hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tilbake til barndommen...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 tilbake til barndommen...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  11:02:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
akk jah.. det var tider det.. Men det er jo igrunnen greit som jeg (iallefall) har det nå.. kan gå hjemme hele dagene å pussle med mitt, stelle kalvene, hestene, og ta livet med knusende ro, og slippe å sitte i kassa på en butikk..

Opprinnelig postet av Madam Fame

nå ble jeg misunnelig... for hva er det jeg gjør...? jo, jeg sitter i kassa på en butikk... og det er den værste møkkajobben som det er mulig og oppdrive... usj... drittlei... æsj... skal på jobb nå...:(

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 07/12/2005 :  11:47:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Morsom tråd!

Jeg og bestekompisen min hang sammen i tykt og tynt da vi var små, og fant på mye rart. En dag fant vi ut at vi skulle på butikken, og begynte å gå. Tre kilometer er kanskje litt langt for to idioter på fire og fem år, men det tenkte vi ikke på!
Vi kom et "godt stykke" (ca en liten km), og da var vi fryktelig slitne.. Heldigvis kjente jeg igjen en gammel mann som sto og raka plena ved veien, det var bestefaren til naboen min. Vi fikk komme inn der og få saft, også ringte han til mammaene våre og fikk dem til å hente oss.. De var ikke helt blide på oss da, for de hadde leta LENGE etter oss rundt i nabolaget. Vi skulle jo bare på butikken en tur sa vi, men når jeg tenker meg om i ettertid så hadde vi garantert ikke penger med oss, så hva slags handling vi skulle foretatt oss forblir en gåte..

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  12:53:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Minner meg litt om da jeg og ei venninne, hadde funnet en flaskepost i mjøskanten.. Så vi skrev ny lapp, putta opp i flaska.. Men for at den flaskeposten skulle havne et annet sted enn der vi fant den, så tjuvlånte vi naboen hennes sin gummibåt, og rodde ut til "Hamnesodden" Føltes ikke så lenge vi var ute, og traff på noen folk underveis vi fikk sukkertøy av og greier!! Men det foreldrene våre trodde, var at vi skulle ro ut dit hvor de skulle tilbringe dagen, men da det hadde gått 5 timer (på en tur som tok maks 15 min) hehe.. Hadde det visst blitt full panikk.. Og de sendte ut en annen nabo med motorisert gummibåt, og slepte oss hjem igjen.. Det var visst to molefunkne (slik det skrives) som hadde sittet i den gummibåten da den kom til land.. jaja.. hadde en kjempefin tur vi!!
Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  20:59:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Husker jeg pleide å ringe til politiet (det eneste nummeret som funka på telefonen for en 4 åring), politiet svarte jo alltid på telefonen nemlig. Så ropte jeg på mamma og fortalte at det var onkel som ringte og ville prate med henne

Opprinnelig postet av Eikdokka

Gapskratter! Huff, at noen kan finne på noe sånt... Huff, ja, sitter her med tårer i øynene

Vanskeligheter bør gjennomføres med observasjon, slik at du vet hva du skal
gjøre neste gang.

Embla Avaldia
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.