hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kanskje du kan hjelpe?:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Kanskje du kan hjelpe?:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

**borken**

Skrevet - 05/06/2003 :  19:23:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg trenger stallplass til hesten jeg skal få.. men jeg har leita i nesten 2 mnd uten hell! nå kan snart ikke eieren holde ham av lenger. hjelp meg. helst: Sørum/sørumsand, fetsund.. hvis du vet om en stall i nærheten der..pliz kontakt meg! klemz

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2003 :  23:00:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Vet ikke om stedene har ledige stallplasser, men du kan iallfall forsøke å oppsøke dem.
  • Jølsen gård: Mellom Lillestrøm og Fetsund. Veldig koselig stall. En venninde av meg hadde hest der for et par år siden. Uteridebane (hadde da planer om ridehus, men vet ikke hvordan dette har blitt) og supre utegangsmuligheter.
  • Sørum fritidsgård: Rideskole der, men bra utebane og ridehus. Fine treningsmuligheter.
  • Wærhaug: Ikke så langt fra Hööks og Caprilli. Ridehuse, to utebaner, gode utemuligheter (paddocker/beiter) og gode treningsmuligeheter.
  • Nordre Hauger: Lørenskog, på vei mot Losby (hvor det forørig finnes en stall til, men som jeg kjenner lite til). Utebane og ridehus. Beiter og paddocker. Tror det er vedlig ok. Grei mulighet for å ri til Ellingsrud også. Drives av Cecilie Kilde.

Ellers har du en drøss av større og mindre staller innover i Nittedal. Bl.a. Rotnes. Kan jo være greit som en midlertidig løsning. Går jo buss dit (ganske sikker på det iallfall..) hvis du reiser via Olavsgård.

Ellers kan du prøve å ta kontakt med noen i Skedsmo rideklubb (de som driver Lillestrøm hest og hund har tilknytning der). De har nok en oversikt over staller i nærheten. I det området er jo alle medlem av den rideklubben nesten.

Ellers kan du sjekke oppslag i hestebutikker som Caprilli, Hööks og Lillestrøm hest og hund. Forhør deg også i butikkene. De vet gjerne hvor kundene sine holder til Eller prøv annonsene her på Hestemarked rett og slett.. Burde igrunn ikke være umulig å få stallplass i dette omrdået vil jeg tro. Lykke til!

Fortell gjerne om hva som til slutt ble resultatet.. Kommer nok til å lete etter stallplass i cirka samme distrikt den gang jeg kjøper meg hest

--
spoff, (prøv min dressurquiz)
Gå til toppen av siden

**borken**

Skrevet - 08/06/2003 :  22:04:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
disse stedene lå litt langt unna. Finnes det ikke noe nærmere? privatstaller el. noe slikt? jeg har lett så lenge. har snart gitt opp. :( koz Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2003 :  22:20:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Da må du nesten presisere litt nærmere hvor egentlig "nærme" er. Ville tro at både Sørum Fritidsgård og Jølsen lå veldig greit til når du sier Sørum/Sørumsand, Fetsund.

Men som sagt.. Vil anbefale deg å ta en tur innom en av hestebutikkene i distriktet. De vet jo gjerne hvor kundene holder til.

--
spoff, (prøv min dressurquiz)
Gå til toppen av siden

**borken**

Skrevet - 09/06/2003 :  19:36:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg bor på sørumsand. jølsen og sørum fritidsgård ligger jo i lillestrøm..er det ingen andre som har en hjelpende hånd?? til spoff!: tusen takk for alle tipsene dine :) kooooz Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.