hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Heimer Soft Shell
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Heimer Soft Shell
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ullsokken

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  20:49:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Noen av dere som har prøvd den revolusjonerende nyheten Heimer Soft Shell? Vad tycks?

For dem som ikke har hørt om dekkenet, kan dere lese mer her.

Raving madness suits me fine

eligj

Skrevet - 02/12/2005 :  00:29:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
En jente på stallen som har et slikt. Det ligger fint på hesten, og holder vannet ute. Men hun fikk en flenge i det ganske fort, og var litt misfornøyd med det av den grunn. Kan selvfølgelig hende hun hadde veldig uflaks, men.. Det andre dekkenet hennes har jo greid seg fint, det er et bucas tror jeg. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  00:30:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt et Jacson-dekken som er av samme prinsipp. Har søkt rundt på nettet for å finne en link, men er ingen som har tatt det inn enda visst... (jeg kjøpte det på stall frisk hesteutstyr) Dette dekkenet er også elastisk, og det har 10000 i vanntetthet, noe som er sinnsykt mye!!! flesteparten har jo bare 3000. Så langt har jeg iallefall vært veldig fornøyd med det. Godt og varmt, puster og holder tørt. Og virker faktisk også slitesterkt (det var det jeg var usikker på om det var) Så jeg er fornøyd
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  13:40:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg fikk mitt Heimer soft shell dekken i går, det lå utrolig bra på Holter (Heimer dekken er de eneste dekkenene som ligger bra over bringa, alle andre blir for store), har dog ikke testet det ute ennå, men med 10 000mm i vanntetthet bør det ihvertfall ikke blir vått gjennom;). Det var tynnere enn jeg forventet da, tror nok jeg kommer til å ha et dekken under på kalde vinterdager.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  17:03:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det var tynnere enn jeg forventet da, tror nok jeg kommer til å ha et dekken under på kalde vinterdager.

Opprinnelig postet av Natalie_S

De føles tynne, men varmer godt, så jeg bruker det på barbert hest....

Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  18:00:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hyggelig å lese at folk stort sett er fornøyd siden jeg har bestillt et slik Heimer dekken Gleder meg til å prøve det på hesten(selv om jeg helst ville hatt det i annen farge)
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  23:29:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
litt off topic, men det er jo kjempefin fargekombinasjon da, hehe... Rødt og svart =) Helt nydelig... Har litt lyst å kjøpe det til hesten min da heimer dekken ligger bra på henne og hun trenger nytt dekken egentlig...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  23:34:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Har det til halvblodsen jeg, fikk faktisk også flenge i det ganske fort! Ikke så slitesterkt som det framstår i reklamen! Men ellers er det utrolig bra, holder hesten varm men ikke svett og ligger fint på. I tillegg er det lett (og pent å se på).
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.83 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.