hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skjetlein Vgs.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Skjetlein Vgs.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Linda B.

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  00:13:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Jeg skal begynne på vidregående neste år, og etter mye om og men har jeg bestemt meg for å begynne på skjetlein -> hestetilpasset linje. Hørt mye positivt men også en del negativt om denne linja. Noen som har noen erfaringer å dele med meg om dette? Håper på svar
Linda www.pygmeen.moo.no

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 03/12/2005 :  00:30:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Litt OT: Skal lille Linda begynne på VGS?
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  18:25:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Grr! Linda stor..! Pass opp, Anniken.. Pass opp! Du vil vel itj at æ ska spre rykta om dæ, Marius å han lille japanesern du ska kjøp?!
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 03/12/2005 :  23:47:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
LOL! Kjøpe? Jeg betaler da ingenting, får'n helt gratis! Han er veldig flink til å vaske kopper, bra investering!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 04/12/2005 :  22:33:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjetlein er veldig bra :) Har selv tenkt og gå der om enn 4 år

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  23:02:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kollegaen min har gått der, har ikke hørt annet enn masse morsomme historier ;) Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  13:47:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Jeg har også tenkt å gå der til neste år. :)
Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  19:03:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
høres bra ut

crusabell

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  13:33:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan kan du si at skjetlein er veldig bra når du skal gå der om 4 år? bare lurer... er vel en del spredte meninger ang hestelinja der. kanskje har den tatt seg opp i det siste,men selv ville jeg nok valgt en annen skole. øya kanskje. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  13:39:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har Øya hestelinje?
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/12/2005 :  13:47:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Øya har hestelinje, men jeg har hørt mer bra om hestelinja på Skjetlein enn Øya. På Øya har de ikke ridebane, og begrensede turmuligheter. Tror hestelinja på Skjetlein har mer banerelatert trening, både på kjøring og ridning.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  13:49:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Okei:) Det viste jeg ikke. :)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/12/2005 :  14:04:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har Sjetlein ridebane da?

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  14:05:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ja, Skjetlein har ridebane:)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  16:12:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
skjetlein har ridebane og en fin kjørebane da,d er jo positivt. hadde de fått inn noen kompetente lærere hadde d vært storartet,fram til da ville jeg valgt øya;) Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  16:20:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
joda.. men så er jo øya privatskole da? koster vel litt å gå der!
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.