hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Saltilpasning igjen, i Rogaland!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Saltilpasning igjen, i Rogaland!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  22:54:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skal ha kjøpe meg en sal til Aromayo, men sliter med å finne en riktig passelig sal til ryggen hans! Han har en rygg som ikke er av de letteste å finne en passelig sal til for å si det sånn!

Hun jeg kjøpte han av er salmaker, og mente at f.eks griffin salene kaaanskje kunne passe, men mente at et spesielt merke fra England kunne passe best, men de måtte importerest o.l, har ikke navnet heller lengre.

Derfor trenger jeg så sårt hjelp fra noen, vet jeg har hatt et noenlunde likt emne oppe her før, men denne gang hadde det vært fint om noen kunne ha ramset opp noen navn fra DYKTIGE hesteutstyrbutikker/folk som kunne komme å tilpasse en sal til hesten min, i Rogaland, til en rimelig penge!

Oppgi gjerne hvor mye du måtte ut med hvis du måtte betale for hjelpen, og hvordan ligger prisen på salene til de nevne i tilfelle.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

ShyBoy

Skrevet - 22/11/2005 :  08:17:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan jo kjøre han ut til Stall Frisk, så kan Geir hjelpe deg med å finne sal. Er ikke sikker på om han har saler som passer til Aromayo, men kanskje er det verdt et forsøk=S
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  08:51:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg fikk nettopp tilpasset sal av Ilset salmakeri. Vet at hun kommer tilbake til Rogaland for og sjekke hvordan det går med de hun solgte saler til, i januar/februar. Kanskje hun kan hjelpe deg?

Jeg betalte kr.700.- for og få den tilpasset, men da var kr.200.- for et foredrag hun hadde kvelden i forveien. Så kr.500.- for selve tilpassingen.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  15:09:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Jeg fikk noen fra www.marton.as til å tilpasse salen jeg kjøpte av dem... de tok ingenting betalt :)
Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  21:24:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
takk for svar! får høre med både stall frisk og marton, har mailet marton vertfall, så vi får se..

Var bare det at jeg har hørt med litt folk omkring, og de mener at Stall Frisk ikke har så mye peiling på tilpasning..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 23/11/2005 :  08:15:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
takk for svar! får høre med både stall frisk og marton, har mailet marton vertfall, så vi får se..

Var bare det at jeg har hørt med litt folk omkring, og de mener at Stall Frisk ikke har så mye peiling på tilpasning..

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Jeg kjenner ei som fikk en sal som passet godt og som var god for 5000 kr.

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  14:04:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hmm.. fra stall frisk?? åårh, er lei av rykter og sånn! vet jo aldri hva som er sant eller ikke.. men flere har vertfall anbefalt meg å ikke få dem til å finne sal til Aromayo.. Er bare det at det så ut som om Frisk kun har sprang og dressursaler, vertfall hva jeg så på hjemmesiden.. Summers saler o.l blir litt for dyre.. skal ha syntetsal ;)!
Men kan jo i verste fall høre med dem, om de har syntetsaler til billig penge som kan passe..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 23/11/2005 :  14:20:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmm.. fra stall frisk?? åårh, er lei av rykter og sånn! vet jo aldri hva som er sant eller ikke.. men flere har vertfall anbefalt meg å ikke få dem til å finne sal til Aromayo.. Er bare det at det så ut som om Frisk kun har sprang og dressursaler, vertfall hva jeg så på hjemmesiden.. Summers saler o.l blir litt for dyre.. skal ha syntetsal ;)!
Men kan jo i verste fall høre med dem, om de har syntetsaler til billig penge som kan passe..

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Ja, jeg vet jo fra før at Aromayo har en veldig spesiell rygg, så jeg er ikke sikker på om de kan finne sal til han. Men hun jeg kjenner fikk en kombinertsal=S. Merkelig=S. Men han er jo halvt islandshest, kanskje en islandshestsal hadde vært noe.

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  21:31:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stall frisk finner den salen du vil ha. De har Horse saver syntet-saler til til ca 2500,- og Wintec syntetsaler med utskiftbar bom (en kjempe-oppfinnelse!!! Uansett hvordan hesten din forandrer seg, så er det bare å skifte bom-jern, og du har på ny en helt ny sal!!!) fra 4000,- Og de har like mange allrounder som sprang og dressur. Det var der jeg kjøpte min allround olympic for 6 år siden som jeg skrev i et annet innlegg, men den har vist gått ut av produksjon...
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  21:35:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Internett-siden er avbildet med flest sommersaler, men det har alle mulige typer, stubben, kieffer, prestige, bates osv. Og det de ikke har, det skaffer de om du ber om det=) Joda, Geir kan "mostre" han, men vi får alltid viljen vår. Og det som er greit, er at du kan si: jammen der (et butikknavn) koster salen bare det og det... Ok, sier han da, du får vel få den til den prisen her oss også da... Liker å ha rykte på seg for å være billigest =)
Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 10/12/2005 :  21:47:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
fant en fin side der det stod litt om saltilpassning og bomvidder :)
http://www.sadelkammaren.nu/
Gå til toppen av siden

(",)Polle

» VIP

Skrevet - 10/12/2005 :  22:30:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg fikk nettopp tilpasset sal av Ilset salmakeri. Vet at hun kommer tilbake til Rogaland for og sjekke hvordan det går med de hun solgte saler til, i januar/februar. Kanskje hun kan hjelpe deg?

Jeg betalte kr.700.- for og få den tilpasset, men da var kr.200.- for et foredrag hun hadde kvelden i forveien. Så kr.500.- for selve tilpassingen

Vet du noe mer om hvilken dato hun kommer? Jeg kunne tenke meg å latt hun sett på salen min..

Hilsen Anette
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 10/12/2005 :  23:31:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal til stall frisk og kjøpe/tilpasse sal til hesten min rett over nyåret en gang. Hvor flinke dei er til det der vet jeg ikke for jeg har ikke fått tilpasset sal hos han før, men Geir er hvertfall superhyggelig å handle med. Kjøpte tidligere en stocksadel hos han, og fikk med en ullvoijlock til 400kr. Når vi kom hjem så var salen for stor til hesten, så vi måtte returnere den, men ullvoijlocken kunne vi få beholde Ellers så runder han alltid av prisene på ting nedover, så man trenger ikke prute, han fikser det selv Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  09:58:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg betalte kr.700.- for og få den tilpasset, men da var kr.200.- for et foredrag hun hadde kvelden i forveien. Så kr.500.- for selve tilpassingen

Vet du noe mer om hvilken dato hun kommer? Jeg kunne tenke meg å latt hun sett på salen min..

Hilsen Anette

Opprinnelig postet av (",)Polle

Jeg vet ikke enda hva tid hun kommer, har ikke fått informasjon om det enda fra de som arrangerte kurset. Men jeg kan gi deg beskjed her om du ønsker?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  01:23:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Internett-siden er avbildet med flest sommersaler, men det har alle mulige typer, stubben, kieffer, prestige, bates osv. Og det de ikke har, det skaffer de om du ber om det=) Joda, Geir kan "mostre" han, men vi får alltid viljen vår. Og det som er greit, er at du kan si: jammen der (et butikknavn) koster salen bare det og det... Ok, sier han da, du får vel få den til den prisen her oss også da... Liker å ha rykte på seg for å være billigest =)

Opprinnelig postet av TORHILD

Tusen takk! Jeg visste ikke at de hadde så mange typer saler inne, og at de kunne ta inn hvis det skulle være aktuelt! Kjenner jo godt til Geir, var medlem i klubben der før :) Så får vel smile og smiske litt da, så kanskje jeg også kan få noe billigere pris utav det!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.