hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stallplass hva koster det?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 stallplass hva koster det?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  16:24:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 2500,- i mnd for:
Boks
Inn og utslipp
3 fòringer per dag
Kraftfòr
Ubegrenset grovfòr
Saltstein
Vitaminer
Møkking
Dekkenskift

Flotte turmuligheter og topp bane (20*60) i nærheten
+et fantastisk stallmiljø med flere staller med tilsvarende godt miljø i nærheten. Jeg kan ikke bli mer fornøyd

En annen stall jeg sto på betalte jeg 1500,-
Da var det kun inkl. utslipp og fòring.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  08:49:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 500 kr hver mnd for å ha hesten oppstallet. Det inkl. at de som eier stallen fòrer frokost :) Ellers kjøper jeg høy for 3.5 kr pr kg, og kraftfòr/havre for litt over hundrelappen. Spon kan du hente gratis på trelast. Eller bestille. Jeg bestiller hos noen som tar 60 kr pr baller, store og tunge baller med kvalitetsspon
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  10:57:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!!! oi!!! kor får dåke pengene fra? det må virkelig vere gode staller viss noen tar over 9000 for stall leige per mnd!!! eg tror viss eg hadde hat hest så ville eg fått tak i for og høy selv viss det skulle vert så dyrt. Naboene mine betaler kr 500 for å ha 2 hester i en liten låve... uten spon, høy... + at naboen min har laget boksene selv... det er selvsagt inkl beite da.. det er bare en vei å ri oppover ellers så må du ri på hovudveien trur eg... men stallen er kjempe koslig, men det frister litt å ha det så flott så noen av dere har det!
Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

BabyCat

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  01:12:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
hos oss vetaler vi 2400 i storestallen, og 1400 i lille stallen..
det som er med i prisen er:
ut/innslipp, kraftfor, flis, høy, strøm, dekkenskifte..
det er også vaskespillt med varmt/kaldt vann + en ridebane..

Myla, Glæsir og Odin, dere er alt for meg ;) Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  01:39:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 3000kr for min lille ponnis,og da er alt inkludert...
For,spøne,møkking,inn og utslipp,dekkenskift og foring 4ganger om dagen.Og det er stor ridebane,ovalbane og rundpaddok.
Eneste som er dumt er at det er veldig lite folk i stallen siden den er privat,veldig lite som skjer der og ligger langt ute på landet....

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  16:59:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Betaler 3100 for min stallplass...dette er den desverre ikke værdt,men det er så fint miljø dær nå..så vil liksom ikke flytte heller.
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  16:23:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke hest enda, men den er underveis ;o). Kommer til å betale 2500,- i mnd. Dette inkluderer spon, høy, inn/utslipp og dekkenskift. Kraftfôr kommer utenom. Stallen har store luftegårder, vaskespilt, ridebane og ridehall + ekstremt fine tur-områder. Og så tar bare 10 min. å gå hjemmefra! Jeg har funnet drømmeplassen! ;o)

Edit. Pga dårlig husk ;o)

-Madeira-
Redigert av - -madeira- den 03/01/2006 16:25:29 Gå til toppen av siden

mammatil1

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  18:29:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemammatil1  Svar med kopi av melding
hei dere..
tenker ha en ponni på helfor.
der jeg evt kan ha ponnien på stall, der koster det 2600 inkludert utslipp, innslipp:) foring to ganger dagen, høy, flis....

er dette rimelig eller syns der ejg haller skal velge en plass der det er pusslig med valg? utslipp om morgenen og det, men trokke de har for og sånn. må vel sdkaffe flis og det selv..

men men.. er vel best å ta det på den dyreste måten, de har også ridebane på den stalla. vaskespilt og fint skap til å legge ting i:)
så er vel verd pengene:) hehe, bra stallmiljø er det og der, og varmestue, for hesteeierne;)
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  21:15:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei dere..
tenker ha en ponni på helfor.
der jeg evt kan ha ponnien på stall, der koster det 2600 inkludert utslipp, innslipp:) foring to ganger dagen, høy, flis....

er dette rimelig eller syns der ejg haller skal velge en plass der det er pusslig med valg? utslipp om morgenen og det, men trokke de har for og sånn. må vel sdkaffe flis og det selv..

men men.. er vel best å ta det på den dyreste måten, de har også ridebane på den stalla. vaskespilt og fint skap til å legge ting i:)
så er vel verd pengene:) hehe, bra stallmiljø er det og der, og varmestue, for hesteeierne;)

Opprinnelig postet av Fjording_gla

Jeg syns det hørtes veldig bra ut, så sant du har lyst til å stå der selv.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 10/01/2006 21:17:19 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  21:17:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 700,- for stallplassen. Denne ligger ca. 10 min fra Bergen Sentrum.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  21:23:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg betaler 700,- for stallplassen. Denne ligger ca. 10 min fra Bergen Sentrum.

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Hva er inkludert i prisen der da?

I forhold til det jeg betaler er 700,- veldig billig. Men tror det har mye med beligenhet å gjøre. I det områdethvor jeg står er det vanlig å betale 3000,- på små stallene, og skal man ha ridehus må man opp rundt 1000-1500,-.

Jeg får ikke møkking eller utslipp med i prisen, men i forhold til prisene andre steder er det helt greit.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  14:44:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
I utgangspunktet koster det 3175 pr mnd for hest, men siden vi holder kraftfôr selv, får vi en prisreduksjon på 375 kr./mnd.
Dette inkluderer:
Store, fine bokser
Paddock hele dagen
Høy/rundballe
Fôring tre ganger daglig
Møkking
Fri bruk av ridehall, så sant det ikke pågår undervisning
Utendørs ridebane(40x80 m)
Toalett
Kantine
Låsbare skap
Tørkerom
Vaskespilt
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  00:59:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
betaler 800 i boksleie, og 100 i høy og flis.. og kraftforet ettersom jeg bruker det...
til vanlig er ut og innslipp, og foring inkludert i prisen, men de siste månedene har vi i stallen byttet på det, ettersom vi ikke får nye stallmester før i februar.

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Eponas

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  19:21:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flere som leier i Bergen Omeng?

Litt interessant å høre om pris og innhold i disse traktene.
Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 18/01/2006 :  10:29:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesten min står på dugnadstall i trondheim, har vært heldig med stallen. Jeg betaler ca 3100 pr mnd og da spiser hesten 9 kg høy +4l kraftfor
prisen inkluderer:
utslipp i ukedagene
stor fin boks
flis
leie av ridebane, ridehall (20x40) og feltrittsbane
fine turmuligheter
snart en ekstra ny flott ridehall 25x65m (midten av februar tror jeg :)
vaskespilt
skap
godt stallmiljø :)
dugnaden er helge+ kveldsforing ca hver 13 uke som vi gjør 2 stk sammen, bærer flis/kraftfor et par ganger i halvåret og i tillegg er det litt å gjøre med den nye ridehallen akkurat nå...
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.