hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Leter etter liten ponni, hjelp
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Leter etter liten ponni, hjelp
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Emblan-min

Skrevet - 12/11/2005 :  21:02:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hello!

Jeg er ei jente på 14, leter etter en liten ponni jeg kan ha på for, en liten og roig krabat. Men selv er jeg 1.69 og veier 40-45 så Shettisen blir for liten igjen... Noen som kan hjelpe meg? Med å finne en snill liten ponni, noe rundt en fin liten størle, fordi jeg ikke er så faan av store hester.. Noe kanskje litt mindre en Islandshest, men større en shettis.. Noen med forslag??? Eller er dette rett å slett en umulig drøm... Hjelp..

Ullsokken

Norway

Skrevet - 12/11/2005 :  21:36:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Vil minne om at dette ikke er et annonseforum.

Se på kjøp og salg-sidene her på www.hestemarked.no så finner du kanskje noe av interesse. Andre steder på nettet man kan se: www.hest.no, www.dyrenett.no, www.finn.no (selv om det er mest salg).
Du kan også ta kontakt med ditt lokale ridesenter eller annen stall. Hender de har oppslagstavler der man m.a kan finne slikt.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 15/11/2005 :  20:08:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Welsh? Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  20:13:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Se på kjøp og salg-sidene her på www.hestemarked.no så finner du kanskje noe av interesse. Andre steder på nettet man kan se: www.hest.no, www.dyrenett.no, www.finn.no (selv om det er mest salg).
Du kan også ta kontakt med ditt lokale ridesenter eller annen stall. Hender de har oppslagstavler der man m.a kan finne slikt.

Opprinnelig postet av Ullsokken

gode råd står masse annonser, og bla blandingsponnier.

welsh el lynghest er jo ganske små selv om de varierer litt i størrelse.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  22:10:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er gratis å annonsere på www.dyreweb.no også...
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Kristine_Mist

» VIP

Skrevet - 19/11/2005 :  16:46:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med en dartmoor da? De blir mellom 1.18-1.25 ca, tenker du på en unghest du kan ri inn selv eller? se på Vip`n min **Kristine** der er det noen dartmoorer!! Gå til toppen av siden

Freja-ponni

» VIP

Skrevet - 22/11/2005 :  19:20:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du burde kansje sette ut en anonse på www.hestemarked.no (det er grats)ps.Wels mouten er jo ikke så store da!

Julie
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  21:14:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hello!

Jeg er ei jente på 14, leter etter en liten ponni jeg kan ha på for, en liten og roig krabat. Men selv er jeg 1.69 og veier 40-45 så Shettisen blir for liten igjen... Noen som kan hjelpe meg? Med å finne en snill liten ponni, noe rundt en fin liten størle, fordi jeg ikke er så faan av store hester.. Noe kanskje litt mindre en Islandshest, men større en shettis.. Noen med forslag??? Eller er dette rett å slett en umulig drøm... Hjelp..

Opprinnelig postet av ...IslandsHesten...

Du må ikke bry deg så hardt om rasen. Personligheten til hesten er mye, mye viktigere.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  21:32:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hello!

Opprinnelig postet av ...IslandsHesten...

Du må ikke bry deg så hardt om rasen. Personligheten til hesten er mye, mye viktigere.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Helt enig. Ta deg god tid og du vil nok til slutt finne en ponni som passer deg.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Emblan-min

Skrevet - 25/12/2005 :  22:18:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for gode råd jah :) Nei det er ikke det med rasen som er så nøye nei, men det er bare det at jeg ville vite om det var noen flere og hvilke en shettisen som var litt høyere, men ikke mye liksom :) Tusen takk for svar ;) Gå til toppen av siden

CJB

Skrevet - 02/01/2006 :  00:27:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis du er 169 cm høy ville jeg vel gått for noe høyere enn 1,30? Islandshester har jo varierende størrelse eller kanskje en welch?? Uansett bør du sette inn annonse istedenfor å annonsere her :) Lykke til!! Du finner nok en ponni som passer deg :) Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  03:02:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Om du er så høy,så burde du vel ikke ha noe mindre enn en islandshest?De finnes jo i alle ponni størrelser:)Min er 1,45...men rei en krabat på 1,25 før det.Det var veeeldig lite!Anbefales ikke med min høyde(som er ca 1,65)
Tror du burde se mer etter lynnet enn høyde.

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.