hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - avle hester, kjøpe og selge osv
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Linker
 avle hester, kjøpe og selge osv
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  14:57:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
www.horseland.com her kan du kjøpe hester, avle frem egne, selge, stille i show osv , er nok mest for den yngre garden :) ( jeg synes det var litt gøy jeg da :o )

Bustetrollet

Skrevet - 30/11/2005 :  15:17:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Likt mafia spill eller ?

Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  16:06:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Er nå absolutt ikke bare for den yngre garden, kjenner endel voksne som spiller det også :)
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Freaky Lady
» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  20:59:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er selv aktiv spiller da Egentlig et meningsløst spill etterhvert som du spiller 1 år, 2 år, 3 år osv.. Klikker å klikker for å trene hestene("stevner" får poeng) Men er igrunn en del kjekt, spesielt når du ikke har noe å gjøre på.. Men er en del problemer noen ganger, feks du klarer ikke å logge på etc. Men di pleier da å fikse det innen ca 1-3 dager. Men di dagene er veldig verdifulle for ungehestene;) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  21:24:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Huff. Horseland anbefaler jeg ikke til noen som helst. Så mye scamming og lignende som det er i det spillet der, gjør det ikke verdt det (og ikke nekt ;-). Gå til toppen av siden

Freaky Lady
» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  22:55:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm.. Men jeg har alltid holdt meg for meg "selv". Så lenge du hvet hva spillet handler om. Har jo komt opp hjelpe sider etc. Din egen feil hvis du gir vekk brukernavnet ditt til folk som sier: jeg skal trene alle hestene dine helt gratis, bare du gir brukernavnet å passord til meg Men ja, er en del scammere men så lenge hver enkel ikke går på dem så ordner det seg jo. Men ikke altid like lett når du er ny, å folk ikke gidder å lese på hjelp sidene :s

Men selv har jeg ALDRI blitt scamt el lignende derfra..
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  17:58:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hva kaller du deg freaky Lady? Jeg er heller i kke blitt lurt, men vet om mange som har blitt hacka osv. Jeg lager bilder til andre, og er da avhengig av at de er ærlige, men har gått bra til nå :)

Gå til toppen av siden

Freaky Lady
» VIP

Skrevet - 04/12/2005 :  22:23:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Freaky Lady » Standardbred's (1655467)

Hatt en del pauser, men nettopp startet opp igjen.. "avlet" på norske varmblodser tiligere, men beynte på norsk varmblods travere nå
Hva du heter der da? trenger nye bilder, har ikke bilde programet lengre..
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  22:39:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Freaky Lady: Man trenger ikke gi bort brukernavn og passord for å bli scammet på HL, funker helt greit uten :-) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 04/12/2005 :  22:39:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er jeg dyyypt skuffet .. Enn å synke så dypt, DE HAR JO IKKE NORDLANDSHEST ;I

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  02:00:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kristine og Rosita: Jeg tror faktisk www.virtualhorseranch.com har nordlandshest. Ikke helt sikker, men de har f.eks. dølahest- Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  13:45:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hva heter nordlandshest på engelsk egentlig?

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/12/2005 :  14:18:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hva heter nordlandshest på engelsk egentlig?

Opprinnelig postet av Bea

Northlandhorse.. Hæhæ..

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  14:53:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nordlandshorse? Døl heter jo Dole. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  17:40:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Noen som vet hvordan men velger treningstype på http://www.virtualhorseranch.com/? Klarer ikke det :/
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  22:10:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hesten må bli 2 år før du kan velge :-) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.