hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det mest grusomme jeg har sett!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Det mest grusomme jeg har sett!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lopke

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  10:49:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=jcruel_china_dog_UK

Vet ikke om denne har vært oppe før, men hvis dere klarer å se filmen håper jeg dere tar stilling til industrien etterpå.. og klær med pelskrager.

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  12:51:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fysj.. Hvor fælt. tenk å kaste ned en kasse med dyr fra en lastebil. Onde folk
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  12:58:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
kansje det var feil link jeg sendte her.. det skulle være levende hunder og katter som ble flådd av pelsen.. har sperring på jobben så kan ikke se alle film først. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  13:03:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Så ikke hele jeg da.. Klarte ikke det. men allikavel fysj..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  14:27:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff, nå fikk jeg helt tårer i øynene... Noe så grusomt! Å kaste de fra toppen av lastebilen og ned. Huff... Klarte ikke å se ferdig jeg, når de drev å flådde den katten måtte jeg melde meg ut!!!

Hvordan kan noen være så grusomme mot dyr!?!?!?!

Ps: liker ikke pels, bruker aldri pels. hvorfor kan ikke folk bare bruke fuskepels hvid de aboslut må ha det???

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 01/12/2005 :  14:59:30  Vis profil  Svar med kopi av melding

Det er det værste jeg har sett!!! Skulle flådd skinnet av de som gjør slik jeg... Grrr...

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/12/2005 :  15:13:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Disse folka er seriøst helt psyko i hodet sitt!
Skjønner ikke helt hva de tenker med.

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 01/12/2005 :  16:04:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg fatter ikke at noen kan ha samvittighet til å behandle noe levende vesen på den måten der.... Nå synes ikke jeg at det er "verre" å bruke pels fra hunder eller katter enn fra f.eks. rev, det er bare at det vekker litt andre følelser i folk når man ser samme slags dyr som man har i godstolen hjemme blir behandlet sånn.
Hele pelsindustrien står for meg som noe forkastelig, å avle dyr i bittesmå bur bare for å kunne bruke pelsen er rett og slett grusomt..

Tenk så redde de er.. Blir fanga inn fra gata, putta inn i et lite bur, bli slengt og kasta rundt.. Og mange av dem var jo noens kjæledyr som var stjålet.. Fatter ikke at det går an å gjøre sånt!

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  16:42:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
herregud.... dette var helt forjævlig!! stakkars dyr! denne filmen var helt forferdelig og jeg skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å gjøre slikt!
jeg må også kommentere at pelsdyr i norge har det jo nesten bra i forhold til dyra i filmen...
(merk: jeg syns ikke noe om pelsdyrindustrien i norge... i tilfelle noen skulle tro jeg var for pelsdyrindustri...)

McCartney boikotter Kina
Oslo (ANB):
Sir Paul McCartney nekter å opptre i Kina etter å ha sett en film om den brutale behandlingen dyr utsettes for på pelsmarkedet i Guangzhou.

Beatles-legenden er opptatt av dyrerettigheter, og han skal ha blitt svært opprørt over å se bilder fyrevernorganisasjonen Peta har tatt opp i hemmelighet fra pelsmarkedet. Filmen viser angivelig at katter og hunder tortureres før pelsen blir flådd.

– Dette er barbarisk, horribelt. Det er som tatt ut av den mørkeste middelalderen. Dette er syke, syke mennesker, sier sir Paul, ifølge nettstedet Femalefirst.

– Jeg ville aldri drømme om å reise dit for å spille. På samme måte som jeg aldri ville opptre i et land som støttet apartheid, sier han. (ANB)

sakset fra www.oa.no....

enn om flere kjendiser kunne gjort dette...? jeg mener at om flere kjendiser kunne boikottet kina, ville det kanskje hatt en effekt enn om noen få "vanlige" mennesker boikotter kina...

(jeg så foresten to katter som ligner på mine to katter.... stakkars pus skal få ekstra kos idag...)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  17:15:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Off... så en film med vaskebjørner som ble slått i bakken til de ble lamme Så kom det noen og slo dem i hode med en gjern stang... det er utrolig hva folk kan gjør
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  13:29:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var egentlig denne filmen jeg ville dere skulle se:
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

Kan anbefale ALLE å gå på www.petatv.com og se hvordan dyrene EGENTLIG blir behandlet. Masse filmer som gjør meg kvalm og tårene renner, men heller vite sannheten enn å tro noe annet!
Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  14:42:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Æsj.. så begynte jeg og grine også.. Orket ikke se hele en gang.. Skjønner ikke hvem som kan vær så onde og brutale at de flår dyr levende. Det må gjøre så sinnsykt vondt... Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  14:48:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Huff.. har sett endel av filmene før jeg. Får frysninger på ryggen bare av å tenke på det. :S
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 02/12/2005 :  15:11:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Orker ikke gå inn på linken en gang. Klarer ikke å se sånt Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  21:03:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
sånne ting er så utrolig jævlige å se på.. :( Veit ikke hva jeg skal si,jeg.. bare håper at pelsproduksjon blir forbudt en gang i framtida. Men 70% av alle under 20 år er imot pels,så om noen år,så kanskje dette marerittet er over?

For dere som liker dere på sirkus,her er en annen link:

http://www.dyrsrettigheter.no/?module=Articles action=Article.publicShow ID=1334

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 02/12/2005 :  21:11:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Er det mulig!??!! De kan jo i det minste ta livet av dem først da!! Jeg ble helt kvalm og uvel, og fikk fysisk VONDT inni meg da jeg så den vaskebjørnen som ikke hadde skinn, men likevel forsøkte å røre på seg... :'(
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.