hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken instruktør liker dere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Hvilken instruktør liker dere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  02:30:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
For di som er med på kurser og sånn,hvem liker dere best å ri for?

Min yndlig er sef Nils Christian...

Kurre

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  12:21:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lettest i verden!! Unn og Alli.Beste hjelpen man kan få!!!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  15:57:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Selv kan jeg tenke meg at alle instruktører er gode:)
Tror det er bra å variere:)
Nå går jeg på en konkurransegruppe der Camilla Mood Haavig er instruktør:)
Hun er veldig flink:) Min hest blir bedre for hver gang:)

I det siste har jeg vært på endel kurs med siggi Oskarsson som er bosatt i Danmark
Veldig fornøyd med han også, har fått mye bedre form i tølten nå, da min hest er glad i å ha hodet rett opp mot himmelen:)

Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  16:03:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Enig med deg lukas at det er bra å variere,det sier faktisk di fleste instruktørene selv også:)
Men det går jo an å ha favoritter for det:)
Men syns jo alle oxo er flinke på hver sin måte.

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  16:22:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kanskje denne tråden blir mer enn opplysningstråd om vi forteller hvem vi liker også med etternavn, hva vi rir for dem (sprang, dressur, western, voltige osv) og hvor i landet de er og underviser.

Selv er jeg stor fan av flere intstruktører som jeg har møtt oppigjennom, mye fordi jeg har møtt dem på et tidspunkt da jeg har vært i stand til å absorbere kunnskapen de har prøvd å videreføre.

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  18:09:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Det kan godt være en opplysningstråd, men er det så mange her inne som rir sprang, voltige og sånn med sine islandshester? Som har instruktør i det?

Camilla Mood Haavig holder hvertfall til i Grimstad, men tror hun reiser litt rundt etter ønske fra rideklubber..

Siggi er her i Søgne nå, bor på Teland tror jeg.. Og kommer opp fra danmark en gang i blant..

Spør Shadowfax mer om han hvis dere lurer..

Enig med deg også Rosita, selvsagt kan man ha favoritter:)

Maju
» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  20:57:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd for både Stian Pedersen og Rune Henne, likte begge to godt. Har fått veldig sansen for Rune Henne, likte godt å ri for han. Så rolig og sindig, og fikk jobbet med det vi trengte, fikk mange gode tips. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  23:46:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det kan godt være en opplysningstråd, men er det så mange her inne som rir sprang, voltige og sånn med sine islandshester? Som har instruktør i det

Opprinnelig postet av lukas

*woops* gikk litt fort her...sorry...hadde akkurat lest tråd på annet forum, og tenkte ikke over at det var islandshester det var snakk om *tenker ikke i det hele tatt om dagen*

Jaja..sorry..men det jeg fortsatt mener er at selvom islandsnorge er lite kan det jo være en fordel med noe mer enn fornavn kanskje?

~Guro
Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  08:04:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Det tror jeg også:) Skriv gjerne også hvor de holder til:)

Kurre

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  11:45:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
OK,da skal jeg være litt mer utfyllende.
Unn Kroghen og Alli Adalsteinsson. Bor i Høør i Skåne i Sverige.Holder kurs både her og der,men ikke så mye i Norge lenger.

Artig å variere litt,men greit å følge en grunnlinje.Er jo mange veier til Roma og ikke alt er like lett for både hester og ryttere å finne felles tråder i.
Finner man noe som virkelig fungerer,hvorfor da bytte?

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  12:01:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Oki,da får jeg også skrive litt mer;)

Nils Christian Larsen,bor i Hamar,men reiser og holder kurser alle veier.
Men akkurat nå er han i Tyskland da og skal være der helt til sommeren:(

Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  12:57:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Hørte det med Nils Christian ja, han skulle egentlig ha kurs her i Gladur denne helgen, men måtte trekke seg pga flyttuing..
Kjipt, hadde gleda meg til å ri for han...:(
Kurre: så klart har alle sine favoritter, men kanskje er din egentlige favoritt en du aldri har prøvd..
Også hvis du rir for en instruktør lenge, blir han\hun vant til deg og hesten, derfor legger kansjke en ny instruktør merke til eventuelle småting, som den instruktøren du har ridd for lenge ikke legger merke til lenger..
Har skjedd meg meg mange ganger:)

Pernille:D

Maju
» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  22:47:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rune Henne holder til i Østfold, driver Sætra Islandshestgård. Reiser rundt og holder kurs. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  23:00:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pernille da,
du må ikke ha så mye pigger ut hele tiden...
Du skjønner,når man blir en slik sær gammel dame som meg,så har man sine egne ideer om hva som funker og ikke funker.Man har gjerne rukket å prøve litt rundt og da finner man gjerne ut hva som fungerer best uten å måtte ri for "alle".

Jeg har stor glede av å ri for Unn og Alli og finner det bedre enn de andre jeg har ridd for uten at det betyr at ikke det kan være mer gunstig for andre.
Så lenge dyret og jeg fungerer ser jeg bare ikke vitsen i å endre oppskrift.

Nina. (og Kurre,som stort sett er riktig fornøyd han også.)

Trist med Lina forresten. Gamle hesten til en venninne (og elev) av meg.
Riktig stusselig.

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  13:00:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Kurre: skal trekke inn piggene da, men mitt innlegg var jo ikke bare til deg, selv om jeg rettet svaret til ditt innlegg..

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  15:43:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
siggi er flink ja:)
Dumt han ikke bor i Norge da..
hmm..

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.