hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - info om welshen DIAMOND STAR???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 info om welshen DIAMOND STAR???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LineWara

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  20:47:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLineWara  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLineWara  Svar med kopi av melding
jeg eier en welsh sek D, etter Kildegaardens Marco Polo og Diamond Star, Marco vet jeg mye om, har bilder osv... mens Diamond Star vet jeg ingenting om, annet enn stamtavleinfo, som det står mange forkortelser på som jeg ikke skjønner noe serlig av...
jeg vil gjerne vite mere om denne hesten, mamman til min Polo Sunshine:) for polo ligner ikke så mye på pappan sin, som er ganske kraftig og Welsh i typen, mens polo er litt vel edel og slank i formene...:)
til å være welsh da. så vis noen vet noe om Diamond Star, hvem som eier henne, har bilder av henne osv, vil jeg gjerne vite det!!! Polo er født i 1997, oppdretteren bor i Volda, stallen der han er født heter Gjerdegården Hest og Fritid.
håper på svar:)

*** www.hesteliv.com ***
"the horse dosen't care what you know
till he know how much you care..."

Lita<3

» VIP

Skrevet - 26/11/2005 :  12:12:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg rei på Gjerdegarden i 4 år, og da rei jeg på Diamond Star :) Kjempe pen sort hoppe, litt av en personelighet. Det er ei her på hestemarked som eier henne nå, se VIPen hennes : http://vip.hestemarked.no/vip.asp?brukerid=24606 (viss det er denne hesten du snakker om)
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  19:56:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hei!

Diamond Star (Daim) blir eid av en familie som har henne på nabostallen. Lina, eieren, konkurrerer henne en del i sprang. Var blant annet med på landsstevne i Trondheim nå i sommer. Vet ikke så mye om henne annet enn at hun er svar med stjerne/sokker. Liten og edel!

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.