hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Betale
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Betale
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Royal_Valley

» VIP

Skrevet - 22/11/2005 :  08:07:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, jeg syntes ikke det er dyrt jeg :) Men det var bare det at jeg har ei veninne som ikke får for hest for faren sier at da må dt være gratis, skulle bare hør hva dere mente :) Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  22:09:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hos oss betalar ikkje forrytter noko, men gjer alt stallarbeid den dagen ho rir.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Hilde J

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  13:30:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHilde J  Svar med kopi av melding
Da jeg hadde forrytter på min hest red ho han 2-3 ganger i uken og betalte 600kr. det koster å ha hest og jeg ser noen mener at de ikke trenger å betale hvis det er kun på tur eller var det skritting det gjeller,men selv det koster... Skoene blir slitt ned enten det er med sommersko eller vintersko. Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 15/01/2006 :  12:05:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
eg betaler 400 kr per mnd for å ri en gang i veko, grei nok pris i grunnen, eg får jo ri litt og stelle med hesten di timene eg er der, så slutt å klage folk å gjere masse oppstyr!!! dere får jo ri! det er det viktigeste!!!

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 15/01/2006 :  12:28:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Nå har jeg faktisk fått to forryttere som ikke betaler noe. Men dette er fordi de hjelper til med omskoleringen og er veldig dyktige, hadde han vært ferdig omskolert ville de nok måttet betale..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.