hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - GLUKOSAMIN pulver. Noen eksperter der ute?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 GLUKOSAMIN pulver. Noen eksperter der ute?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  18:05:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Hører og leser mye om Glukosamin pulver som skal være styrkende og behandlende på ledd, sener og muskler. Nå er visstnok dette gjort om til resept pliktig medikament. Men... Er dette virkelig så bra som det sies å være eller er det rett å slett å kaste penga ut av vinduet. Hva er grunnen til at det nå er overført til et resept pliktig medikament. Prisen er nesten 1000 kr for 2 månders forbruk og etter 4 månder kan man gå over til halv dose. Men alikevel er dette mye penger å bruke om det ikke har noe nytte. Er det noen som kan fortelle meg litt mer om Glukosamin holdig tillskudd? Har det egentlig noe for seg?
Hilsen en som lurer før hun handler

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)

hannev

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  14:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Ta et søk på nettet, jeg søkte på "glukosamin hest" og fikk opp mye interessant stoff og relaterer til spørsmålene dine. Lykke til!
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  15:57:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er ofte sånn at når helsekost har en dokumentert virkning da skal staten også tjene penger!!
Så jeg tenker at glukosamin faktisk fungerer som lovet. Hørte også at en kunne spare mye på å kjøpe til hest istedet til mennesker. Bare doser etter kg. Men den prisen du henviste til var vel kansje til hest?
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  17:31:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Glukosamin tabletter bruker jeg for leddene min og det fungerer like godt som Cortaflex..
Klarer ikke bevege meg i vinter månedene uten dette;)

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 20/11/2005 :  13:10:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette medikamentet skal man helst ikke bruke over lang tid, da det kan ha samme ettervirkning som kortison. Man skal ikke tilsette slikt med mindre det er noe konkret å behandle, og da i samråd med veterinær. Finn først ut om hesten trenger det før du begynner å gi. Man kan uansett ikke helgardere seg mot alt. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.