hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Islandshest? hva kan jeg fore med?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Islandshest? hva kan jeg fore med?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  18:31:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei!
Jeg har to islandshester og forer med vitaminer og kraftfor(pellets). De får kun kraftfor etter tur, ellers spiser de gress/høy/silo. Har noen noe forslag til hva jeg kan fore med? evt hvor mye? jeg tenker på annet for som er bra, f.eks hvitløk, musli osv. Hvis dere har en forklaring på hav det er godt for, hadde det vært kjempe bra

Greta Lind, Lukka og Solfari<3

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  20:59:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hvitløk styrker immun forsvaret til hesten, og om sommeren hjelper det mot fluer og lignende insekter, så hesten ikke blir så plaget av dem, funker bra :) Hva slags pellets forer du med? Er det Champion komplett? Det er ihvertfall ett veldig greit fòr, og inneholder alt hesten trenger. (Kommer ann på mengden du gir, siden du ikke gir kraftfor hver dag, tror jeg at jeg ville ha valgt å gi multi tilsludd i tillegg. Hva med å gi en halv liter hver kveld med komplett, istedet for litt etter hver tur? Og hvis hestene dine ser bra ut, og er o god form, ser jeg ingen grunn til å gi masse ekstra dill i tillegg til det de allerede får ;) Mer kan ikke jeg svare deg på, har ikke såå god peiling på foring! :) Lykke til.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  14:33:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei takk for svar, nå er hun drektig og får oppdrett, i tillegg får hun mulittilskudd ja;-) blir litt vanskelig å gi om kvelden siden de står på utegang hele året så det er mye greiere for meg å gi etter tur..;-)
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  23:31:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Jeg brukte champion komplett på islandshesten min før...det var det de hadde fôret han på før jeg fikk han.Har derimot byttet fôr grunnet MANGE advarsler om at islandshester IKKE burde gå på det(kan få magesår,tarmsykdommer...og det er veeeldig ille for sommereksem om hesten har det)
Jeg har byttet til high fibre herbal mix fra spillers...og jeg er kjempefornøyd!
Vindur har mye mer energi og fokuserer som aldri før

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.