hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som kjenner til Alvanesen's fortid?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Noen som kjenner til Alvanesen's fortid?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Alvanesen

» VIP

Norway
Innlegg: 443

Skrevet - 16/11/2005 :  19:01:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding


Kjøpt meg en fantastisk liten kaldblodsvallak (kastrert i april) med navn, Alvanesen. (etter Nesalma og Sjefen.)

Han kommer oprinnelig fra Rogaland området, nermere bestemt Nærbø. Han har stått hos bland annet Kjell Ove Risa og Øyvind Hegdal, og han sto hos Per Teigen når jeg kjøpte han... Per sa til han som skaffet hesten for meg, at stalljentene pleide å kjøre me han.. Mulig komme i kontakt med noen av dere?? Er såå nysjerrig på hans fortid..

Jeg tror jeg kun er hans 2eier.. Men hva vet vel jeg? Har også hørt at det var ett slags andelslag som eide han før meg.. Men vanskelig finne ut noe mer om han.. Så hvis noen vet, eller tror de vet.. VÆR SÅ SNILL gi meg en lyd? Betyr veldig mye for meg:)

Bide av han:


Her er link til vippen så dere kan se flere bilder av han:
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=15055



Tusen takk:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 21/11/2005 :  21:11:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Alvanesen jah.. Han har jo fått navnet av gården han er oppdretta på.. nemlig Alvaneset.. Skal være en hjemmeside til oppdretteren, Trond Gudmestad..
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 21/11/2005 :  21:14:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Alvanesen jah.. Han har jo fått navnet av gården han er oppdretta på.. nemlig Alvaneset.. Skal være en hjemmeside til oppdretteren, Trond Gudmestad..
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 21/11/2005 :  21:29:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hei igjen.. Kom visst over hjemmeside adressa til han karen.. Er ei stund siden den er oppdatert, men det står i allefall mailadresse og telefonnr. der.. (Vet forresten også at han aldri ble tommkjørt, de spente han bare for å kjørte...) men i allefall.. http://home.c2i.net/tgudmestad/
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway
Innlegg: 443

Skrevet - 25/01/2006 :  15:34:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway
Innlegg: 443

Skrevet - 04/08/2006 :  23:32:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Det må da være noen som kjenner til han?:)
Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway
Innlegg: 490

Skrevet - 05/08/2006 :  09:37:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Bor ikke så veldig langt fra nærbø, og har en del veninner der som driver med hest.
Skal spørre dem om de kjenner til han=)
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 05/08/2006 :  21:57:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Vi leverer visst flis til oppdretteren hans nå.. så neste gang vi skal ut dit skal jeg høre med ham om Alvanesen, og event. gi ham mailen din (??) så kan han maile deg det du vil vite..
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway
Innlegg: 443

Skrevet - 06/08/2006 :  00:58:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner til opdretteren hans.. Og han har vært å hilst på han å alt:)
Men han har jo ikke hatt han helt til jeg fikk han, han har bla. annet stått hos Kjell Ove Risa,
men han kom ikke overens med denne "troll-ungen" så han sendte han rett til Per Teigen..
Skjønner ikke dette, han er verdens snilleste lille gull:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 06/08/2006 :  11:22:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Oki.. Risa'n ja.. Det er en pode.. Kjenner såvidt til ham..
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway
Innlegg: 443

Skrevet - 06/08/2006 :  11:31:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Pode?
Og det er?
Skal si jeg hadde problemer når jeg var en mnd i Stavanger i sommer..
Jeg har litt vanskelig for å forstå meg på dialekten deres.. Hehe

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 06/08/2006 :  12:21:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hehehe.. Snodig kar rett og slett!
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway
Innlegg: 443

Skrevet - 06/08/2006 :  12:28:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hehe.. Okeii..
Ja, jeg har forstått det slik at Trond G var veldig glad for at jeg hadde fått hesten,
og at det ikke var Kjell som hadde han lenger..
Og Kjell kom opp til meg etter et løp han vant og spurte hva jeg hadde gjort med hesten,
for hos han hadde han ikke tatt i bittet, hadde ikke løpt en meter..

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 06/08/2006 :  13:14:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hehe.. Men det utrolig så bra du har fått ham til ihertfall.. Imponerende!
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway
Innlegg: 443

Skrevet - 06/08/2006 :  17:16:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Tusen takk:)
Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.