hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ordtak/sitater
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ordtak/sitater
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  15:58:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Noen som har noe gode ordtak eller sitater å komme med? Gjerne som dere kanskje bruker som uskrevne leveregler i hverdagen. Synes det er så interessant å lese : )

Her er noen av mine;

Kopi av melding:
¨Live every day as if it were your last, because one of these days, it will be¨

Kopi av melding:
¨You see things; and you say "Why?"
But I dream things that never were; and I say "Why not?'"

George Bernard Shaw

Kopi av melding:
¨Some things will never change¨

Kopi av melding:
Dumb people bring you down to their level and beat you with experience.

Kopi av melding:
Go ahead and break my heart, it's useless without you anyway.

Kopi av melding:
I'm not afraid of death,

I just don't want to be there when it happens..

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

Løkki

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  16:21:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
"Det er noe med utsiden av en hest som gjør godt på innsiden av et menneske" -Winston Churchill
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  16:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
"There is something so true about Nuts and Bolts. When the rider is Nuts, the horse Bolts."

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  17:50:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Murphys law: " If anything can go wrong, it will"
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  17:55:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Carpe diem -> Grip dagen(dagen er din...)
C`est la vie -> Sånn er livet...

Fortell dem du er glade i at du er nettopp det,når de borte er det for seint...

Grip dagen,den er din...funker ikke det,og alt går åt he***te,sånn er dessverre livet iblandt, du har iallefall støtte i dine venner og alle dem du er glad i...

Mine livsmotto.

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 12/12/2005 17:57:00 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  19:33:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Mitt:

"Ikke bruk tid på å være negativ, når det er så gøy å være positiv."

Og det geniale fra Ellen sitt forum;

"Hvis mennesket har mer glede av treningen enn dyret,er man på ville veier.."

Therese
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 12/12/2005 :  19:46:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Har du lyst har du lov...-har du vett lar du vær (brukes ofte i venninnegjengen når man møter en kjekk gutt på byen, hehe)

Jeg vil heller bli hatet for den jeg er,
enn å bli elsket for den jeg ikke er.

Det siste der er vel sånn jeg prøver å leve. Ikke la andres meninger foandre meg bare for at alle skal like meg. Jeg liker meg, det er nok

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  20:22:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ikke gjør i dag det du kan gjøre i morgen!

Mitt motto som desverre ikke alle lærere er like glade for ;P hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  18:16:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
du er født som en orginal, ikke dø som en kopi...!

mottoet fra russekortet mitt:
hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker, når jeg ikke vet hva jeg skal si før jeg har sagt det...?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 13/12/2005 :  19:26:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg liker godt: det er mening i livet, ikke med livet...

og lever som regel etter: det er bedre å holde kjeft å la folk tro du er dum, enn å åpne kjeften å fjerne all tvil

har så mange, men disse er vel noen favoritter...
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/12/2005 :  19:29:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lev livet, dø ung, bli et vakkert lik.

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  21:10:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Må bare ta med et jeg kom på helt av meg selv i dag da jeg rei:
"Du veit du har spist litt for lite mat når det kommer ekle lyder fra magen din når du sitter ned i trav" ..ikke var det behagelig heller..
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  21:17:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Mottoet fra russekortet mitt; Hvorfor være vanskelig, når man ved en liten anstrengelse kan være komplett umulig? (jeg er visst kjent for å være en stabukk som aldri gir seg, skjønner ikke hvorfor folk ikke gidder å diskutere noe med meg altså...)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  21:29:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Må bare ta med et jeg kom på helt av meg selv i dag da jeg rei:
"Du veit du har spist litt for lite mat når det kommer ekle lyder fra magen din når du sitter ned i trav" ..ikke var det behagelig heller..

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Hehe Pleier også å være litt lat med å spise før jeg drar i stallen, kjenner meg igjen der.. De lydene er irriterende også!

Therese
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  23:31:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
If you can't join them,beat them!

Også enda en fra Churchill...
A canter is a cure for every evil.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  12:44:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
" Ta livet som det faller seg " - Baloo

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.81 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.