? Sensur?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  20:53:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
beinhard! trondheimsbandet som ble kåret til beste nye norske rockeband på rockefeller i år...! kjenner de godt og syns de er kjempeflinke! :)
www.beinhard.no
der kan man høre noen få av sangene deres... liker spesielt godt sangen "mama"

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  21:17:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Det er Roots musikk, rock, folkrock, irsk, etnisk, ganske mye forskjellig egentlig men kan ikke spille pop, techno, heavy, osv..

Opprinnelig postet av Lopke

Why? Sensur?

Opprinnelig postet av Ullsokken

Nei da men vi må holde oss til konseptet. Vi er en rootsfestival og må derfor spille en del rootsmusikk. Ellers hadde vi bare vært en rockefestival på linje med andre. Meningen er at vi skiller oss ut og derfor får vi også støtte av norsk kulturråd.. men vi har store navn for det. Men kan nok ikke spille techno på festivalen på samme måte at blues festivalen ikke spiller heavy metal..
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  00:10:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skal du ha bra musikk til Roots'en, må du nok ty til Audioslave!!!

Var ikke The big bang der i fjor? Hvis dere hooker dem opp til sommeren, lover jeg at jeg skal stille opp!!! Men spar meg for Matpackers ;)... hehe

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  00:13:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal du ha bra musikk til Roots'en, må du nok ty til Audioslave!!!

Var ikke The big bang der i fjor? Hvis dere hooker dem opp til sommeren, lover jeg at jeg skal stille opp!!! Men spar meg for Matpackers ;)... hehe

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Nei Big Bang ble kapra av en annen festival.. litt råtten historie jeg nok ikke skal legge ut her... Så vi hadde Odd Nordstoga istedet..

MATPACKERS RULER!!! jobber litt for dem ser du.. faktisk familie no offence
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  00:21:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe.. Er bare slik at jeg har gått i klasse med en gjeng "Matroser" eller hva de kaller seg gjennom hele videregående, så ble litt feed up der ;)!

Men kan dere ikke prøve å få til BigBang neste sommer?? Det hadde vært kanonbra!! Var vel Skånevik som stakk av med meg i fjor kanskje?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  00:42:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehe.. Er bare slik at jeg har gått i klasse med en gjeng "Matroser" eller hva de kaller seg gjennom hele videregående, så ble litt feed up der ;)!

Men kan dere ikke prøve å få til BigBang neste sommer?? Det hadde vært kanonbra!! Var vel Skånevik som stakk av med meg i fjor kanskje?

Big Bang er nok uaktuelt neste år..
Toalettmatros er jeg og!!! ganske gøy på konsertene med så mange gærninger :)
Men jeg håper du kommer til rootsen i 2006 da.. kansje jeg kan snike deg inn backstage
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  00:48:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg regner med å komme på rootsen neste sommer, og back stage hadde jo vært morro! ;) Skulle egentlig i fjor, men når det kom til det, var det ingen som hadde tid til å bli med :S... Så neste år MÅ jeg! Får ikke håpe det er på samme tid som Quarten?

Kan foresten komme med et forslag til; men vet ikke om det hører til under Roots'en? Karen Jo Fields tenker jeg på..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  00:58:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg regner med å komme på rootsen neste sommer, og back stage hadde jo vært morro! ;) Skulle egentlig i fjor, men når det kom til det, var det ingen som hadde tid til å bli med :S... Så neste år MÅ jeg! Får ikke håpe det er på samme tid som Quarten?

Kan foresten komme med et forslag til; men vet ikke om det hører til under Roots'en? Karen Jo Fields tenker jeg på..

SUPER!!
Gøy backstage..
Rootsen er 13-16 juli.. er ganske sikker på quarten ikke er der..
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  01:03:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Da skal jeg holde av datoen ;) Har aldri vært på rootsen enda! Har vært på litt mindre ting i "nærområdet" som f.eks sommerfestivalen og lignende, men skal satse på rootsen til neste sommer!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  01:09:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sommerfestivalen er jo og i Vikedal.. helgen etterpå. Du får ta deg 14 dager til sommarperlå.. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.