hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelp, vet ikke hva jeg skal velge....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hjelp, vet ikke hva jeg skal velge....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Sunniiva

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:17:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Jeg skal snart kjøpe meg hest men vet ikke hvilken rase jeg skal velge har veldig lyst på new forest ponni, men vet ikke hvor lenge jeg kan ha den...også har jeg lyst på en ikke så alt for høy varmblods..
Hva burde jeg velge?
jeg er 12 år og 1.59 høy...

Mvh. Sunniva :)

Sunniiva

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:26:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Pleas, svar...Hva burde jeg velge....!
Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:34:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ikke tenk så mye på rase, finn heller en hest som passer deg, din personlighet og dine ferdigheter. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:35:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ikke tenk bare på rase.. Ta mer hensyn til hvordan hesten er.. Det er mitt eneste tips til deg.

edit for å legge til: så ikke svaret ditt før jeg hadde skrevet svar Ragnhild

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 18/11/2005 15:36:04 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:36:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg ville ikke fokusert så mye på rase hadde jeg vært deg, tenk heller på hestens personlighet og om den passer deg. Da jeg skulle kjøpe min hest hadde jeg bestemt meg for at skulle ikke ha kaldblods eller døl igjen, vel, det endte opp med nettopp en kaldblods (som jeg har eid i snart 10 år)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:37:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
hehe, ragnhild og ina; dere kom meg visst i forkjøpet;)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:42:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Smarte hjerner tenker likt..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 18/11/2005 :  16:13:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg også var sikker på jeg ikke skulle ha kaldblods - han som står på stallen nå er kaldblods ;)
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  16:16:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Ok, skal ikke tenke så mye på hvilken rase det er...

Ina_R

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  16:18:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Lykke til med "jakten" på hest
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  23:00:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Takk
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.