hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Byr for mye:-I
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Auksjonen
 Byr for mye:-I
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  15:01:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg byr bare det jeg ønsker å betale, og ferdig med det. Gjør meg opp en mening om pris når jeg ser produktet, deretter byr jeg. Går sjelden høyere enn det jeg bød først.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  16:41:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
det er som er kjipt med å by det man maks vil gi er jo at folk kan finne på å by 10,- over rett før budene slutter..=P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

mammatil1

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:52:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemammatil1  Svar med kopi av melding
hei dere...
jeg er helt enig i det dere sier. har skrevet et langt innlegg på emne hestemarked.no...

jeg skjønner ikke hva folk driver med, de kan da bare vente med å by inntil slutten, eller bare by 10 kr av gangen?
de som sitter å byr høyere og høyere, selv om det er 47 min igjen av auksjonen, ødelegger jo for oss andre.. vi får jo ikke bydd på det vi vil ha, fordi vi syns det blir for høyt å by på varene.,...

blir så provosert....

så folkens, begynn heller tenke taktisk og strategisk , om dere vet hva det er
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  20:48:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
vi får jo ikke bydd på det vi vil ha, fordi vi syns det blir for høyt å by på varene.,...

Er det ikke dette som er noe av poenget med auksjon da? At den som er villig til å betale mest får varen. Og er det en som er villig til å betale 800 kroner for en grime, så må da vedkommende få by 800 kroner for en grime (eksempel tatt ut av løse lufta). De kan jo ikke la være å by 800 kroner på grima fordi de vil ha den, er villige å betale for den, men bare skal være snille?
Mine tanker om det iallefall.
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 11/01/2006 :  02:48:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei dere...
jeg er helt enig i det dere sier. har skrevet et langt innlegg på emne hestemarked.no...

jeg skjønner ikke hva folk driver med, de kan da bare vente med å by inntil slutten, eller bare by 10 kr av gangen?
de som sitter å byr høyere og høyere, selv om det er 47 min igjen av auksjonen, ødelegger jo for oss andre.. vi får jo ikke bydd på det vi vil ha, fordi vi syns det blir for høyt å by på varene.,...

blir så provosert....

så folkens, begynn heller tenke taktisk og strategisk , om dere vet hva det er

Opprinnelig postet av Fjording_gla

Ja men hva om klokken er halv 2, og jeg må kjøre på jobben som begynner kl 2. Vil gjerne ha det dekkenet/grimen/what-ever, men kan ikke sitte og vente en halv time til. Legger da inn et høyt bud, og håper at ingen går over meg. Ikke alle som kan sitte pal og vente til siste slutt!

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  14:12:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
vi får jo ikke bydd på det vi vil ha, fordi vi syns det blir for høyt å by på varene.,...

Er det ikke dette som er noe av poenget med auksjon da? At den som er villig til å betale mest får varen. Og er det en som er villig til å betale 800 kroner for en grime, så må da vedkommende få by 800 kroner for en grime (eksempel tatt ut av løse lufta). De kan jo ikke la være å by 800 kroner på grima fordi de vil ha den, er villige å betale for den, men bare skal være snille?
Mine tanker om det iallefall.

Opprinnelig postet av Ragnhild E

skriver meg under her jeg

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.