hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hindermatriell
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Hindermatriell
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

binders

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  12:10:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
Tenkte på å prøve å lage noen hinder selv Noen forslag? skisser med mål å sånn? er litt usikker på åssen jeg skal få det til! Har altid hatt problemer med føttene på støttene hehe

Mia

http://www.archi.nimphelos.net

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  16:31:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Har ingen bestemte skisser e.l. , men kan sende deg ett bilde av ett hinder jeg har laget selv;) Hvis du har problemer med føttene på støttene, så vil jeg anbefale deg å lage føttene formet som en H, fungerer kjempebra :) Tror det har vært en debatt om dette emnet før også, men orker ikke å lete etter den akkurat nå, hehe..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

binders

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  08:35:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
åkei takk for svar skal forsøke det med H-form også, jeg har bare prøvd på X jeg, vansklig!! prøver søkefunksjonen en gang til jeg :)

Mia

Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 08/12/2005 :  22:41:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har laget noen hinder selv! (med litt hjelp fra pappa). Skal ta bilde så snart snøen smelter....
Jeg har problemer med bomholderne jeg da.... hvordan lager dere dem?
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/12/2005 :  23:44:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pappa laget hinder til meg om mandagen. I tre. Og noen aluminiums greisiser som man kan stille hvor høyt man vil ha det

Redigert av - Bustetrollet den 08/12/2005 23:44:49 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  23:58:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Som bomholdere har jeg bare tatt en litt tykk planke, og kuttet av biter på ca 10 cm. Så har leg spikket ut en svak U form på dem, og spikret dem fast for hver 10. cm. Fungerer helt greit, tar litt tid å lage, men er ikke noe mikk makk for å ordne dem. Pluss at de ikke blir borte, de sitter jo fast;)

|\_/|

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

binders

Norway

Skrevet - 09/12/2005 :  10:45:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
vet at noen også bruker avklippte rør :)
jeg får samle sammen alt vi har av planker og prøve meg frem ^_^
masse fine forslag her :D

Mia

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2005 :  15:52:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Er bare å prøve seg fram ja :) Og hvis du ikke allerede har begynt, vil jeg råde deg til å bruke batteri drill og skruer når du skal lage dem. Da er det mye enklere å ta fra hverandre, OG sette sammen :) Hvis du finner ut at du vil bygge dem om eller noe senere, så er det no drit å stå der med hinderstøtter og annet med 10 kg spiker i.. (snakker av erfaring, hehe..)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  21:08:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
wenche: Kunne du sendt bildet av et hinder du har laget til meg også tror du, eller legge det ut på Vipen?? Synes det er så vanskelig å få laget noen skikkelige hinder =( Men det med H-en var ikkke dumt... Det må jeg prøve... Synes X-ene blir så ustøe...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  22:36:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Lillings: jeg kan sende deg bilde vettu :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.