hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Back on Track, bandasjeunderlag
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Back on Track, bandasjeunderlag
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  12:15:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Noen som har erfaring med disse bandasjeunderlagene? Regner med at de fleste har fått med seg det som har skjedd med Cisco, og vurderer å prøve disse bandasjeunderlagene på det hovne beinet. Det er dyrt, men det er kanskje verdt det? Har lest litt på en debatt på hest.no, og der var det nesten utelukkende positive erfaringer. Noen her som har noen erfaringer med det?

For de som ikke har hørt om det er det dette jeg snakker om:
http://www.skoies.no/html_plain_items?items_id=391454

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 18/11/2005 :  13:02:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg har også hørt mye bra om disse underlagene!
Fins også andre produkter i samme "kategori", jeg har nettopp kjøpt magnetbelegg til gamleponni hjemme etter å ha hørt masse bra om dem her i England, bare positive ting. Magnetene stimulerer blodsirkulasjonen, og det fins magnetprodukter til både folk og dyr. Får kjøpt sånne i Norge også, jeg har kjøpt fra bioflow, da disse har de produktene som er mest vitenskapelig bevist at virker både på hester og mennesker.

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  14:27:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
veldig bra!
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  16:41:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bruker slikt innlegg på den skada foten til Eikdokka nå for tiden.

De virker på Eikdokka i allefall. Men det er nok ingen mirakel innlegg, men verdt pengene ja!
Er fornøyd med back on track innlegget selv og jeg kjenner forskjell i foten fra en natt hun går med vanlig/uten innlegg og når hun har hatt på BOT.

Therese
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  17:13:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
De er veldig bra men jeg kan desverre ikke bruke min fordi Chicco bare spiser opp alt han har på beina...
Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 19/11/2005 :  11:35:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
=) jeg har også disse. vet ikke hvordan de virker på skader, da hesten min ikke har noen. jeg kjøpte de for hesten min blir veldig fort halt og har ofte fyllinger. jeg har merket stor forskjell. han er mye bedre i beina og hvis han har fyllinger en dag så star han med dem om natta og dagen etterpå har fyllingene gått ned mye=) kjempe fornøyd=) virkelig verdt pengene Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 19/11/2005 :  15:58:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
De er veldig bra men jeg kan desverre ikke bruke min fordi Chicco bare spiser opp alt han har på beina...
Opprinnelig postet av Lene23

Litt off topic, men allikevek: Det finnes en slik spray som smaker vondt, som man kan spraye på ting hesten ikke skal spise på. Jeg har prøvd smørevarianten på treverk, og den fungerer glimrende, men er litt kjedelig å ta på tekstil (det blir veldig klissete og ekkelt).
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  16:22:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Ok takk for tipset det har jeg faktisk ikke tenkt på.
En periode spiste han opp 6 bandasjer i uka...

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 19/11/2005 :  17:11:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høres dyrt ut :) Det kan være greit å ha den muligheten hvis man plutselig en dag MÅ bandasjere hesten (pga skade elns). Gå til toppen av siden

Idtulla

» VIP

Skrevet - 26/11/2005 :  20:07:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anbefaler magneter på d sterkeste! bruker d nesten hele tiden! bra på de fleste skader... fåes kjøpt veldig gode på www.sunn-hest.no
ikke alle er like gode... har ikke så mye erfaring me back on track (har lest en del om d) men vet at magneter er bedre.. annbefales av stort sett alle trepauter på hest! må også tilføye at norges beste travere står me magneter, og de går igjenom ganske store påkjenninger, daglig.. og d står åp dopinglisten på travere og d er en grunn for d! (back on track er ikke på denne listen!)

t.ulla
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.