hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HUSAR og UBOsalene
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 HUSAR og UBOsalene
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2003 :  12:22:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Er det noen her som har erfaring med sal av merket HUSAR? Vurderer å bytte en slik i min stubbensal. Har ridd i den, den er med semsket skinn i kneputene og i setet, kjempegod å ri i, men vil vite litt om kvaliteten... For kvalitet er viktig... Og en ting til: Noen som vet hvor en kan få kjøpt UBO salene i Norge???

Miriam og Storm ROCKER!

Ida KR

» VIP

Skrevet - 21/06/2003 :  21:00:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har faktisk aldri hørt om merket, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men semsket skinn i setet? Det hørtes rart ut, og selv ville jeg aldri hatt det! Da blir du jo helt 'limt fast' i salen da, temmelig hemmende.

---------

~ Ida ~
Gå til toppen av siden

BariolèMagique

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2003 :  21:14:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
umo har jeg aldri hørt om, men husar salene er knall gode.
kvaliteten er det heller ingenting å si på. hadde min i ca 2 år, og måtte selge den pga at den ble for trang til hesten. det var ingen merker av slitasje på den i det hele tatt, verken på gjordstroppene eller under stigbøylene.
prismessig ligger de ca på lik linje med stubben, muligens noe billigere.

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2003 :  12:21:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har aldri hørt om de merkene en gang.... :S
Hørtes litt rart ut med semsket skinn i setene jah..
Menmen.. Alle har jo sin smak!! (heldigvis)

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2003 :  12:28:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd med semsket skinn i setet før, og synes faktisk det var helt ok. Husker ikke merke på salen jeg prøvde, men den begynte å bli slitt. Pga det semskede skinnet så ble det "rumpemerker" i det semskede skinnet, da setet ble litt blankere her. Nå skal man jo sitte i salen så ingen ser jo det, og en fikk "semsket skinn effekt" likevel. Men slitasje synes nok bedre i en sal med semsket skinn i setet, enn en med vanlig glatt lær.

Problemet er egentlig mest det å vaske denne delen av salen. Men mulig de som fører salene har en god løsning der.

--
spoff, (prøv min dressurquiz)
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2003 :  21:36:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Frik: Ikke hemmende i det hele tatt, du sitter limt til du ikke vil være limt selv om du skjønner:D Du får et helt enestående grep i setet, dvs det blir lettere å ri på feks vekt...

Miriam og Storm ROCKER!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.