hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stallplass hva koster det?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 stallplass hva koster det?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

lykkeluna

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  22:49:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva betaler dere i leie på stallplass når det ikke er inkludert høy,rundball og kraftfor(det må jeg skaffe selv)
hanne

lino

» VIP

Skrevet - 11/11/2005 :  23:07:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 500 mnd, det inkluderer at de forer frokost.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 11/11/2005 23:10:42 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/11/2005 :  10:48:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Der jeg sto før betalte jeg 625 pr mnd, inkluderte ingenting, utenom strøm og vann, og en svært behjelpelig utleier :)

Edit pga av skriveleifer..

Wenche & Amber

Redigert av - Wenche=) den 12/11/2005 10:49:56 Gå til toppen av siden

laio

Skrevet - 29/11/2005 :  23:33:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
ofte får du det du betaler for. kvalitet på stall og miljø, samt beliggenhet geografisk bestemmer pris. jeg betaler 1000,- inkludert strøm, ikke varmtvann, for to bokser 12 mil fra oslo. det ligger flere muligheter i å ta en runde i nabolaget, vurdere staller og låver, og tilby gårdeier en pris. min erfaring er at de aller fleste som har f.eks tomme låver, setter pris på at det kommer liv i låven igjen. ikke finn deg i hvis noen forlanger høy pris. innhent pris fra flere steder i ditt nærområde, sammenlign, og vurder selv hva du vil gi. Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 30/11/2005 :  13:34:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 15 kr pr dag, bortsett fra feriene og helgene. Du ser, jeg får ha hesten gratis der hvis jeg skaffer fôr og slikt selv, men vi betaler for at hun tar dem ut og fôrer dem om morgenen.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Pernille-

Skrevet - 03/12/2005 :  20:02:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi betaler 2500 kr ca hver mnd .

Dette gjør de :
-tar ut hestene morgen og ettermiddag
-møkker
-fòrer kvelds
-høy,vann,flis&havre er ink. prisen
+ at det er et utrolig godt stallmijø , og alle kommer seg til rette!

Jeg ville valgt en stall hvor de gjør litt for deg , du vil sikkert ha litt fritid oxo.

Pernille -
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  00:14:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 500 pr måned. Da må jeg selv dekke høy, flis (iblandt) og for. Utleier tar hestene inn og ut og forer morgen og kveld. Vi må selv møkke og stelle hestene. Dette ligger 7 mil fra Haugesund altså laaaangt ute på landet. Prisen avhenger også av fasiliteter. Jeg tror leien hadde vært høyere om vi hadde hatt tilgang på ridebane/hus. Og lokalitet. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 04/12/2005 :  02:57:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hos oss betaler vi 1800,- pr mnd for ponni og 2000,- for hest. Dette inkluderer 1000,- i boksleie, tre foringer pr dag, ridebane + hall, varmt og kaldt vann, høy og kraft/havre. En ok pris synes jeg.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  11:52:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
der jeg sto i fjor vinter betalte jeg 700 kr. Da var ingenting inkl. av fôr, stell og flis. Hadde boks, bbeiter og ridebane(vanskelig å bruke noen ganger da den var dårlig drenert så ble bare isen der hvis snøen smeltet og så frøs på igjen).
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  12:00:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Veit om ein stall ei stykke unna her som tar 1550 kr for boksleige. For kjem i tillegg. Det er heimesnekra bokser på 2x3 m og små paddocker. Dette synest eg er vanvittig pris. Kunne aldri tenkt meg å stå der.

Stallen like ved her som eg bur rekner seg ca 1000 kr for boksleige. Synest det også er mykje eg da for her er det så mange andre muligheter for å skaffe seg oppstalling til veldig rimelig pris.

Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  20:39:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Syns dere er heldige og har det billige.

Jeg betaler 2000 kun i stalleie. Da er det inkludert 3 sekker med flis, strøm og vann. Morgenforing i ukedagene tar utleier seg av, men kveldsforinger og middagsforing må vi ta oss av. Morgenforing i helgene må vi også tatt oss av.

Her er det 2 ridebaner, kjempefine turmuligheter og pen stall med store gode bokser.

Så til sammen med høy, kraftfor og ekstra sekker med flis kommer nok alt på 3300kr i mnd.
Gå til toppen av siden

litlamin

» VIP

Skrevet - 04/12/2005 :  21:58:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg må være veldig snill jeg, tar 1500 inkl. 3 foringer m/ høy og kraftfor pr dag. inn og utslipp. møkking 2 dager i uka, men jeg gjør det vel mest for at jeg vil ha det litt mere sosialt på stallen. Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 04/12/2005 :  22:43:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 500 jeg...inkl utslipp og dekkenskift om morgenen.
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 05/12/2005 :  14:58:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 700 kún for boksen. Har varmtvann, lys, skap, luftegårder/beite osv inkludert (men ikke fôr, flis, utslipp eller fôringer).
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  11:11:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Betaler 2500 kr jeg. Da inngår;

- Foring morgen, middag, kveld (Høy og kraftfor)
- Utslipp/innslipp
- Måking
- Paddock, ridebane beite om sommeren, varmebrakke, 2x salrom, tørkerom, utstyrsrom m/skap, fôrrom, milevis med ridestier
- Høy, havre og flis
- Annet kraftfôr kjøper vi selv.

Er utrolig fornøyd med stallen vår jeg. Sinnsykt bra stallmiljø er det og ;-)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  20:46:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Vi leier ut stall plass og dette er da innkludert
høy,havre og bygg
Inn og utslipp, foringer
Flis
Vaskemaskin
Vaskeboks
tørkerom for tepper ol
Sal/oppholdsrom med låsbare skap til alle
Toalett
Store bokser 3,5*3
Store beiter
Fri bruk av ridabane ( 60*40) og hinder materiell

Dette tar vi 3000kr i mnd for

Hvis eier selv holder for ol regner vi ut hvor mye de forer for og trekker det av på leien..

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.