hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Harry Potter og Ildbegeret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 Harry Potter og Ildbegeret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  18:45:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Hei! Hva synes dere om Harry Potter og Ildbegeret,når dere så filmen?Jeg syns den var gøy,men det var skummelt når den dragen kom.Og det var litt trist når Ronny var sjalu på Harry.

-Elin Sofie og Festus-

Det du gjør,får du tilbake...

Hest - en venn for livet! <3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  20:33:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg elsker Harry Potter, og elsket dermed denne filmen også. Kjæresten derimot, som mest ble med av sympati, hatet den :-P Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/12/2005 :  20:54:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Næh, filmene er ikke brae, men dataspillene derimot, de er ganske supre

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  21:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har kun sett én HP-film jeg - og nå har kjæresten min overtalt meg til å se alle de tidligere i løpet av neste uke så vi kan se den siste på kino..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  22:21:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg elsker Harry Potter, og elsket dermed denne filmen også.

Opprinnelig postet av Formosissima
[/i]

Stemmer i:-)

Eneste skuffende var litt lite Snape, syns han som spiller Snape tolker rollefiugren sin på en helt utrolig bra måte!! Også var det litt kjipt at Dumbledore (som jeg vet er byttet ut ja) ikke hadde engelsk aksent, og litt skjelvende snill stemme lenger, han skuespilleren som spiller nå virker litt mer brautende.

*gleder meg så innmari til siste bok*

~Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  23:56:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
har bare lest bøkene og sett en film jeg... nå har jeg fått den siste boka så skal snart begynne å lese den også... leser på norsk jeg da...

Men harry potter bøkene er bare konge, hehe =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  17:55:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har fulgt med Harry Potter-bøkene fra starten av, og syns fortsatt de er supre. De må selvsagt leses både på norsk òg engelsk!
Jeg har bare sett de to første filmene fordi jeg ble så skuffet og irritert over hvor dårlige jeg syns de er, men det er vel alltid sånn at man syns boka er bedre dersom man har lest denne først..?

Tror dog ikke ut som de jeg "heier" på vinner denne kampen heller, som om det ikke var ille nok at Sauron tapte krigen i Lord of the Rings.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  18:39:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Begynte å lese Harry Potter bøkene, men ble slutt etter Ildbegeret av en eller annen grunn. Men kjempebrae bøker, og filmene er ikke så verst de heller.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 04/12/2005 :  12:57:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sett alle fire filmene, og lest de seks utgitte bøkene!!

Digger Harry Potter!!!!!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  20:51:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Elsker HP!! Har lest alle 6 bøkene og sett alle filmene..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  17:28:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Enig.Jeg og har lest alle bøkene,og sett alle filmene,og nå mangler jeg bare Halvblodsprinsen.Harry Potter og hest er best
Kopi av melding:
Jeg har sett alle fire filmene, og lest de seks utgitte bøkene!!

Digger Harry Potter!!!!!

Opprinnelig postet av ~Christina89~

Hest - en venn for livet! <3 Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  23:36:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Har lest første boka å sett de to første filmene, men blæh!! Huff så kjedelige greier. Hater Harry Potter mer enn noe i verden. Huff blir deperimert av å se alt media oppstyre rundt filmen.. Huff huff..liker ikke..
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  19:21:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har lest første boka å sett de to første filmene, men blæh!! Huff så kjedelige greier. Hater Harry Potter mer enn noe i verden. Huff blir deperimert av å se alt media oppstyre rundt filmen.. Huff huff..liker ikke..

Opprinnelig postet av missy_

Medieoppstyret er vel grunnen til at rundt 70-80% av folkene som liker Harry Potter gjør det. Samme med hysterietrundt LOTR, tviler på at halvparten av såkalte LOTR-fans hadde lest boka/interessert seg for alver og hobbiter før filmene kom.

F.O.A.D media.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2005 :  15:26:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Har lest 5 av bøkene. (Ps. Kjære nissen; ønsker meg den 6. til jul *blunkeblunke*)

Har litt lyst å lese alle på nytt igjen, på engelsk! Men er "litt" blakk for tia, så selv om de på engelsk bare koster 99 kr. pr bok så får det bli til over jul...

Filmene er jeg egentlig litt skuffa over :-/ Stemma ikke med hvordan jeg oppfatta ting i boka... Så det ble nedtur.. Men de er jo utrolig bra laget da!! Særlig den siste filmen!

Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  01:42:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Liker ikke filmene no serlig, men syns bøkene er bra=D
Lest alle 6, selv om jeg ikke likte slutten i 6en.. *trist* Grein av både 5en og 6en jeg da.. Svakt mennesk.

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  02:40:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker Harry Potter bøkene jeg, har alle som har kommet ut
Holder på med 6.boka nå da....
Men bøkene er MYE bedre en filmene!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.