hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Julegave til foreldre ..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Julegave til foreldre ..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bustetrollet

Skrevet - 27/11/2005 :  23:48:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har ett råtips :D ?

Jeg sliter så særdeles med å finne julegave til fattern.

lino

» VIP

Skrevet - 27/11/2005 :  23:57:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Min svigerfar fikk en dorull i fjor. Vi pakket den behørlig inn så man kunne se det var en dorull..

(Han fikk også en eller annen greie man bruker til å bygge ting med, aner ikke hva den heter. Drill eller noe..)

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  07:14:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
hva med julegave fra hjemmesiden til cowgirlchris? Der var det mange belter og kniver og lignende med traktor merker. Det hadde pappa satt pris på i allefall
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  13:13:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Fedre pleier vertfall å sette pris på ullsokker..(det gjør vertfall min!).
Siden du liker å sy og lage ting, kunne du kanskje ha prøvd å strikke et par ullsokker til han? Det hadde sikkert vært kjempestas!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  14:17:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Tja.. Har en far som elsker å gå på jakt og alt som har med naturen å gjøre. Så sammen med mamma og søstersen skal vi kanskje kjøpe dvd med Lars Monsen.

Mamma er det litt verre med. Har ingen hobby. kanskje et gavekort på en klesbutikk siden hun sjeldent kjøper seg nye klær.

Hva liker foreldrene dine å gjøre da? Hvis du tenker litt på det og skriver ting som har med deres inntresse område gjøre?
Lykke til.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  16:56:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Pappa setter pris på friluftsting, feks. sokker, turkniv, turkopp.. Har også kjøpt solbrilleetui, kjøpt en t-skjorte (hvit) og strøket på bilder av oss ungene + bikkjer og hester

Til mamma går det for det meste i gavekort, bøker, cd-er og små kjøkkenrekvisita..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  21:22:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
lag en hjemmelaget pakke..
foreldre liker somregel det best
så kan du lage et "gavekort" av papir, f.eks stivt fargepapir.
så skriver du inni hva du kan gjøre..
f.eks: god jul pappa/far/fattern, din gave i år er: 1stk bilvask,1stk handletur for deg,1 kvarter med masasje
bare et tips,,,det ga jeg mamma i bursdagspresang og skal lage til jul
så slipper du betale i dyre dommer for allslags kjøpegreier men du bestemmer

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/11/2005 :  23:16:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange gode forslag!

Muttern har jeg gave til. Glass aktig vase, gjennomsiktig, firkanta, litt høy, som jeg har kjøpt hvit sand som skal være oppi. Noen fargede stener som skal ligge oppi, og røkelse som skal puttes oppi til slutt :)

Vurderer og ta ridetimer til fattern :P Hehe .. Ellerså kan jeg ta fjøset for han:P menne'h, jeg må nesten kjøpe noe, blir sånn forskjellsbehandling.

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  23:53:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg vurdere å gi pappa denne: http://www.western-riding-company.com/traktorknivbeltespenne.JPG

Tror han ville hoppet i taket;p

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/11/2005 :  23:59:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe :D

Måtte kjøpt denne jeg da, isåfall http://www.western-riding-company.com/rebelkniv.jpg

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  00:09:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe :D

Måtte kjøpt denne jeg da, isåfall http://www.western-riding-company.com/rebelkniv.jpg

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Hehe! rå den da:p Ikke pappa sin stil ,men drit kul da!

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  00:17:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mamma får busstur til/fra Oslo og billetter for meg og henne til Disney On Ice. Hun er vill etter dette, og leter også etter en unnskyldning for å komme seg til Oslo. ;-) I tillegg skal jeg se om jeg finner noe fancy på polet til henne; hun samler nemlig på blå flasker, og det skader vel ikke om det i tillegg til å være blått - er godt?

Pappa er jeg ikke sikker på. Jeg har ikke så mye kontakt med ham, og vet liksom ikke hva han vil ha. Vurderer en bok, ullragger eller noe slikt. I fjor fikk han og damen en flaske dyr vin og to håndblåste vinglass.
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  14:02:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
I år skal min mor og far få et julebilde av meg og hesten min:)
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  17:20:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Faren min får som regel turutstyr, men det kan være wetsrn utstyr av og til, pga. han har fått litt "cowboy" - dilla Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  22:23:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Har kjøpt minigris til muttern i år!!=)

R.I.P Roberto Bada</3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.